Η οδήγηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου (E-Auto) κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και ειδικά σε κυκλοφοριακή συμφόρηση μπορεί να προκαλέσει ανησυχίες στους οδηγούς σχετικά με την αυτονομία της μπαταρίας. Όμως, πόσο πραγματικά επηρεάζει η χρήση του κλιματισμού την κατανάλωση ενέργειας και, κατά συνέπεια, την αυτονομία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου;
Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών, μία κυκλοφοριακή συμφόρηση πολλές φορές είναι αναπόφευκτη. Αλλά τι συμβαίνει με την αυτονομία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου όταν παραμένει ώρες καθηλωμένο στην κίνηση με το κλιματιστικό σε λειτουργία; Πόση ενέργεια κοστίζει αυτό;
Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανησυχούν για το αν η αυτονομία μπορεί να επηρεαστεί. Από την άλλη, είναι γνωστό ότι τα ηλεκτρικά οχήματα καταναλώνουν περισσότερη ενέργεια τον χειμώνα σε σχέση με τις θερμές εξωτερικές θερμοκρασίες. Εκτός από την ενέργεια για τη θέρμανση της μπαταρίας, η θέρμανση για το εσωτερικό καταναλώνει επίσης ηλεκτρική ενέργεια.
Πώς όμως επηρεάζει την κατανάλωση ενέργειας το κλιματιστικό το καλοκαίρι; Η ADAC το διερεύνησε και έκανε ένα Tesla Model Y να «ιδρώσει» στο εργαστήριο δοκιμών. Αναλυτικότερα, η γερμανική λέσχη αυτοκινήτου πραγματοποίησε δοκιμές για να μετρήσει την κατανάλωση ενέργειας από τον κλιματισμό σε ένα Tesla Model Y.
Οι δοκιμές έγιναν σε συνθήκες εργαστηρίου, με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος να φτάνει τους 35°C και την επίδραση της ηλιακής ακτινοβολίας να προσομοιώνεται με ειδικές λάμπες (Διαβάστε περισσότερα)
Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανησυχούν για το αν η αυτονομία μπορεί να επηρεαστεί. Από την άλλη, είναι γνωστό ότι τα ηλεκτρικά οχήματα καταναλώνουν περισσότερη ενέργεια τον χειμώνα σε σχέση με τις θερμές εξωτερικές θερμοκρασίες. Εκτός από την ενέργεια για τη θέρμανση της μπαταρίας, η θέρμανση για το εσωτερικό καταναλώνει επίσης ηλεκτρική ενέργεια.
Πώς όμως επηρεάζει την κατανάλωση ενέργειας το κλιματιστικό το καλοκαίρι; Η ADAC το διερεύνησε και έκανε ένα Tesla Model Y να «ιδρώσει» στο εργαστήριο δοκιμών. Αναλυτικότερα, η γερμανική λέσχη αυτοκινήτου πραγματοποίησε δοκιμές για να μετρήσει την κατανάλωση ενέργειας από τον κλιματισμό σε ένα Tesla Model Y.
Οι δοκιμές έγιναν σε συνθήκες εργαστηρίου, με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος να φτάνει τους 35°C και την επίδραση της ηλιακής ακτινοβολίας να προσομοιώνεται με ειδικές λάμπες (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών