
Αν και είχε δεσμευτεί για πλήρη στροφή στην ηλεκτροκίνηση έως το 2032, η Audi αλλάζει πορεία, διατηρώντας τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα plug-in hybrid μοντέλα στην παραγωγή για περισσότερα χρόνια
Η πλήρης μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αποδεικνύεται πιο περίπλοκη απ’ ό,τι είχε αρχικά σχεδιαστεί.
Αρχικά, η Audi είχε προγραμματίσει να σταματήσει την εξέλιξη νέων θερμικών κινητήρων το 2026, με το Q7 να είναι το τελευταίο μοντέλο της με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Το πλάνο προέβλεπε ότι έως το 2032, η γκάμα της Audi θα ήταν αποκλειστικά ηλεκτρική.
Ωστόσο, η αλλαγή στρατηγικής ακολουθεί το παράδειγμα ανταγωνιστών όπως η BMW, η Mercedes και η Volvo, που επίσης καθυστερούν τη μετάβαση σε πλήρως «ηλεκτρικές» γκάμες.
Πρόσφατα ο CEO της μάρκας, Gernot Dollner, δήλωσε ότι η παραγωγή των τελευταίων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εξαρτηθεί από τις εξελίξεις στις παγκόσμιες αγορές.
Οι plug-in hybrid εκδόσεις παραμένουν βασικό στοιχείο της στρατηγικής της Audi για τη σταδιακή μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση (Διαβάστε περισσότερα)
Αρχικά, η Audi είχε προγραμματίσει να σταματήσει την εξέλιξη νέων θερμικών κινητήρων το 2026, με το Q7 να είναι το τελευταίο μοντέλο της με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Το πλάνο προέβλεπε ότι έως το 2032, η γκάμα της Audi θα ήταν αποκλειστικά ηλεκτρική.
Ωστόσο, η αλλαγή στρατηγικής ακολουθεί το παράδειγμα ανταγωνιστών όπως η BMW, η Mercedes και η Volvo, που επίσης καθυστερούν τη μετάβαση σε πλήρως «ηλεκτρικές» γκάμες.
Πρόσφατα ο CEO της μάρκας, Gernot Dollner, δήλωσε ότι η παραγωγή των τελευταίων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εξαρτηθεί από τις εξελίξεις στις παγκόσμιες αγορές.
Οι plug-in hybrid εκδόσεις παραμένουν βασικό στοιχείο της στρατηγικής της Audi για τη σταδιακή μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών