
Το νέο Leapmotor C10 REEV διατίθεται πλέον και στην Ελλάδα, με ένα range extender σύστημα που προσφέρει αυτονομία πάνω από 900 χιλιόμετρα.
Από 38.900 ευρώ.
Η εξηλεκτρισμένη πρόταση της Leapmotor δεν είναι ένα ακόμα plug-in υβριδικό.
Το C10 REEV βασίζεται στην αρχιτεκτονική του αμιγώς ηλεκτρικού C10 και προσθέτει έναν βενζινοκινητήρα που λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια, χωρίς καμία μηχανική σύνδεση με τους τροχούς.
Με αυτόν τον τρόπο συνδυάζεται η άνεση της καθημερινής ηλεκτρικής μετακίνησης με την πρακτικότητα ενός παραδοσιακού αυτοκινήτου για μεγάλα ταξίδια.
Η μπαταρία των 28,4 kWh προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 145 km στον μικτό κύκλο WLTP, ενώ με τη βοήθεια της γεννήτριας φτάνει συνολικά τα 970 km.
Το σύστημα υποστηρίζει ταχεία φόρτιση σε συνεχές ρεύμα (DC) με ισχύ έως 65 kW, κάτι που επιτρέπει την αναπλήρωση της μισής ενέργειας σε περίπου 18 λεπτά.
Η γεννήτρια αποδίδει 50 kW και συνεργάζεται με έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson για υψηλή απόδοση και χαμηλές εκπομπές (διαβάστε περισσότερα)
Η εξηλεκτρισμένη πρόταση της Leapmotor δεν είναι ένα ακόμα plug-in υβριδικό.
Το C10 REEV βασίζεται στην αρχιτεκτονική του αμιγώς ηλεκτρικού C10 και προσθέτει έναν βενζινοκινητήρα που λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια, χωρίς καμία μηχανική σύνδεση με τους τροχούς.
Με αυτόν τον τρόπο συνδυάζεται η άνεση της καθημερινής ηλεκτρικής μετακίνησης με την πρακτικότητα ενός παραδοσιακού αυτοκινήτου για μεγάλα ταξίδια.
Η μπαταρία των 28,4 kWh προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 145 km στον μικτό κύκλο WLTP, ενώ με τη βοήθεια της γεννήτριας φτάνει συνολικά τα 970 km.
Το σύστημα υποστηρίζει ταχεία φόρτιση σε συνεχές ρεύμα (DC) με ισχύ έως 65 kW, κάτι που επιτρέπει την αναπλήρωση της μισής ενέργειας σε περίπου 18 λεπτά.
Η γεννήτρια αποδίδει 50 kW και συνεργάζεται με έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson για υψηλή απόδοση και χαμηλές εκπομπές (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών