
Ακολουθώντας αυστηρά την ίδια φιλοσοφία κατά τα τελευταία έτη, η Nissan φροντίζει σε κάθε βήμα εξέλιξης του Qashqai να προσφέρει ένα σημαντικά αναβαθμισμένο αυτοκίνητο.
Ακόμα και στα πλαίσια μίας ανανέωσης.
Όταν πριν από κάποια χρόνια παρουσιάστηκε η τρίτη γενιά του Qashqai, δεν ήταν μόνο η διαφορά στις διαστάσεις και στην αισθητική του, που έκανε αίσθηση.
Έπαιξε ρόλο συνολικά η ποιότητα κατασκευής, ο εξοπλισμός και η επιλογή της Nissan να κινηθεί σε πιο premium επίπεδα για το δημοφιλές της C-SUV.
Αυτό, κρίνοντας από τις πωλήσεις, εκτιμήθηκε από το αγοραστικό κοινό.
Έτσι λοιπόν, δεν είναι τυχαίο που με την ανανέωση του μοντέλου έχουμε να λαμβάνουμε ένα ακόμα καλύτερο σύνολο.
Οπτικά, οι παρεμβάσεις των Ιαπώνων σχεδιαστών είναι καταλυτικές, ειδικά στο μπροστινό μέρος.
Η σημαντική διαφοροποίηση των φωτιστικών σωμάτων και η δίχρωμη, τρισδιάστατη αισθητική της μάσκας η οποία καλύπτει ένα μεγάλο μέρος της μετωπικής επιφάνειας, δίνουν ένα μοντέρνο και δυναμικό αποτέλεσμα.
Σε ο,τι αφορά στο πίσω μέρος, οι διαφοροποιήσεις είναι πιο συγκρατημένες, με ένα πιο έμπειρο μάτι να μην παραλείπει να εστιάσει και στους νέας σχεδίασης τροχούς των 18”.
Περνώντας τώρα στο εσωτερικό, οι νέες επενδύσεις χαρίζουν μία ελαφρά φρεσκάδα, η οποία αποτιμάται θετικά.
Μικρή λεπτομέρεια στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο της δοκιμής ο περιστροφικός διακόπτης οδηγικών modes στη βάση της κεντρικής κονσόλας, σημάδι ότι πρόκειται για την τετρακίνητη έκδοση.
Και βέβαια, στην κορυφή όλων, παραμένει η οθόνη 12,3” του infotainment που υπήρχε και πριν το facelift, στις κορυφαίες μόνο εκδόσεις.
Για αυτήν αξίζει να αφιερώσουμε λίγο χρόνο, καθώς το Qashqai εφοδιάζεται με ένα από τα καλύτερα συστήματα πολυμέσων της κατηγορίας.
Αρχικά τα γραφικά του είναι όμορφα και η πλοήγηση στις διάφορες λειτουργίες διευκολύνει το χρήστη (διαβάστε περισσότερα)
Όταν πριν από κάποια χρόνια παρουσιάστηκε η τρίτη γενιά του Qashqai, δεν ήταν μόνο η διαφορά στις διαστάσεις και στην αισθητική του, που έκανε αίσθηση.
Έπαιξε ρόλο συνολικά η ποιότητα κατασκευής, ο εξοπλισμός και η επιλογή της Nissan να κινηθεί σε πιο premium επίπεδα για το δημοφιλές της C-SUV.
Αυτό, κρίνοντας από τις πωλήσεις, εκτιμήθηκε από το αγοραστικό κοινό.
Έτσι λοιπόν, δεν είναι τυχαίο που με την ανανέωση του μοντέλου έχουμε να λαμβάνουμε ένα ακόμα καλύτερο σύνολο.
Οπτικά, οι παρεμβάσεις των Ιαπώνων σχεδιαστών είναι καταλυτικές, ειδικά στο μπροστινό μέρος.
Η σημαντική διαφοροποίηση των φωτιστικών σωμάτων και η δίχρωμη, τρισδιάστατη αισθητική της μάσκας η οποία καλύπτει ένα μεγάλο μέρος της μετωπικής επιφάνειας, δίνουν ένα μοντέρνο και δυναμικό αποτέλεσμα.
Σε ο,τι αφορά στο πίσω μέρος, οι διαφοροποιήσεις είναι πιο συγκρατημένες, με ένα πιο έμπειρο μάτι να μην παραλείπει να εστιάσει και στους νέας σχεδίασης τροχούς των 18”.
Περνώντας τώρα στο εσωτερικό, οι νέες επενδύσεις χαρίζουν μία ελαφρά φρεσκάδα, η οποία αποτιμάται θετικά.
Μικρή λεπτομέρεια στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο της δοκιμής ο περιστροφικός διακόπτης οδηγικών modes στη βάση της κεντρικής κονσόλας, σημάδι ότι πρόκειται για την τετρακίνητη έκδοση.
Και βέβαια, στην κορυφή όλων, παραμένει η οθόνη 12,3” του infotainment που υπήρχε και πριν το facelift, στις κορυφαίες μόνο εκδόσεις.
Για αυτήν αξίζει να αφιερώσουμε λίγο χρόνο, καθώς το Qashqai εφοδιάζεται με ένα από τα καλύτερα συστήματα πολυμέσων της κατηγορίας.
Αρχικά τα γραφικά του είναι όμορφα και η πλοήγηση στις διάφορες λειτουργίες διευκολύνει το χρήστη (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών