Η 3ετης περιπέτεια επισκευής ενός SUPER PUMA λόγω γραφειοκρατίας.
Το ότι τα ελικόπτερα Super Puma είναι πολύτιμα και «σώζουν» ζωές είναι προφανές και επιβεβαιώθηκε με την πρόσφατη νυκτερινή διάσωση της ορειβάτιδας στον Όλυμπο. Το γιατί είναι, όμως, χαμηλές οι διαθεσιμότητές τους είναι δύσκολα κατανοητό από τον απλό νου. Μια περιπέτεια επισκευής ενός προβληματικού κιβωτίου Super Puma, που αισίως κλείνει 3ετία, αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» και θα πρέπει να «κάνει πολύ υπερήφανο» τον ΥΕΘΑ κ. Καμμενο, που και αυτός, οσονούπω, κλείνει 3ετία ως υπουργός.
Θα θέλαμε να μπορούσαμε να παρακολουθήσουμε και στη συνέχεια την πορεία αυτού του κιβωτίου που «χαλαρά», χωρίς να μας βιάζει τίποτε «προσπαθεί» να πάρει την έγκριση για να «ταξιδέψει» στο εξωτερικό και να επισκευαστεί, με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στα χρήματα του έλληνα φορολογούμενου, ο οποίοςκαρτερικά θα το περιμένει, ώστε επιστρέφοντας να τοποθετηθεί σε κάποιο από τα ακινητοποιημένα ελικόπτερα της Πολεμικής Αεροπορίας για να ξανακαταστεί ικανό να σώζει ζωές.
Το πλήρες ιστορικό αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» και -ως συνηθίζεται- είναι γραμμένο εξαιρετικά δυσνόητα και ακαταλαβίστικα για το μέσο πολίτη. Η ουσία είναι ότι στις 15 Φεβ 2015 (σύμφωνα με το κστ (21ο) σχετικό του εγγράφου), η αρμόδια υπηρεσία «βρήκε» και διέθεσε τις €550.000, που εκτιμάται ότι θα κοστίσει η επισκευή, αλλά στη συνέχεια - και πάντα στο πλαίσιο της διαφάνειας - μόλις στις 5 Ιαν 2018 «πήρε» τη τελική έγκριση για να ταξιδέψει στο εξωτερικό το κιβώτιο. Προϋπόθεση, βέβαια, αποτελούν τα αναγραφόμενα στην παράγραφο 3 του εγγράφου «όπως η ανάδοχος εταιρεία κληθεί…, κατόπιν της σύνταξης του τροποποιητικού σχεδίου της σύμβασης, και μετά τη θεώρησή του…. από τον επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου…, να παρουσιαστεί στην έδρα σας για την υπογραφή της σύμβασης…».
Όλοι θα αποδεχόμασταν μια μικρή καθυστέρηση για οικονομικούς λόγους, η τριετής – και βλέπουμε - καθυστέρηση για γραφειοκρατικούς λόγους σπάει όλα τα ρεκόρ...
www.bankingnews.gr
Θα θέλαμε να μπορούσαμε να παρακολουθήσουμε και στη συνέχεια την πορεία αυτού του κιβωτίου που «χαλαρά», χωρίς να μας βιάζει τίποτε «προσπαθεί» να πάρει την έγκριση για να «ταξιδέψει» στο εξωτερικό και να επισκευαστεί, με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στα χρήματα του έλληνα φορολογούμενου, ο οποίοςκαρτερικά θα το περιμένει, ώστε επιστρέφοντας να τοποθετηθεί σε κάποιο από τα ακινητοποιημένα ελικόπτερα της Πολεμικής Αεροπορίας για να ξανακαταστεί ικανό να σώζει ζωές.
Το πλήρες ιστορικό αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» και -ως συνηθίζεται- είναι γραμμένο εξαιρετικά δυσνόητα και ακαταλαβίστικα για το μέσο πολίτη. Η ουσία είναι ότι στις 15 Φεβ 2015 (σύμφωνα με το κστ (21ο) σχετικό του εγγράφου), η αρμόδια υπηρεσία «βρήκε» και διέθεσε τις €550.000, που εκτιμάται ότι θα κοστίσει η επισκευή, αλλά στη συνέχεια - και πάντα στο πλαίσιο της διαφάνειας - μόλις στις 5 Ιαν 2018 «πήρε» τη τελική έγκριση για να ταξιδέψει στο εξωτερικό το κιβώτιο. Προϋπόθεση, βέβαια, αποτελούν τα αναγραφόμενα στην παράγραφο 3 του εγγράφου «όπως η ανάδοχος εταιρεία κληθεί…, κατόπιν της σύνταξης του τροποποιητικού σχεδίου της σύμβασης, και μετά τη θεώρησή του…. από τον επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου…, να παρουσιαστεί στην έδρα σας για την υπογραφή της σύμβασης…».
Όλοι θα αποδεχόμασταν μια μικρή καθυστέρηση για οικονομικούς λόγους, η τριετής – και βλέπουμε - καθυστέρηση για γραφειοκρατικούς λόγους σπάει όλα τα ρεκόρ...
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών