Τελευταία Νέα
Δελτία Τύπου

Στο δίκτυο ηλεκτρονικής τιμολόγησης της Retail@Link συνδέθηκε o Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel

tags :
Στο δίκτυο ηλεκτρονικής τιμολόγησης της Retail@Link συνδέθηκε o Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel
Στο δίκτυο ηλεκτρονικής τιμολόγησης της Retail@Link συνδέθηκε o Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel
Η Grecotel ανταλλάσσει καθημερινά έναν ιδιαίτερα απαιτητικό όγκο παραστατικών με τους προμηθευτές της, τα οποία διαχειριζόταν με παραδοσιακές μεθόδους καταχώρησης.
Με στόχο τη διαρκή αναβάθμιση των εμπορικών της σχέσεων και τα win-win οφέλη σε όλο το εύρος της των συνεργασιών της, η Grecotel μείωσε το διαχειριστικό κόστος κατά 65% εφαρμόζοντας τη λύση  R@L e-Invoicing ΕDI της Retail@Link, όπου η ανταλλαγή δεδομένων & καταχώρηση παραστατικών γίνεται αυτοματοποιημένα, ενώ οι στοχευμένοι έλεγχοι εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη ροή της διαδικασίας.
Τα οφέλη  πολλαπλασιάζονται με τη συνδυαστική υλοποίηση της λύσης R@L e-Archiving BizdocEE για την ασφαλή ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των εγγράφων με δυνατότητα εύκολης ανίχνευσης.
Ο Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotel, η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα,  εξελίσσει διαρκώς την τέχνη της πολυτελούς φιλοξενίας και παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε καθένα από τα 31 πολυτελή ξενοδοχεία που διαχειρίζεται.
Ο Όμιλος έχει τιμηθεί με εκατοντάδες Διεθνή Βραβεία για την ποιότητα των υπηρεσιών, την συνεισφορά στην αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και τις πρωτοβουλίες για την διατήρηση της περιβαλλοντικής & πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας.
Σύμφωνα με τον κο Φραγκίσκο Πρέκα Project Manager της Grecotel «η Grecotel έχοντας ως γνώμονα τη διαρκή καινοτομία και το άψογο επίπεδο υπηρεσιών προς τους πελάτες και συνεργάτες της, βρίσκεται σήμερα στην κορυφή των προτιμήσεων σε all-inclusive διακοπές.
Η συνεργασία με τη Retail@Link στο e-Invoicing EDI & στην Ηλεκτρονική Αρχειοθέτηση μας υποστηρίζει προς αυτή την κατεύθυνση, επιταχύνοντας τις καθημερινές συναλλαγές και αυτοματοποιώντας τις λειτουργίες των πελατών με στόχο την παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας στους εμπορικούς συνεργάτες και τον τελικό καταναλωτή».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης