Κακή αρχή για την Diageo με τις πωλήσεις κατά τόπους να καταγράφουν απώλειες ως και 20%
Η κρίση στην Ουκρανία και η μείωση των καταναλωτικών δαπανών των Αμερικανών, κατάφερε πλήγμα στην Diageo, την μεγαλύτερη παραγωγό ποτών παγκοσμίως.
Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το α’ τρίμηνο του έτους χρήσης, που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, οι οργανικές πωλήσεις της σημείωσαν συρρίκνωση της τάξεως του 1,5% σε ετήσια βάση.
Να σημειωθεί ότι την αντίστοιχη περίοδο του 2013, οι οργανικές πωλήσεις είχαν ενισχυθεί κατά 3%.
Η αύξηση των πωλήσεων στην πιο κερδοφόρα αγορά της Diageo, τη Βόρεια Αμερική, επιβραδύνθηκε σε οριακά επίπεδα, μόλις σε +0,1%, από 5,1% ένα χρόνο πριν.
«Στη Βόρεια Αμερική, η ζήτηση των καταναλωτών για mainstream μάρκες εξακολουθεί να περιορίζεται λόγω της χαμηλής εμπιστοσύνης των καταναλωτών στα νοικοκυριά μεσαίου εισοδήματος», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ετιαρείας, Ivan Menezes .
Κλονισμένη είναι η ζήτηση και στις αναδυόμενες αγορές της Ασίας, με τις πωλήσεις να υποχωρούν κατά 7,4%, ενώ πτώση -20% σημειώθηκε στην ηπειρωτική Κίνα.
Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών υποχώρησε και στη Ρωσία και την Ανατολική Ευρώπη, ως αποτέλεσμα της αβεβαιότητας που απορρέει από τα γεγονότα στην Ουκρανία, ανέφερε η Diageo.
Οι συνολικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,4 % στην Ευρώπη.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το α’ τρίμηνο του έτους χρήσης, που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, οι οργανικές πωλήσεις της σημείωσαν συρρίκνωση της τάξεως του 1,5% σε ετήσια βάση.
Να σημειωθεί ότι την αντίστοιχη περίοδο του 2013, οι οργανικές πωλήσεις είχαν ενισχυθεί κατά 3%.
Η αύξηση των πωλήσεων στην πιο κερδοφόρα αγορά της Diageo, τη Βόρεια Αμερική, επιβραδύνθηκε σε οριακά επίπεδα, μόλις σε +0,1%, από 5,1% ένα χρόνο πριν.
«Στη Βόρεια Αμερική, η ζήτηση των καταναλωτών για mainstream μάρκες εξακολουθεί να περιορίζεται λόγω της χαμηλής εμπιστοσύνης των καταναλωτών στα νοικοκυριά μεσαίου εισοδήματος», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ετιαρείας, Ivan Menezes .
Κλονισμένη είναι η ζήτηση και στις αναδυόμενες αγορές της Ασίας, με τις πωλήσεις να υποχωρούν κατά 7,4%, ενώ πτώση -20% σημειώθηκε στην ηπειρωτική Κίνα.
Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών υποχώρησε και στη Ρωσία και την Ανατολική Ευρώπη, ως αποτέλεσμα της αβεβαιότητας που απορρέει από τα γεγονότα στην Ουκρανία, ανέφερε η Diageo.
Οι συνολικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,4 % στην Ευρώπη.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών