Η νέα αεροπορική εταιρεία αποτελεί την απάντηση του ομίλου Air France-KLM στους εθνικούς αερομεταφορείς του Περσικού Κόλπου, που αναπτύσσονται με χαμηλό κοστος παραγωγής
Μια νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους και μεγάλων αποστάσεων δημιουργεί ο όμιλος Air France-KLM, με στόχο να κερδίσει πίσω από τις μεγάλες αεροπορικές εταιρείες του Περσικού Κόλπου μέρος του μεριδίου αγοράς που έχει απωλέσει.
Το σχέδιο αποκάλυψε χθες Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016 ο νέος επικεφαλής του γαλλικού αερομεταφορέα Air France, Jean-Marc Janaillac, σύμφωνα με τον οποίο η εταιρεία «πολεμάει σε όλα τα μέτωπα».
Η νέα αεροπορική εταιρεία που θα δημιουργηθεί δεν έχει ακόμα αποκτήσει όνομα, όμως η Air France σχεδιάζει αυτή να προσφέρει οικονομικές και business θέσεις στους επιβάτες της, σε νέες και επαναπροσφερόμενες αεροπορικές διαδρομές, καθώς και να διαθέτει 10 αεροπλάνα μεγάλων αποστάσεων μέχρι το 2020.
«Το status quo δεν αποτελεί επιλογή. Πρέπει να δημιουργήσουμε μια νέα δυναμική, ώστε να επιστρέψουμε στην ηγετική θέση των αγορών μας», σχολίασε ο Janaillac.
Σε μια πρώτη αντίδραση, το γαλλικό συνδικάτο εργαζομένων πληρώματος καμπίνας SNPNC εξέφρασε την ανησυχία του, ότι το προσωπικό της υπό δημιουργία αεροπορικής εταιρείας δεν θα απολαμβάνει τις ίδιες εργασιακές παροχές με αυτό της Air France και θα καταντήσει «γαλέρα» για τους εργαζόμενους.
Σύμφωνα με την Air France, η νέα αεροπορική εταιρεία αποτελεί την απάντηση του ομίλου Air France-KLM στους εθνικούς αερομεταφορείς του Περσικού Κόλπου, που αναπτύσσονται με χαμηλό κοστος παραγωγής.
www.bankingnews.gr
Το σχέδιο αποκάλυψε χθες Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016 ο νέος επικεφαλής του γαλλικού αερομεταφορέα Air France, Jean-Marc Janaillac, σύμφωνα με τον οποίο η εταιρεία «πολεμάει σε όλα τα μέτωπα».
Η νέα αεροπορική εταιρεία που θα δημιουργηθεί δεν έχει ακόμα αποκτήσει όνομα, όμως η Air France σχεδιάζει αυτή να προσφέρει οικονομικές και business θέσεις στους επιβάτες της, σε νέες και επαναπροσφερόμενες αεροπορικές διαδρομές, καθώς και να διαθέτει 10 αεροπλάνα μεγάλων αποστάσεων μέχρι το 2020.
«Το status quo δεν αποτελεί επιλογή. Πρέπει να δημιουργήσουμε μια νέα δυναμική, ώστε να επιστρέψουμε στην ηγετική θέση των αγορών μας», σχολίασε ο Janaillac.
Σε μια πρώτη αντίδραση, το γαλλικό συνδικάτο εργαζομένων πληρώματος καμπίνας SNPNC εξέφρασε την ανησυχία του, ότι το προσωπικό της υπό δημιουργία αεροπορικής εταιρείας δεν θα απολαμβάνει τις ίδιες εργασιακές παροχές με αυτό της Air France και θα καταντήσει «γαλέρα» για τους εργαζόμενους.
Σύμφωνα με την Air France, η νέα αεροπορική εταιρεία αποτελεί την απάντηση του ομίλου Air France-KLM στους εθνικούς αερομεταφορείς του Περσικού Κόλπου, που αναπτύσσονται με χαμηλό κοστος παραγωγής.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών