Τελευταία Νέα
Διεθνή

Η Etihad Airways αναπροσαρμόζει τη στρατηγική της και προκαλεί αναστάτωση σε Boeing και Airbus

Η Etihad Airways αναπροσαρμόζει τη στρατηγική της και προκαλεί αναστάτωση σε Boeing και Airbus
Η Etihad επανεξετάζει τις δραστηριότητές της από το 2016 όταν οι επενδύσεις της σε άλλες αεροπορικές εταιρείες οδήγησε σε απώλεια περίπου 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τον κρατικό αερομεταφορέα του Abu Dhabi
Η Etihad Airways προχωρά σε αναθεώρηση της στρατηγικής της και αυτό επηρεάζει τις κατασκευάστριες εταιρείες, Airbus και η Boeing που προετοιμάζονται για ενδεχόμενες αλλαγές σε δεκάδες  παραγγελίες.
Η Etihad επανεξετάζει τις δραστηριότητές της από το 2016 όταν οι επενδύσεις της σε άλλες αεροπορικές εταιρείες οδήγησε σε απώλεια περίπου 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τον κρατικό αερομεταφορέα του Abu Dhabi.
Eξετάζει τις επιλογές της και για πάνω από 160 αεροσκάφη που έχει παραγγείλει, που περιλαμβάνουν από αλλαγές μοντέλων, καθυστέρηση των παραδόσεων έως οριστικές ακυρώσεις, όπως ανέφεραν έγκυρες πηγές στο Reuters.
Μια τελική απόφαση θα μπορούσε να βασιστεί σε ένα συνδυασμό των τριών επιλογών, ανέφερε μία πηγή.
Η Etihad αρνήθηκε να σχολιάσει το δημοσίευμα.
Ένας εκπρόσωπος της Boeing αρνήθηκε επίσης να σχολιάσει, αναφέροντας την πολιτική της εταιρείας να μην σχολιάζει τα χρονοδιαγράμματα παράδοσης ούτε να συζητά με τους πελάτες της.
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Etihad, Tony Douglas δήλωσε στις 30 Απριλίου 2018 ότι η αεροπορική εταιρεία στοχεύει να αναπτυχθεί με «βιώσιμο τρόπο».
Η Etihad έχει παραγγείλει 88 αεροσκάφη Airbus και 78 αεροσκάφη Boeing αξίας δεκάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων, κυρίως από συμφωνίες που υπογράφηκαν το 2013, οι οποίες έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν την παράδοση το 2018.
Οι παραγγελίες περιλαμβάνουν 62 Airbus A350 και 52 Boeing 787 Dreamliners, σύμφωνα με τις ιστοσελίδες των δύο σχεδιαστών.
Το μεγαλύτερο μέρος των αεροσκαφών παραγγέλθηκε όταν η Etihad ακολουθούσε μια επιθετική στρατηγική επέκτασης για να μη μείνει πίσω σε σχέση με τους περιφερειακούς αντιπάλους Emirates και Qatar Airways.
Η Etihad εκτιμούσε τότε ότι με τις συμφωνίες με την Airbus και τη Boeing, θα μπορούσε να μεταφέρει παραγγελίες σε αεροπορικές εταιρείες στις οποίες είχε επενδύσει.
Την εποχή εκείνη, η είχε συμμετοχή σε αρκετές άλλες αεροπορικές εταιρείες.
Η στρατηγική επέκτασης κατέρρευσε το 2017, όταν η Air Berlin και η Alitalia κατέθεσαν αίτηση πτώχευσης  μετά την επένδυση της Etihad σε αυτές.
Η Air Berlin, μια από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της Etihad, έπαψε να λειτουργεί τον Οκτώβριο του 2017 ενώ σε δεινή θέση βρίσκεται και η Alitalia.
Η Etihad κατέχει σήμερα συμμετοχές σε τέσσερις άλλες αεροπορικές εταιρείες.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης