Αν και μοναδική βιώσιμη λύση, το εποπτικό συμβούλιο της Lufthansa δεν ενέκρινε τη διάσωση του αερομεταφορέα
Το εποπτικό συμβούλιο της Lufthansa δεν ενέκρινε διάσωση του αερομεταφορέα αντί 9 δισεκατομμυρίων ευρώ, λόγω των όρων που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση, δήλωσαν οι ιθύνοντες της εταιρείας.
Παρ’ όλα αυτά, εξακολουθεί να θεωρεί το σχέδιο διάσωσης ως τη μοναδική βιώσιμη εναλλακτική για τη διατήρηση της φερεγγυότητας της εταιρείας, υποστήριξε ο εκπρόσωπος της Lufthansa.
Υπενθυμίζεται πως η Lufthansa την Πέμπτη 21 Μαΐου είχε επιβεβαιώσει ότι οι διαπραγματεύσεις με τη γερμανική κυβέρνηση για τη διάσωση της αεροπορικής από την πτώχευση βρίσκονται στην τελική ευθεία.
Σύμφωνα με το προσωρινό σχέδιο που είχε κατατεθεί, η εταιρεία έχει λαμβάνειν 9 δισεκατομμύρια ευρώ.
Από αυτά τα 3 δις θα είναι έντοκα δάνεια της κρατικής επενδυτικής τράπεζας KfW.
Το υπόλοιπο ποσό θα διατεθεί υπό τη μορφή «σιωπηρής συνεισφοράς» από το κρατικό Ταμείο Οικονομικής Σταθεροποίησης (WSF) που έχει συσταθεί το Μάρτιο με 600 δις ευρώ κεφάλαιο προκειμένου να εξασφαλιστεί η ρευστότητα μεγάλων επιχειρήσεων.
Όπως και για το δάνειο της KfW, η Lufthansa θα πρέπει και γι’ αυτό το ποσό να πληρώσει τόκους.
Υπάρχει όμως μια μεγάλη διαφορά, διευκρίνισε εκπρόσωπος της Lufthansa στην Deutsche Welle.
Το μοντέλο της «σιωπηρής συνεισφοράς» επιλέχτηκε επειδή βάσει του φορολογικού δικαίου το ποσό που θα λάβει η Lufthansa θα θεωρείται «ίδιο κεφάλαιο».
Σε περίπτωση που καταγραφόταν και αυτό ως δάνειο τότε η αεροπορική εταιρεία θα έπρεπε να είχε δηλώσει πτώχευση για τον απλούστατο λόγο ότι η αντικειμενική της αξία δεν ξεπερνά αυτό το διάστημα τα 4 δισ. ευρώ.
www.bankingnews.gr
Παρ’ όλα αυτά, εξακολουθεί να θεωρεί το σχέδιο διάσωσης ως τη μοναδική βιώσιμη εναλλακτική για τη διατήρηση της φερεγγυότητας της εταιρείας, υποστήριξε ο εκπρόσωπος της Lufthansa.
Υπενθυμίζεται πως η Lufthansa την Πέμπτη 21 Μαΐου είχε επιβεβαιώσει ότι οι διαπραγματεύσεις με τη γερμανική κυβέρνηση για τη διάσωση της αεροπορικής από την πτώχευση βρίσκονται στην τελική ευθεία.
Σύμφωνα με το προσωρινό σχέδιο που είχε κατατεθεί, η εταιρεία έχει λαμβάνειν 9 δισεκατομμύρια ευρώ.
Από αυτά τα 3 δις θα είναι έντοκα δάνεια της κρατικής επενδυτικής τράπεζας KfW.
Το υπόλοιπο ποσό θα διατεθεί υπό τη μορφή «σιωπηρής συνεισφοράς» από το κρατικό Ταμείο Οικονομικής Σταθεροποίησης (WSF) που έχει συσταθεί το Μάρτιο με 600 δις ευρώ κεφάλαιο προκειμένου να εξασφαλιστεί η ρευστότητα μεγάλων επιχειρήσεων.
Όπως και για το δάνειο της KfW, η Lufthansa θα πρέπει και γι’ αυτό το ποσό να πληρώσει τόκους.
Υπάρχει όμως μια μεγάλη διαφορά, διευκρίνισε εκπρόσωπος της Lufthansa στην Deutsche Welle.
Το μοντέλο της «σιωπηρής συνεισφοράς» επιλέχτηκε επειδή βάσει του φορολογικού δικαίου το ποσό που θα λάβει η Lufthansa θα θεωρείται «ίδιο κεφάλαιο».
Σε περίπτωση που καταγραφόταν και αυτό ως δάνειο τότε η αεροπορική εταιρεία θα έπρεπε να είχε δηλώσει πτώχευση για τον απλούστατο λόγο ότι η αντικειμενική της αξία δεν ξεπερνά αυτό το διάστημα τα 4 δισ. ευρώ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών