Η διακοπή των εργασιών αξιοποιήθηκε για να εφαρμοσθεί σειρά μέτρων αναμόρφωσης, πριν ξεκινήσει η παραγωγή της πλήρως ηλεκτρικής BMW i4 το 2021
Τη Δευτέρα 7 Σεπτέμβριου αναμένεται να ξεκινήσει πάλι η παραγωγή αυτοκινήτων στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο.
Η διακοπή των εργασιών για έξι εβδομάδες φέτος το καλοκαίρι, αξιοποιήθηκε για να εφαρμοσθεί μία σειρά μέτρων αναμόρφωσης, πριν υποδεχτεί στις γραμμές παραγωγής την πλήρως ηλεκτρική BMW i4 το 2021.
Η μπαταρία υψηλής τάσης καθιστά τη φιλοσοφία αμαξώματος της BMW i4 διαφορετική από αυτή των μοντέλων που κατασκευάζονταν μέχρι πρότινος στο εργοστάσιο.
Η μπαταρία υψηλής τάσης τοποθετείται από κάτω.
Παρόλα αυτά, περίπου το 90% των υφιστάμενων συστημάτων παραγωγής που χρησιμοποιούνταν στο τμήμα αμαξωμάτων μπορεί να ενσωματωθεί και να επιστρατευθεί για τη μελλοντική παραγωγή του νέου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Εκτός από την εγκατάσταση νέων συστημάτων, ο υπάρχον εξοπλισμός παραγωγής θα πρέπει επίσης να μετατραπεί, ώστε η BMW Σειρά 3 Sedan και η BMW Σειρά 3 Touring -και οι δύο με κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικό σύστημα κίνησης-, η νέα BMW M3 και η πλήρως ηλεκτρική BMW i4 να μπορούν να παράγονται στην ίδια γραμμή.
Τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας (VR) χρησιμοποιείται επίσης εν γένει για τα συστήματα μετάδοσης και την τελική συναρμολόγηση με σκοπό τη βελτιστοποίηση των μελλοντικών διαδικασιών.
Το πιλοτικό πρόγραμμα VR δίνει μία πρώτη γεύση από τις προγραμματισμένες δομές και διαδικασίες, αυξάνει την ακρίβεια σχεδιασμού στις αρχικές φάσεις ενός project και μειώνει το χρόνο σχεδιασμού.
Οι εργαζόμενοι μπορούν να πάρουν μία ιδέα από το νέο χώρο εργασίας τους σε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον VR. Τα VR γυαλιά τους προσφέρουν μία εικόνα από το νέο τους εργασιακό περιβάλλον και τις προγραμματισμένες διαδικασίες.
Ως αποτέλεσμα, οι εργαζόμενοι μπορούν συχνά να προτείνουν ιδέες που επιτρέπουν τη βελτιστοποίηση των νέων λειτουργιών εκ των προτέρων και την προσαρμογή τους για ενσωμάτωση στο σύστημα.
Η διακοπή των εργασιών για έξι εβδομάδες φέτος το καλοκαίρι, αξιοποιήθηκε για να εφαρμοσθεί μία σειρά μέτρων αναμόρφωσης, πριν υποδεχτεί στις γραμμές παραγωγής την πλήρως ηλεκτρική BMW i4 το 2021.
Η μπαταρία υψηλής τάσης καθιστά τη φιλοσοφία αμαξώματος της BMW i4 διαφορετική από αυτή των μοντέλων που κατασκευάζονταν μέχρι πρότινος στο εργοστάσιο.
Η μπαταρία υψηλής τάσης τοποθετείται από κάτω.
Παρόλα αυτά, περίπου το 90% των υφιστάμενων συστημάτων παραγωγής που χρησιμοποιούνταν στο τμήμα αμαξωμάτων μπορεί να ενσωματωθεί και να επιστρατευθεί για τη μελλοντική παραγωγή του νέου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Εκτός από την εγκατάσταση νέων συστημάτων, ο υπάρχον εξοπλισμός παραγωγής θα πρέπει επίσης να μετατραπεί, ώστε η BMW Σειρά 3 Sedan και η BMW Σειρά 3 Touring -και οι δύο με κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικό σύστημα κίνησης-, η νέα BMW M3 και η πλήρως ηλεκτρική BMW i4 να μπορούν να παράγονται στην ίδια γραμμή.
Τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας (VR) χρησιμοποιείται επίσης εν γένει για τα συστήματα μετάδοσης και την τελική συναρμολόγηση με σκοπό τη βελτιστοποίηση των μελλοντικών διαδικασιών.
Το πιλοτικό πρόγραμμα VR δίνει μία πρώτη γεύση από τις προγραμματισμένες δομές και διαδικασίες, αυξάνει την ακρίβεια σχεδιασμού στις αρχικές φάσεις ενός project και μειώνει το χρόνο σχεδιασμού.
Οι εργαζόμενοι μπορούν να πάρουν μία ιδέα από το νέο χώρο εργασίας τους σε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον VR. Τα VR γυαλιά τους προσφέρουν μία εικόνα από το νέο τους εργασιακό περιβάλλον και τις προγραμματισμένες διαδικασίες.
Ως αποτέλεσμα, οι εργαζόμενοι μπορούν συχνά να προτείνουν ιδέες που επιτρέπουν τη βελτιστοποίηση των νέων λειτουργιών εκ των προτέρων και την προσαρμογή τους για ενσωμάτωση στο σύστημα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών