Την Πρωτοχρονιά του 2021 πραγματοποιήθηκαν αγορές ύψους 540 εκατομμυρίων δολαρίων έναντι 386 εκατ. δολ. την αντίστοιχη ημέρα πέρυσι
Οι καταναλωτές ξόδεψαν 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια στο App Store κατά την τελευταία εβδομάδα του 2020, εκτοξεύονται τα έσοδα της εταιρείας από 1,42 δισεκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο ένα χρόνο νωρίτερα, όπως μεταδίδει το Bloomberg επικαλούμενο τα στοιχεία της Apple την Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2021.
Αυτό αποτέλεσε φυσιολογική εξέλιξη, καθώς εξαιτίας των υγειονομικών μέτρων οι άνθρωποι βασίστηκαν στις ψηφιακές υπηρεσίες περισσότερο από ποτέ για να παραμείνουν συνδεδεμένοι με την εργασία, το σχολείο και την οικογένειά τους.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι περισσότερες δαπάνες μεταξύ της παραμονής των Χριστουγέννων και της παραμονής της Πρωτοχρονιάς πραγματοποιήθηκαν για την αγορά παιχνιδιών.
Η Πρωτοχρονιά σημείωσε ρεκόρ δαπανών μιας ημέρας 540 εκατομμυρίων δολαρίων στο App Store, από 386 εκατομμύρια δολάρια την ίδια ημέρα το 2020.
Μερικές από τις εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις το 2020 ήταν το Zoom και η Disney +, σύμφωνα με τα στοιχεία της Apple.
Άνοδος των εσόδων
Η εταιρεία κατέβαλε συνολικά 200 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη προγραμμάτων το 2020, από 155 δισ. δολάρια πριν από ένα χρόνο.
Ο κατασκευαστής του iPhone τόνισε επίσης την απόδοση μερικών από τις άλλες υπηρεσίες του, αλλά δεν κοινοποίησε αριθμούς συνδρομητών για μερικές από τις πιο σημαντικές προσφορές, όπως η Apple Music και το Apple TV +.
Η εταιρεία είπε ότι η προσφορά πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου Apple Pay είναι πλέον αποδεκτή στο 90% των λιανοπωλητών των ΗΠΑ και ότι η Apple Books διαθέτει τώρα 90 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες.
Υπηρεσίες
Οι υπηρεσίες έχουν γίνει ολοένα και πιο βασική συνιστώσα των συνολικών εσόδων της Apple, ξεπερνώντας τα 53 δισ. δολάρια το 2020 και αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 20% των συνολικών εσόδων της εταιρείας.
Το App Store είναι ένας από τους μεγαλύτερους "παραγωγούς" εσόδων για το τμήμα υπηρεσιών της Apple, αλλά έχει επικριθεί για το υψηλό ποσοστό της προμήθειας που παίρνει από τους κατασκευαστές των εφαρμογών.
Τον περασμένο μήνα, η Apple ξεκίνησε ένα νέο πρόγραμμα που μειώνει την προμήθεια για τους προγραμματιστές στο 15% των πωλήσεων, από 30%, για όσους αποφέρουν 1 εκατομμύριο δολάρια ή λιγότερο ετήσια έσοδα μέσω του App Store.
www.bankingnews.gr
Αυτό αποτέλεσε φυσιολογική εξέλιξη, καθώς εξαιτίας των υγειονομικών μέτρων οι άνθρωποι βασίστηκαν στις ψηφιακές υπηρεσίες περισσότερο από ποτέ για να παραμείνουν συνδεδεμένοι με την εργασία, το σχολείο και την οικογένειά τους.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι περισσότερες δαπάνες μεταξύ της παραμονής των Χριστουγέννων και της παραμονής της Πρωτοχρονιάς πραγματοποιήθηκαν για την αγορά παιχνιδιών.
Η Πρωτοχρονιά σημείωσε ρεκόρ δαπανών μιας ημέρας 540 εκατομμυρίων δολαρίων στο App Store, από 386 εκατομμύρια δολάρια την ίδια ημέρα το 2020.
Μερικές από τις εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις το 2020 ήταν το Zoom και η Disney +, σύμφωνα με τα στοιχεία της Apple.
Άνοδος των εσόδων
Η εταιρεία κατέβαλε συνολικά 200 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη προγραμμάτων το 2020, από 155 δισ. δολάρια πριν από ένα χρόνο.
Ο κατασκευαστής του iPhone τόνισε επίσης την απόδοση μερικών από τις άλλες υπηρεσίες του, αλλά δεν κοινοποίησε αριθμούς συνδρομητών για μερικές από τις πιο σημαντικές προσφορές, όπως η Apple Music και το Apple TV +.
Η εταιρεία είπε ότι η προσφορά πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου Apple Pay είναι πλέον αποδεκτή στο 90% των λιανοπωλητών των ΗΠΑ και ότι η Apple Books διαθέτει τώρα 90 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες.
Υπηρεσίες
Οι υπηρεσίες έχουν γίνει ολοένα και πιο βασική συνιστώσα των συνολικών εσόδων της Apple, ξεπερνώντας τα 53 δισ. δολάρια το 2020 και αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 20% των συνολικών εσόδων της εταιρείας.
Το App Store είναι ένας από τους μεγαλύτερους "παραγωγούς" εσόδων για το τμήμα υπηρεσιών της Apple, αλλά έχει επικριθεί για το υψηλό ποσοστό της προμήθειας που παίρνει από τους κατασκευαστές των εφαρμογών.
Τον περασμένο μήνα, η Apple ξεκίνησε ένα νέο πρόγραμμα που μειώνει την προμήθεια για τους προγραμματιστές στο 15% των πωλήσεων, από 30%, για όσους αποφέρουν 1 εκατομμύριο δολάρια ή λιγότερο ετήσια έσοδα μέσω του App Store.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών