Συνεταιριστικό σουπερμάρκετ δεσμεύτηκε να δωρίσει ένα μέρος των εσόδων του για να βοηθήσει τα κλειστά καταστήματα, λόγω της Covid-19, να ορθοποδήσουν
Το δανέζικο συνεταιριστικό σουπερμάρκετ Kvickly δεσμεύτηκε σήμερα 17/2, ότι θα βάλει στην άκρη ένα μέρος από τα επιπλέον έσοδα που κατέγραψε κατά το διάστημα που τα μικρότερα καταστήματα λιανικής έμειναν κλειστά λόγω των περιορισμών για την Covid-19 και θα χρησιμοποιήσει τα χρήματα αυτά για να βοηθήσει τα άλλα μαγαζιά να επαναλειτουργήσουν.
Τα σουπερμάρκετ, όχι όμως και τα μικρότερα καταστήματα λιανικής, παρέμειναν ανοιχτά κατά τη διάρκεια του λοκντάουν που επιβλήθηκε τον Δεκέμβριο.
Το Kvickly έκανε γνωστό ότι θα δώσει τα έσοδα από τις πωλήσεις των άλλων ειδών, εκτός των τροφίμων, για να τα χρησιμοποιήσουν τα κλειστά καταστήματα σε εκστρατείες μάρκετινγκ, όταν ξανανοίξουν.
Το ποσό μπορεί να ανέλθει στα 7-10 εκατομμύρια κορώνες (περίπου 1,5 εκατομμύριο ευρώ).
Ενδεχομένως να είναι και υψηλότερο, αν συνεχιστεί το λοκντάουν και πέραν της 1ης Μαρτίου.
«Οι ντόπιες επιχειρήσεις θα χρειαστούν» αυτά τα χρήματα, είπε η Kristina Brodbeck, η συνιδιοκτήτρια ενός κλειστού καταστήματος ανδρικών ενδυμάτων που απέχει μόλις 100 μέτρα από το κοντινότερο Kvickly, στην Ελσινόρη.
To σούπερ μάρκετ που ανήκει στα μέλη του
Το Kvickly αποτελεί μέρος της συνεταιριστικής αλυσίδας σουπερμάρκετ COOP, που ανήκει στα 1,8 εκατομμύρια μέλη του.
Η ιδέα των συνεταιριστικών επιχειρήσεων είναι βαθιά ριζωμένη στη Δανία και έπαιξε σημαντικό ρόλο στην οικοδόμηση του κοινωνικού κράτους.
«Πιστεύουμε ότι είναι το σωστό, αφού αποτελούμε μέρος της δανέζικης κοινωνίας, να βοηθήσουμε (τα καταστήματα) που αγωνίζονται και να τους δώσουμε μια καλή ώθηση όταν ανοίξουν και πάλι», είπε ο εκτελεστικός διευθυντής του Kvickly, Torben Andersen.
Στη Δανία, ακούστηκαν επικριτικά σχόλια επειδή τα σουπερμάρκετ συνεχίζουν να πουλάνε ηλεκτρονικά είδη και ενδύματα ενώ τα μικρότερα καταστήματα που διαθέτουν τα ίδια προϊόντα αναγκάστηκαν να κλείσουν.
Το καθένα από τα 67 καταστήματα Kvickly θα λάβει τουλάχιστον 100.000 κορώνες για να τις διαθέσει σε εκστρατείες μάρκετινγκ εκ μέρους των άλλων τοπικών καταστημάτων.
«Θα φροντίσουμε, όλοι στην Ελσινόρη να το μάθουν όταν ανοίξουμε και πάλι», είπε η Sasa Hirtsgord, ιδιοκτήτρια ενός κλειστού κομμωτηρίου.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών