Η JAL έχει δαπανήσει την οικονομική ρευστότητα που διέθετε προκειμένου να κρατήσει λειτουργικά τα αεροσκάφη, αλλά και τους εργαζόμενους που θα χρειαστεί, όταν ανακάμψει η ταξιδιωτική ζήτηση
Τα κεφάλαια θα αντληθούν μέσω χρηματοδότησης που περιλαμβάνει δευτερεύουσα δανειοδότηση και μεθόδους υβριδικής χρηματοδότησης (δανεισμός και ίδια κεφάλαια), με το όλο θέμα να τελεί υπό εξέταση, σύμφωνα με τις πηγές, που επιβεβαίωσαν μία προηγούμενη αναφορά της ιστοσελίδας Nikkei.com.
H JAL, που συγκέντρωσε 1,8 δισεκατομμύριο δολάρια από πωλήσεις μετοχών το Νοέμβριο, αρνήθηκε να σχολιάσει.
Η αναφερόμενη αεροπορική εταιρία, ανέφερε τον προηγούμενο μήνα οικονομικές απώλειες 82,65 δισεκατομμυρίων γιεν για το πρώτο τρίμηνο, βελτιώνοντας τη θέση της σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, καθώς εφαρμόστηκαν περικοπές του οικονομικού κόστους λειτουργίας, που σχετίζονται με την πανδημία και αυξήθηκε η ταξιδιωτική ζήτηση από μια πολύ χαμηλή βάση του επιβατικού κοινού.
Η JAL όπως και άλλες αεροπορικές εταιρίες έχει δαπανήσει την οικονομική ρευστότητα που διέθετε προκειμένου να κρατήσει λειτουργικά τα αεροσκάφη, αλλά και τους εργαζόμενους που θα χρειαστεί, όταν ανακάμψει η ταξιδιωτική ζήτηση.
Η ανταγωνιστική της JAL εταιρία ANA Holdings Inc συγκέντρωσε 3,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε δευτερεύοντα δάνεια και 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε ίδια κεφάλαια την προηγούμενη χρονιά, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις οικονομικές συνέπειες της πανδημίας, αλλά και να χρηματοδοτήσει την αγορά νέων αεροσκαφών.
Η τιμή των μετοχών της JAL μειώθηκε κατά 1,8% σε σύγκριση με τη μείωση κατά 0,4% που καταγράφηκε στην ευρύτερη χρηματιστηριακή αγορά.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών