Μεγάλες πόλεις στις ΗΠΑ, όπως η Νέα Υόρκη και το Σαν Φρανσίσκο αλλά και πολλές κομητείες απαιτούν από τις αλυσίδες έτοιμου φαγητού να ζητούν από τους πελάτες τους πιστοποιητικά εμβολιασμού, προκειμένου να γευματίσουν σε εσωτερικούς χώρους.
Ωστόσο ορισμένες αλυσίδες fast food επιλέγουν να κλείσουν εντελώς τους εσωτερικούς χώρους για γεύματα, μία κίνηση που πιθανώς θα επηρεάσει τις πωλήσεις τους.
Η αλυσίδα burger White Castle «σφράγισε» τους εσωτερικούς χώρους σε περισσότερα από 20 καταστήματά της στη Νέα Υόρκη, αφότου η πολιτεία άρχισε να ζητά από τους πελάτες άνω των 12 ετών της πιστοποιητικά εμβολιασμού, ώστε να γευματίσουν σε εσωτερικούς χώρους.
Με την εντολή αυτή, τα εστιατόρια βασίζονται εξ ολοκλήρου στις παραγγελίες delivery οι οποίες είναι γενικά πιο κερδοφόρες.
Κερδοφόρα κίνηση;
Επίσης με αυτό τον τρόπο παρακάμπτουν τις δαπάνες για καθαρισμό των εσωτερικών χώρων και τον έλεγχο των πιστοποιητικών εμβολιασμού.
Επιπλέον με αυτόν τον τρόπο αξιοποιούν έναν επιπλέον υπάλληλο στον πάγκο ή στην κουζίνα.
Ο επικεφαλής της εταιρείας White Castle, Jeff Carper , δήλωσε ότι η αλυσίδα «είναι σε θέση να διαθέσει μέρος του εργατικού δυναμικού για να επικεντρωθεί στην παράδοση και την παραλαβή».
Η Taco Bell, της Yum Brands, ανακοίνωσε ότι ενθαρρύνει τους πελάτες να κάνουν παραγγελίες για παραλαβή και παράδοση, προσθέτοντας ότι «τα εστιατόριά μας συμμορφώνονται με τους ομοσπονδιακούς, κρατικούς και τοπικούς κανονισμούς».
Κλείνουν ο ένας μετά τον άλλο
Σύμφωνα με το Reuters, δύο καταστήματα της Taco Bell έχουν ήδη κλείσει τους εσωτερικούς χώρους στη Νέα Υόρκη.
Στη McDonald's οι υπεύθυνοι λαμβάνουν υπόψη πολλούς παράγοντες όταν αποφασίζουν να κλείσουν εσωτερικούς χώρους, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων Cοvid, των τοπικών κανονισμών και του προσωπικού, ανέφερε η εταιρεία.
Πάντως στις 16 Σεπτεμβρίου τρία καταστήματα της McDonald's είχαν ήδη κλείσει τους εσωτερικούς τους χώρους.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών