Στην αρχή θεωρήθηκε ένας ενδεχόμενος σημαντικός ανταγωνιστής για το Twitch της Amazon, το οποίο ήταν και παραμένει ο κυρίαρχος «παίκτης» στην αγορά.
Το λανσάρισμα του Facebook Gaming App έγινε πριν από δύο χρόνια, με ώθηση από την ανάγκη που δημιούργησε η πανδημία του κορονοϊού και τα συνεχόμενα Lockdowns, για ηλεκτρονικά παιχνίδια και νέο ψηφιακό περιεχόμενο.
Εκείνη την περίοδο θεωρήθηκε ένας ενδεχόμενος σημαντικός ανταγωνιστής για το Twitch της Amazon, το οποίο ήταν και παραμένει ο κυρίαρχος «παίκτης» στην αγορά.
Σύμφωνα με το CNBC, μια έκθεση της εταιρείας ερευνών Streamlabs, δείχνει πως το δεύτερο τρίμηνο του 2022 , το Facebook Gaming καταλάμβανε μόλις το 7,9% της αγοράς, όσον αφορά στις ώρες προβολής.
Το Twitch είχε μερίδιο 76,7% και το YouTube 15,4%.
www.bankinhnews.gr
Σχόλια αναγνωστών