Ο Mark Zuckerberg παραδέχτηκε ότι η Meta απέτυχε να προβλέψει σημαντικές αλλαγές στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που συνέβαλαν στην επιτυχία του αντιπάλου της TikTok, τον οποίο αποκάλεσε «πολύ αποτελεσματικό ανταγωνιστή».
Σε συνέντευξή του στο Stratechery την περασμένη εβδομάδα , ο Zuckerberg είπε ότι του «έλλειπε» ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι αυτή τη στιγμή «αλληλεπιδρούν με το ανακαλυφθέν περιεχόμενο» μέσω των κοινωνικών μέσων.
Ο ιδρυτής του Facebook είπε ότι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τις «ροές» των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να βρουν χρήσιμο περιεχόμενο, και όχι απλώς για να μοιράζονται περιεχόμενο με φίλους και συγγενείς.
Αν και οι άνθρωποι εξακολουθούν να αλληλεπιδρούν με το αναρτημένο περιεχόμενο μέσω των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης, λιγότεροι αφιερώνουν χρόνο για να το κάνουν.
Οι τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης «μετατοπίστηκαν σε μεγάλο βαθμό στο να χρησιμοποιείτε τη ροή σας για να ανακαλύψετε περιεχόμενο, βρίσκετε πράγματα που είναι ενδιαφέροντα, τα στέλνετε στους φίλους σας σε μηνύματα και αλληλεπιδράτε εκεί», είπε ο Zuckerberg.
«Σε αυτόν τον κόσμο λοιπόν, είναι στην πραγματικότητα κάπως λιγότερο σημαντικό ποιος παράγει το περιεχόμενο που βρίσκετε, απλά θέλετε το καλύτερο περιεχόμενο ».
Η Meta είχε διαθέσει περισσότερα από 15 δισεκατομμύρια δολάρια στο έργο «metaverse» της από τις αρχές του περασμένου έτους, αλλά έκτοτε έχει αναφέρει ζημίες άνω των 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το πρώτο εξάμηνο του 2022.
Εν τω μεταξύ, η άνοδος της κινεζικής εφαρμογής βίντεο, TikTok, έχει αιφνιδιάσει τη Meta, αφού δεν κατάφερε να προβλέψει πώς θα έφερε επανάσταση στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Ο Zuckerberg είπε ότι «ήταν κάπως αργός σε αυτό γιατί δεν ταίριαζε στο δικό μου κοινωνικό πράγμα, μου φαινόταν περισσότερο σαν μια πιο σύντομη έκδοση του YouTube».
Άνοδος περιεχομένου TikTok και σύντομου βίντεο
Η ανάπτυξη του TikTok αποτελεί πλέον σημαντική απειλή για το Facebook και το έχει ξεπεράσει σε δημοτικότητα, ειδικά μεταξύ των νεότερων χρηστών.
Η επιτυχία του TikTok έχει συνδεθεί με τον μοναδικό του αλγόριθμο , ο οποίος διαπρέπει στο να προτείνει σύντομα βίντεο στους χρήστες με βάση τις συνήθειες προβολής και το ιστορικό χρηστών.
Ο Zuckerberg θέλει η Meta να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης για να μιμηθεί τον Κινέζο αντίπαλό της, προτείνοντας ένα ευρύτερο φάσμα περιεχομένου στους χρήστες για τις τρέχουσες εφαρμογές του, αντί να προβάλλει απλώς σύντομα κλιπ.
Η εταιρεία που εδρεύει στην Καλιφόρνια επικεντρώνεται στη δημιουργία Reels του Instagram ως απάντηση στο TikTok, με τον δικό της νέο αλγόριθμο AI, σύμφωνα με το Bloomberg.
«Μερικές φορές, θέλω να παρακολουθώ συγκεκριμένα βίντεο, αλλά πολλές φορές, θέλω απλώς τα καλύτερα πράγματα», σχολίασε ο Zuckerberg.
Η συνέντευξη ήρθε λίγο αφότου η Meta κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα τα πολυδιαφημισμένα ακουστικά εικονικής πραγματικότητας Quest Pro αξίας 1.500 δολαρίων, για χρήση με το λεγόμενο «metaverse» της εταιρείας τεχνολογίας.
Ο Zuckerberg έχει επικεντρωθεί στο όραμά του για αυτό που αποκαλεί «metaverse», έναν εικονικό κόσμο όπου οι άνθρωποι μπορούν να εργάζονται, να ψωνίζουν και να κοινωνικοποιούνται.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών