Η εξέλιξη αυτή ενισχύει την αβεβαιότητα των διαφημιστών
Η εξέλιξη αυτή ενισχύει την αβεβαιότητα των διαφημιστών, αναφορικά με τις αλλαγές που θα γίνουν στην Twitter Inc υπό τη διοίκηση του Elon Musk.
Η Sarah Personnete που είχε ηγετική θέση για την εξυπηρέτηση των πελατών, ακολουθεί στελέχη της διοίκησης συμπεριλαμβανομένου του πρώην διευθύνοντα συμβούλου Parag Agrawal, αλλά και του οικονομικού διευθυντή Ned Segal, τους οποίους ο Musk απέλυσε την προηγούμενη εβδομάδα.
Η υπεύθυνη για τους ανθρώπους και την πολυπολιτισμικότητα Dalana Brand, ανακοίνωσε χθες με μία ανάρτησή της στο LinkedIn ότι παραιτήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα.
Ο γενικός διευθυντής για τις βασικές τεχνολογίες Nick Caldwell επιβεβαίωσε την αποχώρησή του από το Twitter, αλλάζοντας το προφίλ του σε “πρώην διευθυντικό στέλεχος της Twitter Inc”, από το βράδυ της Δευτέρας.
Ανησυχούν οι διαφημιζόμενοι
Η ομάδα του Musk έχει συναντήσεις με διαφημιστές αυτή την εβδομάδα στη Νέα Υόρκη, καθώς οι πελάτες της εταιρίας ανησυχούν όλο και περισσότερο, σχετικά με το ενδεχόμενο αρνητικών επιπτώσεων από την εμφάνιση απρεπούς περιεχομένου δίπλα στις διαφημίσεις τους.
Μία συμμαχία περισσότερων από 40 υποστηρικτικών οργανώσεων συμπεριλαμβανομένης της Εθνικής Ένωσης για την Πρόοδο των Έγχρωμων Ατόμων (NAACP), αλλά και της ομάδας υποστήριξης στις μεταρρυθμίσεις των ΜΜΕ (Free Press) έστειλαν χθες, μία επιστολή σε 20 σημαντικούς διαφημιστές του Twitter ζητώντας την απόσυρση των διαφημίσεών τους, στην περίπτωση που ο Μασκ επιβάλλει την άσκηση ελέγχου στις αναρτήσεις της αναφερόμενης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Η Mediabrands που ανήκει στην εταιρία συμμετοχών IPG συμβούλευσε τους πελάτες της να παύσουν να βάζουν διαφημίσεις στο Twitter από την επόμενη εβδομάδα και μέχρι η Twitter Inc να παρουσιάσει περισσότερες λεπτομέρειες για τα σχέδια της, αναφορικά με την προστασία της εμπιστοσύνης και της ασφάλειας στην αναφερόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπως δήλωσε μία πηγή που έχει λάβει σχετική γνώση για το ζήτημα αυτό.
Η IPG συνεργάζεται με εταιρίες που έχουν μεγάλη διαφημιστική παρουσία όπως, η Coca-Cola, η American Express και η Johnson & Johnson.
Οι συστάσεις της IPG προς τους διαφημιστές αναφέρθηκαν για πρώτη φορά από το ημερήσιο ενημερωτικό δελτίο Morning Brew.
Ο Jason Calacanis, επενδυτής, αλλά και έμπιστος του Musk που εργάζεται για την Twitter, δήλωσε τη Δευτέρα ότι η εταιρία είχε “μία πολύ παραγωγική ημέρα” αναφορικά με συναντήσεις τόσο με στελέχη της αγοράς, όπως και διαφημιστές.
Οι συναντήσεις με τους διαφημιστές θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις εταιρίες να λάβουν τις αποφάσεις τους για το αν θα παραμείνουν ή θα εγκαταλείψουν την αναφερόμενη πλατφόρμα, εξαιτίας διχαστικού και αιχμηρού περιεχομένου.
Ο Musk προσπάθησε να διαβεβαιώσει τους διαφημιστές. “Η δέσμευση της Twitter στην ασφάλεια των εταιριών δεν έχει αλλάξει”, όπως ανέφερε σε μία ανάρτηση που έκανε ο ίδιος τη Δευτέρα.
Ο Musk, είχε προηγούμενα δηλώσει ότι θα αντιστρέψει μία απαγόρευση της Twitter στον πρώην πρόεδρο Donald Trump, στον οποίο απαγορεύτηκε η πρόσβαση στην πλατφόρμα, μετά από ανησυχίες ότι οι αναρτήσεις του θα μπορούσαν να προκαλέσουν μεγαλύτερη βία, μετά από την εισβολή στο Καπιτώλιο τον Ιανουάριο του 2021.
Ειδικοί έχουν δηλώσει ότι οι αναρτήσεις με περιεχόμενο μίσους εκτοξεύτηκαν από το τότε που ο Musk έκλεισε τη συμφωνία για την εξαγορά της Twitter Inc την προηγούμενη εβδομάδα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών