Επί του παρόντος, η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής εμπορικών πλοίων στον κόσμο
Σε μια εποχή που τα ναυπηγεία των ΗΠΑ δυσκολεύονται να ναυπηγήσουν νέα πλοία ή ακόμη και να συντηρήσουν ή να επισκευάσουν πλήρως ήδη διαθέτουν, δύο από τις εισηγμένες κινεζικές ναυπηγικές εταιρείες θα συγχωνευθούν για να τερματίσουν τον ανταγωνισμό μεταξύ τους και να εξυπηρετήσουν καλύτερα τον Λαϊκό Απελευθερωτικό Στρατό (PLA).
Η συγχώνευσή τους θα δημιουργήσει τη μεγαλύτερη ναυπηγική εταιρεία στον κόσμο.
Η επικείμενη συγχώνευση θα δημιουργήσει ένα ναυπηγείο με συνδυασμένες ετήσιες πωλήσεις 122 δισεκατομμυρίων γιουάν (17,1 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ/133,1 δισεκατομμύρια δολάρια Χονγκ Κονγκ), σχεδόν διπλάσιο από το μέγεθος της Hyundai Heavy Industries της Νότιας Κορέας.
Η συγχωνευθείσα οντότητα θα είναι σε θέση να ναυπηγήσει διάφορα πλοία, από πολεμικά πλοία όπως αεροπλανοφόρα έως εμπορικά πλοία όπως μεταφορείς εμπορευματοκιβωτίων, τεράστια πλοία αργού, ακόμη και επιβατηγά.
Δύο κινεζικές εταιρείες, η China CSSC Holdings και η China Shipbuilding Industry (CSICL), υπέβαλαν πρόθεση συγχώνευσης με το Χρηματιστήριο της Σαγκάης. Η διαπραγμάτευση των μετοχών τους ανεστάλη την Τρίτη 9/9 για να αποφευχθούν ακανόνιστες κινήσεις κατά τη διάρκεια της συμφωνίας, με τη διακοπή να αναμένεται να διαρκέσει όχι περισσότερο από 10 ημέρες διαπραγμάτευσης.
Και τα δύο εισηγμένα ναυπηγεία είναι θυγατρικές της China State Shipbuilding Corp, έχουν τον έλεγχο του ενός τρίτου των παραγγελιών ναυπηγικής βιομηχανίας στην παγκόσμια αγορά.
Η αναδιάρθρωση του Κρατικού Ναυπηγικού Σώματος της Κίνας θα οδηγήσει σε νέα ανάπτυξη.
Επί του παρόντος, η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής εμπορικών πλοίων στον κόσμο.
Δραματική η κατάσταση στις ΗΠΑ
www.bankingnews.gr
Η συγχώνευσή τους θα δημιουργήσει τη μεγαλύτερη ναυπηγική εταιρεία στον κόσμο.
Η επικείμενη συγχώνευση θα δημιουργήσει ένα ναυπηγείο με συνδυασμένες ετήσιες πωλήσεις 122 δισεκατομμυρίων γιουάν (17,1 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ/133,1 δισεκατομμύρια δολάρια Χονγκ Κονγκ), σχεδόν διπλάσιο από το μέγεθος της Hyundai Heavy Industries της Νότιας Κορέας.
Η συγχωνευθείσα οντότητα θα είναι σε θέση να ναυπηγήσει διάφορα πλοία, από πολεμικά πλοία όπως αεροπλανοφόρα έως εμπορικά πλοία όπως μεταφορείς εμπορευματοκιβωτίων, τεράστια πλοία αργού, ακόμη και επιβατηγά.
Δύο κινεζικές εταιρείες, η China CSSC Holdings και η China Shipbuilding Industry (CSICL), υπέβαλαν πρόθεση συγχώνευσης με το Χρηματιστήριο της Σαγκάης. Η διαπραγμάτευση των μετοχών τους ανεστάλη την Τρίτη 9/9 για να αποφευχθούν ακανόνιστες κινήσεις κατά τη διάρκεια της συμφωνίας, με τη διακοπή να αναμένεται να διαρκέσει όχι περισσότερο από 10 ημέρες διαπραγμάτευσης.
Και τα δύο εισηγμένα ναυπηγεία είναι θυγατρικές της China State Shipbuilding Corp, έχουν τον έλεγχο του ενός τρίτου των παραγγελιών ναυπηγικής βιομηχανίας στην παγκόσμια αγορά.
Η αναδιάρθρωση του Κρατικού Ναυπηγικού Σώματος της Κίνας θα οδηγήσει σε νέα ανάπτυξη.
Επί του παρόντος, η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής εμπορικών πλοίων στον κόσμο.
Δραματική η κατάσταση στις ΗΠΑ
Η αμερικανική ναυπηγική παραγωγή βρίσκεται σε ιστορικό χαμηλό. Η ναυπηγική παραγωγή των ΗΠΑ έχει μειωθεί κατά περισσότερο από 85% από τη δεκαετία του 1950, ενώ ο αριθμός των αμερικανικών ναυπηγείων που μπορούν να ναυπηγούν μεγάλα πλοία έχει μειωθεί κατά περισσότερο από 80%
Τα αμερικανικά ναυπηγεία υποφέρουν από έλλειψη εργατικού δυναμικού.
Οι ΗΠΑ έχουν περάσει από τη ναυπήγηση του 5 τοις εκατό των εμπορικών ποντοπόρων εμπορικών πλοίων του κόσμου τη δεκαετία του 1970 σε περίπου 0,2% σήμερα, όπως μετράται με ολική χωρητικότητα. Από την άλλη πλευρά, η Κίνα, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα συνδυάζονται πλέον για περισσότερο από το 90% της παγκόσμιας εμπορικής ναυπήγησης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών