Τα στοιχεία δείχνουν ότι η εταιρεία Bridges Partners, η οποία συνεργάζεται με το Υπουργείο Εξωτερικών του Ισραήλ, εξέδωσε τιμολόγια ύψους 900.000 δολαρίων προς τη Havas Media Group Germany για το λεγόμενο “Influencer Campaign”
Σε μια περίοδο όπου η μάχη της εικόνας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αποκτήσει στρατηγική σημασία, το Ισραήλ φαίνεται να επενδύει μεγάλα ποσά για να ενισχύσει το μήνυμά του.
Σύμφωνα με έγγραφα που ήρθαν πρόσφατα στη δημοσιότητα, η κυβέρνηση του Benjamin Netanyahu αξιοποιεί ένα δίκτυο influencers, οι οποίοι φέρεται να λαμβάνουν περίπου 7.000 δολάρια ανά ανάρτηση σε πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram.
Σε πρόσφατη συνεδρίαση για την προώθηση φιλοϊσραηλινών αφηγήσεων, ο Netanyahu αναφέρθηκε σε αυτήν την «κοινότητα» που λειτουργεί ως δύναμη επικοινωνιακής αντεπίθεσης. «Πρέπει να αντεπιτεθούμε.
Και πώς το κάνουμε; Μέσω των influencers μας. Είναι πολύ σημαντικοί», τόνισε.
Τα αποκαλυπτικά στοιχεία
Τα στοιχεία δείχνουν ότι η εταιρεία Bridges Partners, η οποία συνεργάζεται με το Υπουργείο Εξωτερικών του Ισραήλ, εξέδωσε τιμολόγια ύψους 900.000 δολαρίων προς τη Havas Media Group Germany για το λεγόμενο “Influencer Campaign”.
Το πρόγραμμα καλύπτει την περίοδο από τον Ιούνιο έως τον Νοέμβριο και αφορά την παραγωγή περιεχομένου από 14 έως 18 influencers.
Με βάση τους υπολογισμούς, μεταξύ Ιουνίου και Σεπτεμβρίου περίπου 552.946 δολάρια κατευθύνθηκαν στους influencers, αφού αφαιρέθηκαν τα κόστη διοικητικής και παραγωγικής υποστήριξης (νομικές αμοιβές, τραπεζικά και μάρκετινγκ).
Η ίδια περίοδος περιλάμβανε 75 έως 90 αναρτήσεις, με την αμοιβή να κυμαίνεται από 6.143 έως 7.372 δολάρια ανά ανάρτηση.
Δεν είναι σαφές ποιοι influencers συμμετέχουν στο πρόγραμμα, καθώς η Havas αρνήθηκε να σχολιάσει τόσο το έργο όσο και τις ταυτότητες των εμπλεκομένων.
Το Esther Project
Η Bridges Partners ιδρύθηκε από τους Yair Levi και Uri Steinberg, που κατέχουν από 50% της εταιρείας.
Η εταιρεία περιγράφει τον ρόλο της ως προώθηση της «πολιτιστικής ανταλλαγής μεταξύ ΗΠΑ και Ισραήλ» και έχει έδρα στην περιοχή Capitol Hill της Ουάσιγκτον.
Για την ενίσχυση του έργου της, έχει προσλάβει τον Nadav Shtrauchler, πρώην αξιωματικό της μονάδας εκπροσώπησης Τύπου των IDF, ενώ για νομικές υποθέσεις συνεργάζεται με την Pillsbury Winthrop Shaw Pittman, εταιρεία που στο παρελθόν είχε αναλάβει τη νομική υποστήριξη της NSO Group.
Η εκστρατεία έχει τον τίτλο “Esther Project”, όνομα που παραπέμπει στο “Project Esther” του Heritage Foundation, μια πρωτοβουλία για την καταπολέμηση του αντισημιτισμού. Εκπρόσωπος του Heritage διευκρίνισε ότι «δεν υπάρχει καμία σύνδεση» ανάμεσα στα δύο προγράμματα.
Η αποκάλυψη για τα ποσά που δαπανώνται αναδεικνύει τη σημασία που αποδίδει το Ισραήλ στη διαχείριση της εικόνας του στις ΗΠΑ και διεθνώς, αλλά και το πώς οι influencers μετατρέπονται σε εργαλείο κρατικής πολιτικής επικοινωνίας.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με έγγραφα που ήρθαν πρόσφατα στη δημοσιότητα, η κυβέρνηση του Benjamin Netanyahu αξιοποιεί ένα δίκτυο influencers, οι οποίοι φέρεται να λαμβάνουν περίπου 7.000 δολάρια ανά ανάρτηση σε πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram.
Σε πρόσφατη συνεδρίαση για την προώθηση φιλοϊσραηλινών αφηγήσεων, ο Netanyahu αναφέρθηκε σε αυτήν την «κοινότητα» που λειτουργεί ως δύναμη επικοινωνιακής αντεπίθεσης. «Πρέπει να αντεπιτεθούμε.
Και πώς το κάνουμε; Μέσω των influencers μας. Είναι πολύ σημαντικοί», τόνισε.
Τα αποκαλυπτικά στοιχεία
Τα στοιχεία δείχνουν ότι η εταιρεία Bridges Partners, η οποία συνεργάζεται με το Υπουργείο Εξωτερικών του Ισραήλ, εξέδωσε τιμολόγια ύψους 900.000 δολαρίων προς τη Havas Media Group Germany για το λεγόμενο “Influencer Campaign”.
Το πρόγραμμα καλύπτει την περίοδο από τον Ιούνιο έως τον Νοέμβριο και αφορά την παραγωγή περιεχομένου από 14 έως 18 influencers.
Με βάση τους υπολογισμούς, μεταξύ Ιουνίου και Σεπτεμβρίου περίπου 552.946 δολάρια κατευθύνθηκαν στους influencers, αφού αφαιρέθηκαν τα κόστη διοικητικής και παραγωγικής υποστήριξης (νομικές αμοιβές, τραπεζικά και μάρκετινγκ).
Η ίδια περίοδος περιλάμβανε 75 έως 90 αναρτήσεις, με την αμοιβή να κυμαίνεται από 6.143 έως 7.372 δολάρια ανά ανάρτηση.
Δεν είναι σαφές ποιοι influencers συμμετέχουν στο πρόγραμμα, καθώς η Havas αρνήθηκε να σχολιάσει τόσο το έργο όσο και τις ταυτότητες των εμπλεκομένων.
Το Esther Project
Η Bridges Partners ιδρύθηκε από τους Yair Levi και Uri Steinberg, που κατέχουν από 50% της εταιρείας.
Η εταιρεία περιγράφει τον ρόλο της ως προώθηση της «πολιτιστικής ανταλλαγής μεταξύ ΗΠΑ και Ισραήλ» και έχει έδρα στην περιοχή Capitol Hill της Ουάσιγκτον.
Για την ενίσχυση του έργου της, έχει προσλάβει τον Nadav Shtrauchler, πρώην αξιωματικό της μονάδας εκπροσώπησης Τύπου των IDF, ενώ για νομικές υποθέσεις συνεργάζεται με την Pillsbury Winthrop Shaw Pittman, εταιρεία που στο παρελθόν είχε αναλάβει τη νομική υποστήριξη της NSO Group.
Η εκστρατεία έχει τον τίτλο “Esther Project”, όνομα που παραπέμπει στο “Project Esther” του Heritage Foundation, μια πρωτοβουλία για την καταπολέμηση του αντισημιτισμού. Εκπρόσωπος του Heritage διευκρίνισε ότι «δεν υπάρχει καμία σύνδεση» ανάμεσα στα δύο προγράμματα.
Η αποκάλυψη για τα ποσά που δαπανώνται αναδεικνύει τη σημασία που αποδίδει το Ισραήλ στη διαχείριση της εικόνας του στις ΗΠΑ και διεθνώς, αλλά και το πώς οι influencers μετατρέπονται σε εργαλείο κρατικής πολιτικής επικοινωνίας.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών