Ένας δάσκαλος δημοτικού στο Λονδίνο αντιμετωπίζει δίωξη και επαγγελματικό αποκλεισμό επειδή τόνισε σε μαθητές μουσουλμανικής πίστης ότι η Αγγλία έχει χριστιανικές ρίζες
Σε μια ακόμη ανησυχητική επίθεση κατά της ελευθερίας του λόγου και της πολιτιστικής ταυτότητας, ένας δάσκαλος δημοτικού στο Λονδίνο βρέθηκε στο στόχαστρο επειδή απλώς υπενθύμισε σε μαθητή μουσουλμανικής πίστης τις χριστιανικές ρίζες της Βρετανίας.
Η υπόθεση αυτή εκθέτει πώς οι «woke» γραφειοκράτες χρησιμοποιούν τους κανόνες προστασίας παιδιών για να φιμώσουν όποιον τολμά να επιβεβαιώσει παραδοσιακές αξίες σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον.
Ο εκπαιδευτικός, που αρχικά βρέθηκε σε αναστολή, απολύθηκε και του επιβλήθηκε απαγόρευση εργασίας με παιδιά, είχε ως «έγκλημα» μόνο το γεγονός ότι τήρησε την πολιτική του σχολείου και ανέφερε την πραγματικότητα σχετικά με το θρησκευτικό τοπίο της Βρετανίας.
Υποστηριζόμενος από την Ένωση Ελεύθερου Λόγου, αγωνίζεται τώρα κατά αυτής της υπερβολικής παρέμβασης, η οποία υποδηλώνει αριστερή δυσανεξία στις «ενοχλητικές αλήθειες».
Σύμφωνα με αναφορές, ο δάσκαλος επεσήμανε τους κανόνες και τόνισε τις βρετανικές αξίες της ανεκτικότητας.
Ωστόσο, ένας μαθητής θεώρησε προσβλητικό το σχόλιο ότι «η Βρετανία είναι ακόμη χριστιανικό κράτος», αναφερόμενος στον ρόλο του βασιλιά ως επικεφαλής της Εκκλησίας της Αγγλίας.
Ο εκπαιδευτικός φέρεται επίσης να είπε: «αν θέλετε αυτό, υπάρχει ένα ισλαμικό σχολείο μόλις ένα μίλι μακριά», αναφερόμενος σε εναλλακτικές θρησκευτικές διευκολύνσεις.
Η αστυνομία διερεύνησε πιθανό έγκλημα μίσους, αλλά η έρευνα εγκαταλείφθηκε. Παρ’ όλα αυτά, το τοπικό συμβούλιο προστασίας παιδιών χαρακτήρισε τα σχόλια του δασκάλου ως «συναισθηματική βλάβη», οδηγώντας στην απαγόρευσή του από το επάγγελμα.
Το σχολείο τον ανέστειλε τον Μάρτιο 2024 και τον απέλυσε για σοβαρή παράβαση μέχρι τον Φεβρουάριο 2025, σχεδόν τρία χρόνια μετά την έναρξη της θητείας του.
Με την υποστήριξη της Ένωσης Ελεύθερου Λόγου, ο δάσκαλος προσέφυγε νομικά κατά του τοπικού συμβουλίου. Ο διευθυντής της ένωσης, Λόρδος Toby Young, δήλωσε:
«Αυτός ο δάσκαλος έχασε τη δουλειά του και σχεδόν αποκλείστηκε δια βίου επειδή υπενθύμισε σε μια τάξη μουσουλμάνων μαθητών ότι η επίσημη θρησκεία της Αγγλίας είναι η αγγλικανική».
Ο Young τόνισε το πρόβλημα των διπλών μέτρων στη Βρετανία, όπου η υπεράσπιση της πλειοψηφικής κουλτούρας τιμωρείται, ενώ οι μειονοτικές ατζέντες προστατεύονται.
Ο δάσκαλος κέρδισε την άρση της απαγόρευσης και τώρα εργάζεται μερικής απασχόλησης σε άλλο σχολείο εκτός Λονδίνου, αλλά η καριέρα του έχει ήδη υποστεί σοβαρή ζημιά.
Η υπόθεση υπογραμμίζει τον κίνδυνο κατάχρησης των κανόνων προστασίας για τη φίμωση συντηρητικών απόψεων, σε μια εποχή που η ανεξέλεγκτη πολυπολιτισμικότητα και οι πολιτικές ανοιχτών συνόρων οδηγούν σε συγκρούσεις ταυτότητας στα σχολεία.
Αυτό το περιστατικό είναι προειδοποίηση για την κατάρρευση της ελευθερίας του λόγου όταν τα ιστορικά γεγονότα μπορούν να θεωρηθούν «βλάβη».
Η νομική μάχη του δασκάλου αποτελεί σημείο ελπίδας, αλλά ταυτόχρονα δείχνει την ανάγκη να τερματιστούν αυτοί οι μηχανισμοί καταπίεσης της ελεύθερης έκφρασης.
www.bankingnews.gr
Η υπόθεση αυτή εκθέτει πώς οι «woke» γραφειοκράτες χρησιμοποιούν τους κανόνες προστασίας παιδιών για να φιμώσουν όποιον τολμά να επιβεβαιώσει παραδοσιακές αξίες σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον.
Ο εκπαιδευτικός, που αρχικά βρέθηκε σε αναστολή, απολύθηκε και του επιβλήθηκε απαγόρευση εργασίας με παιδιά, είχε ως «έγκλημα» μόνο το γεγονός ότι τήρησε την πολιτική του σχολείου και ανέφερε την πραγματικότητα σχετικά με το θρησκευτικό τοπίο της Βρετανίας.
Υποστηριζόμενος από την Ένωση Ελεύθερου Λόγου, αγωνίζεται τώρα κατά αυτής της υπερβολικής παρέμβασης, η οποία υποδηλώνει αριστερή δυσανεξία στις «ενοχλητικές αλήθειες».
Το περιστατικό ξεκίνησε όταν ο δάσκαλος έπιασε μαθητές να πλένουν τα πόδια τους στους νιπτήρες του μπάνιου των αγοριών — μια σαφή παραβίαση του κανονισμού του μη θρησκευτικού σχολείου, όπου οι προσευχές περιορίζονται σε καθορισμένο χώρο.? A teacher was sacked and branded a risk to children after telling a Muslim pupil that Britain is a Christian country.
— The Free Speech Union (@SpeechUnion) December 9, 2025
This is the second example in less than 48 hours of local authorities manipulating safeguarding laws to silence people whose views don’t align with theirs.… pic.twitter.com/bGBUaV6o4y
Σύμφωνα με αναφορές, ο δάσκαλος επεσήμανε τους κανόνες και τόνισε τις βρετανικές αξίες της ανεκτικότητας.
Ωστόσο, ένας μαθητής θεώρησε προσβλητικό το σχόλιο ότι «η Βρετανία είναι ακόμη χριστιανικό κράτος», αναφερόμενος στον ρόλο του βασιλιά ως επικεφαλής της Εκκλησίας της Αγγλίας.
Ο εκπαιδευτικός φέρεται επίσης να είπε: «αν θέλετε αυτό, υπάρχει ένα ισλαμικό σχολείο μόλις ένα μίλι μακριά», αναφερόμενος σε εναλλακτικές θρησκευτικές διευκολύνσεις.
Η αστυνομία διερεύνησε πιθανό έγκλημα μίσους, αλλά η έρευνα εγκαταλείφθηκε. Παρ’ όλα αυτά, το τοπικό συμβούλιο προστασίας παιδιών χαρακτήρισε τα σχόλια του δασκάλου ως «συναισθηματική βλάβη», οδηγώντας στην απαγόρευσή του από το επάγγελμα.
Το σχολείο τον ανέστειλε τον Μάρτιο 2024 και τον απέλυσε για σοβαρή παράβαση μέχρι τον Φεβρουάριο 2025, σχεδόν τρία χρόνια μετά την έναρξη της θητείας του.
Με την υποστήριξη της Ένωσης Ελεύθερου Λόγου, ο δάσκαλος προσέφυγε νομικά κατά του τοπικού συμβουλίου. Ο διευθυντής της ένωσης, Λόρδος Toby Young, δήλωσε:
«Αυτός ο δάσκαλος έχασε τη δουλειά του και σχεδόν αποκλείστηκε δια βίου επειδή υπενθύμισε σε μια τάξη μουσουλμάνων μαθητών ότι η επίσημη θρησκεία της Αγγλίας είναι η αγγλικανική».
Ο Young τόνισε το πρόβλημα των διπλών μέτρων στη Βρετανία, όπου η υπεράσπιση της πλειοψηφικής κουλτούρας τιμωρείται, ενώ οι μειονοτικές ατζέντες προστατεύονται.
Ο δάσκαλος κέρδισε την άρση της απαγόρευσης και τώρα εργάζεται μερικής απασχόλησης σε άλλο σχολείο εκτός Λονδίνου, αλλά η καριέρα του έχει ήδη υποστεί σοβαρή ζημιά.
Η υπόθεση υπογραμμίζει τον κίνδυνο κατάχρησης των κανόνων προστασίας για τη φίμωση συντηρητικών απόψεων, σε μια εποχή που η ανεξέλεγκτη πολυπολιτισμικότητα και οι πολιτικές ανοιχτών συνόρων οδηγούν σε συγκρούσεις ταυτότητας στα σχολεία.
Αυτό το περιστατικό είναι προειδοποίηση για την κατάρρευση της ελευθερίας του λόγου όταν τα ιστορικά γεγονότα μπορούν να θεωρηθούν «βλάβη».
Η νομική μάχη του δασκάλου αποτελεί σημείο ελπίδας, αλλά ταυτόχρονα δείχνει την ανάγκη να τερματιστούν αυτοί οι μηχανισμοί καταπίεσης της ελεύθερης έκφρασης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών