Τελευταία Νέα
Ενέργεια

Η Volkswagen εγκαταλείπει το σχέδιο για EV - Εστιάζει σε υβριδικά και βενζινοκίνητα

Η Volkswagen εγκαταλείπει το σχέδιο για EV - Εστιάζει σε υβριδικά και βενζινοκίνητα
Οι πωλήσεις EV επιβραδύνονται
Σχετικά Άρθρα
Ο γερμανικός κολοσσός των αυτοκινήτων έχει πάρει πίσω το αρχικό σχέδιο που είχε καταρτίσει για τα ηλεκτρικά οχήματα.
Σύμφωνα με το Bloomberg, VW, η οποία παρουσίασε την οικογένεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων ID ως κεντρικό στοιχείο του μέλλοντός της, παραδέχθηκε την περασμένη εβδομάδα ότι θα χρειαστεί περισσότερα plug-in υβριδικά, καθώς οι πωλήσεις EV επιβραδύνονται.
Η εταιρεία τα «θαλάσσωσε» σε αρκετές κυκλοφορίες μοντέλων και έμεινε πίσω στην κινεζική αγορά, όπου κυριαρχούν πλέον οι τοπικές εταιρείες.
Ο γερμανικός κολοσσός έχει επίσης αναβάλει τις προσπάθειες να αναζητήσει εξωτερικούς επενδυτές για τη μονάδα μπαταριών της και έχει απορρίψει τα σχέδια για ένα εργοστάσιο EV αξίας 2 δισεκατομμυρίων ευρώ (2,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων) στη Γερμανία.
Στην πραγματικότητα, η αυτοκινητοβιομηχανία πουλάει τόσα πολλά αυτοκίνητα που εξακολουθούν να λειτουργούν με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ώστε είναι αρκετά κοντά στην υπέρβαση του ορίου εκπομπών ρύπων το επόμενο έτος, οδηγώντας τον διευθύνοντα σύμβουλο Oliver Blume να ζητήσει από τις ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές επιείκεια.

Μεταστροφή στους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Πρόκειται για μια απότομη μεταστροφή σε σχέση με μόλις τρία χρόνια πριν, όταν η επιθετική άσκηση πίεσης της VW για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση άνοιξε ρήγματα μέσα στον κλάδο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η ηλεκτροκίνηση «έχει κερδίσει τον αγώνα», δήλωσε στέλεχος της εταιρείας κατά την παρουσίαση της στρατηγικής της VW για τις μπαταρίες το 2021.
«Πολλοί στη βιομηχανία αμφισβήτησαν την προσέγγισή μας. Σήμερα, ακολουθούν το παράδειγμά μας, ενώ εμείς δρέπουμε τους καρπούς».
Παρόλο που οι καρποί αυτοί δεν ήταν τόσο άφθονοι όσο ήλπιζε η VW, η εταιρεία δεν κάνει πλήρη στροφή από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι συνεργασίες

Ο Blume προσβλέπει σε συνεργασίες με εταιρείες όπως η Xpeng Inc. ενώ σχεδιάζει μια νέα εταιρεία EV στην Κίνα, προσφέροντας μοντέλα εξοπλισμένα με gadgets όπως avatar μέσα στο αυτοκίνητο για να κερδίσει τους νεαρότερους καταναλωτές που στράφηκαν στην κινεζική BYD Co. και την Tesla Inc.
Η VW έχει επίσης συζητήσει με Ευρωπαίους κατασκευαστές, συμπεριλαμβανομένης της Renault SA, σχετικά με την ανάπτυξη φθηνότερων EVs για να κερδίσει τους αγοραστές αυτοκινήτων μαζικής αγοράς.
Η VW δεν είναι η μόνη που πρέπει να επαναπροσδιορίσει τις δυνατότητές της λόγω της επιβράδυνσης των EV.

Διαβάστε τη συνέχεια στο www.worldenergynews.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης