Τελευταία Νέα
Ενέργεια

«Απόβαση» ανεμογεννητριών στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας - Σε σοκ οι κάτοικοι

«Απόβαση» ανεμογεννητριών στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας - Σε σοκ οι κάτοικοι
Προφανώς αυτές προορίζονται για τη λοφοσειρά μεταξύ Λαδοχωρίου-Γραικοχωρίου και Πλαταριάς
Σοκ προκάλεσε στους κατοίκους της Ηγουμενίτσας η «απόβαση» ανεμογεννητριών στο λιμάνι της πόλης.
Προφανώς αυτές προορίζονται για τη λοφοσειρά μεταξύ Λαδοχωρίου-Γραικοχωρίου και Πλαταριάς.
Περικυκλωμένοι από παντού!


IMG_20240920_195436.jpg

IMG_20240920_195443.jpg


IMG_20240920_201430.jpg

IMG_20240920_201451.jpg
Φωτογραφίες αναγνώστη Δ.Ζ.

Σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, με το νέο αιολικό σταθμό τεσσάρων (4) α/γ ύψους 170μ, και ακτίνας πτερωτής 170μ., συνολικής ισχύος 24 MW, στο «Ζουμπρί», στη λοφοσειρά μεταξύ του κάμπου Λαδοχωρίου - Γραικοχωρίου και Πλαταριάς και κοντά στην Αγία Μαρίνα (θέσεις «Σκαλοπούλα» και «Βελανιδιά), με τον άλλο αιολικό σταθμό στο «Βάραθρο» Ηγουμενίτσας (πάνω από το Μαυρούδι), που η ΜΠΕ του εκκρεμεί, με το Λιμάνι στον Γκριμάλντι και τα πλοία να εκπέμπουν ανεξέλεγκτα καυσαέρια και θόρυβο, η Ηγουμενίτσα και τα τριγύρω χωριά πνιγμένη, αποκλεισμένη και περικυκλωμένη από παντού με ανεμογεννήτριες, ορατές από παντού, θα είναι «χάρμα ιδέσθαι»!
Σύμφωνα με την ΜΠΕ η επέμβαση θα γίνει:
Σε έκταση 461 στρεμμάτων, με τεχνικά έργα σε επιφάνεια 111 στρ. (45 στρ. για πλατείες και 66 στρ. για δρόμους)
Μέσα σε δασικές εκτάσεις και σε χερσολείβαδα, με κτηνοτροφική δραστηριότητα ιδιοκτησίας των Τοπικών Κοινοτήτων,
Με αποψιλώσεις για τα έργα και τις διανοίξεις-βελτιώσεις μεγάλων δρόμων, μήκους 6,5 χλμ, για τη μεταφορά των α/γ, με τις εκσκαφές και το μπετόν για τη θεμελίωσή των να είναι γιγαντιαίες (η κάθε μια α/γ χρειάζεται περίπου μισό γήπεδο ποδοσφαίρου και 450 κυβικά μέτρα μπετόν),
Με απόσταση 1.000 από τον οικισμό της «Δροσιάς», 950μ. από τον οικισμό της Πλαταριάς και 1.700μ. από την Ηγουμενίτσα
Με μόνιμη, τρομερή οπτική όχληση από κάθε γωνιά, αισθητική υποβάθμιση και θόρυβο
Με ανεπαρκή ανεμολογικά δεδομένα για την περιοχή. Η ΜΠΕ λαμβάνει υπόψη αυτά του σταθμού της Άρτας (!!!), ο οποίος είναι ο πλησιέστερος που διαθέτει ολοκληρωμένα ιστορικά κλιματικά στοιχεία της περιοχής (1976-2010), με μέση ταχύτητα εκεί 5,4 μ/δλ.
Αν λοιπόν η λειτουργία των α/γ γίνεται μετά τα 3μ/δλ, εκείνο που μπορεί κανείς να υποθέσει είναι ότι τα έργα αυτά είναι και αμφίβολης ενεργειακής παραγωγικότητας και γίνονται μάλλον για να εξυπηρετήσουν την προμήθεια των α/γ (ξένο κεφάλαιο και εισαγωγείς) και το κατασκευαστικό κεφάλαιο (εργολαβικά συμφέροντα), για να «φαγωθούν» δηλαδή οι επιδοτήσεις.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης