Ενίσχυση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά επιδιώκει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία
Την υλοποίηση νέων επενδύσεων προγραμματίζει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, θυγατρική του Ομίλου Carlsberg στην Ελλάδα, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της στη χώρα.
Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε σήμερα ο γενικός διευθυντής, Ντέγιαν Μπέκο, στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους, το επενδυτικό πλάνο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για την περίοδο 2015-2019 ανέρχεται στα 48 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 7% σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό.
«Με τις επενδύσεις, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα και τη δέσμευσή της στην προοπτική της εγχώριας αγοράς μπύρας» σημείωσε ο κ. Μπέκο και πρόσθεσε: «Είμαστε εδώ για να μείνουμε.
Πιστεύουμε στο μέλλον της εταιρείας στην Ελλάδα και στις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας».
Ειδικότερα, το 2019 οι επενδύσεις της εταιρείας θα φτάσουν τα 12 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 7 εκατ. ευρώ σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό για το συγκεκριμένο έτος.
Το αυξημένο ποσό της επένδυσης, όπως τονίστηκε, θα διοχετευθεί σε νέες κεφαλαιουχικές δαπάνες στις εγκαταστάσεις παραγωγής της (Σίνδος και Ριτσώνα), με στόχο την ανάπτυξη υποδομών για την αύξηση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας της εταιρείας.
Παράλληλα, μέρος των κεφαλαίων θα τοποθετηθεί σε εμπορικές επενδύσεις, καθώς και στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, για την πλήρη κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών-πελατών, μέσω νέων λανσαρισμάτων.
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παραμένει προσηλωμένη στην κάλυψη των Ελλήνων καταναλωτών με ένα όσο το δυνατόν πιο διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο, σύμφωνα με τον κ. Μπέκο.
Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία εισήλθε σε ακόμη μία κατηγορία προϊόντων, αυτών της μπίρας χωρίς αλκοόλ και ισχυροποίησε περαιτέρω την κατηγορία των φυσικών αναψυκτικών Tuborg.
Όπως διευκρίνισε ο κ. Μπέκο, επί του παρόντος η εταιρεία δεν έχει σχέδιο να ξεκινήσει την παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα. Ωστόσο, διαθέτει ήδη στο χαρτοφυλάκιό της ένα από τα μεγαλύτερα brand μηλίτη παγκοσμίως, το Somersby.
Αναφορικά με την πορεία της αγοράς μπίρας στην Ελλάδα, το 2018 εκτιμάται ότι θα κλείσει με αύξηση 2-3% του όγκου πωλήσεων.
Οι εξαγωγές παραμένουν ζωτικής σημασίας για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 7% της παραγωγής της και το 2018 αναμένεται να επιτύχει αύξηση 17% σε σχέση με το 2017.
Η ανάπτυξη και η εξαγωγή των ελληνικών brands FIX Hellas και Mythos αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία.
Οι μάρκες-ορόσημο της εταιρείας ταξιδεύουν σε περισσότερες από 35 αγορές, από τις οποίες οι σημαντικότερες είναι η Γερμανία, οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστραλία, η Βουλγαρία, το Ισραήλ και η Κύπρος.
Ο στόχος της εταιρείας για τα επόμενα δύο έτη -όσον αφορά στις εξαγωγές- είναι η υπέρβαση του ορόσημου του 1 εκατ. κιβωτίων, μέσω της ενίσχυσης των υφιστάμενων αγορών και της επέκτασης σε νέες αγορές.
Παράλληλα, μέχρι τα τέλη του 2019 οι μπίρες της εταιρείας θα βρίσκονται σε περισσότερες από 40 αγορές σε όλον τον κόσμο.
Σε αυτό το πλαίσιο, η διοίκηση διερευνά νέες αγορές, όπως αυτές της Ινδίας και της Βαλτικής.
Όσον αφορά στην οικονομική πορεία της εταιρείας, σε συνέχεια της θετικής οικονομικής επίδοσης για το 2017, οπότε επιτεύχθηκε αύξηση του κύκλου εργασιών έναντι του 2016, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναμένει το 2018 μονοψήφια αύξηση στον κύκλο εργασιών.
Επιπρόσθετα, το οικονομικό αποτύπωμα της δραστηριότητας της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στην ελληνική αγορά μέσω της φορολογίας υπολογίζεται σε περισσότερα από 300 εκατ. ευρώ για την περίοδο 2015-2018.
Η τεχνολογία Draught Master αποτελεί βασικό άξονα στο κομμάτι των επενδύσεων, που είχε ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη των τοποθετήσεων Draught Master κατά 44% για το 2018 σε σύγκριση με το 2017.
Υπενθυμίζεται, ότι η τεχνολογία Draught Master είναι ένα πρωτοποριακό παγκόσμια πατενταρισμένο σύστημα, που έφερε νέα δεδομένα στην εγχώρια αγορά μπίρας, ενώ αποτελεί, επίσης, μία φιλική προς το περιβάλλον επιλογή για καταναλωτές, σε ευθυγράμμιση με τα παγκόσμια πρότυπα αειφορίας.
www.bankingnews.gr
Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε σήμερα ο γενικός διευθυντής, Ντέγιαν Μπέκο, στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους, το επενδυτικό πλάνο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για την περίοδο 2015-2019 ανέρχεται στα 48 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 7% σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό.
«Με τις επενδύσεις, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα και τη δέσμευσή της στην προοπτική της εγχώριας αγοράς μπύρας» σημείωσε ο κ. Μπέκο και πρόσθεσε: «Είμαστε εδώ για να μείνουμε.
Πιστεύουμε στο μέλλον της εταιρείας στην Ελλάδα και στις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας».
Ειδικότερα, το 2019 οι επενδύσεις της εταιρείας θα φτάσουν τα 12 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 7 εκατ. ευρώ σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό για το συγκεκριμένο έτος.
Το αυξημένο ποσό της επένδυσης, όπως τονίστηκε, θα διοχετευθεί σε νέες κεφαλαιουχικές δαπάνες στις εγκαταστάσεις παραγωγής της (Σίνδος και Ριτσώνα), με στόχο την ανάπτυξη υποδομών για την αύξηση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας της εταιρείας.
Παράλληλα, μέρος των κεφαλαίων θα τοποθετηθεί σε εμπορικές επενδύσεις, καθώς και στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, για την πλήρη κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών-πελατών, μέσω νέων λανσαρισμάτων.
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παραμένει προσηλωμένη στην κάλυψη των Ελλήνων καταναλωτών με ένα όσο το δυνατόν πιο διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο, σύμφωνα με τον κ. Μπέκο.
Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία εισήλθε σε ακόμη μία κατηγορία προϊόντων, αυτών της μπίρας χωρίς αλκοόλ και ισχυροποίησε περαιτέρω την κατηγορία των φυσικών αναψυκτικών Tuborg.
Όπως διευκρίνισε ο κ. Μπέκο, επί του παρόντος η εταιρεία δεν έχει σχέδιο να ξεκινήσει την παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα. Ωστόσο, διαθέτει ήδη στο χαρτοφυλάκιό της ένα από τα μεγαλύτερα brand μηλίτη παγκοσμίως, το Somersby.
Αναφορικά με την πορεία της αγοράς μπίρας στην Ελλάδα, το 2018 εκτιμάται ότι θα κλείσει με αύξηση 2-3% του όγκου πωλήσεων.
Οι εξαγωγές παραμένουν ζωτικής σημασίας για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 7% της παραγωγής της και το 2018 αναμένεται να επιτύχει αύξηση 17% σε σχέση με το 2017.
Η ανάπτυξη και η εξαγωγή των ελληνικών brands FIX Hellas και Mythos αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία.
Οι μάρκες-ορόσημο της εταιρείας ταξιδεύουν σε περισσότερες από 35 αγορές, από τις οποίες οι σημαντικότερες είναι η Γερμανία, οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστραλία, η Βουλγαρία, το Ισραήλ και η Κύπρος.
Ο στόχος της εταιρείας για τα επόμενα δύο έτη -όσον αφορά στις εξαγωγές- είναι η υπέρβαση του ορόσημου του 1 εκατ. κιβωτίων, μέσω της ενίσχυσης των υφιστάμενων αγορών και της επέκτασης σε νέες αγορές.
Παράλληλα, μέχρι τα τέλη του 2019 οι μπίρες της εταιρείας θα βρίσκονται σε περισσότερες από 40 αγορές σε όλον τον κόσμο.
Σε αυτό το πλαίσιο, η διοίκηση διερευνά νέες αγορές, όπως αυτές της Ινδίας και της Βαλτικής.
Όσον αφορά στην οικονομική πορεία της εταιρείας, σε συνέχεια της θετικής οικονομικής επίδοσης για το 2017, οπότε επιτεύχθηκε αύξηση του κύκλου εργασιών έναντι του 2016, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναμένει το 2018 μονοψήφια αύξηση στον κύκλο εργασιών.
Επιπρόσθετα, το οικονομικό αποτύπωμα της δραστηριότητας της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στην ελληνική αγορά μέσω της φορολογίας υπολογίζεται σε περισσότερα από 300 εκατ. ευρώ για την περίοδο 2015-2018.
Η τεχνολογία Draught Master αποτελεί βασικό άξονα στο κομμάτι των επενδύσεων, που είχε ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη των τοποθετήσεων Draught Master κατά 44% για το 2018 σε σύγκριση με το 2017.
Υπενθυμίζεται, ότι η τεχνολογία Draught Master είναι ένα πρωτοποριακό παγκόσμια πατενταρισμένο σύστημα, που έφερε νέα δεδομένα στην εγχώρια αγορά μπίρας, ενώ αποτελεί, επίσης, μία φιλική προς το περιβάλλον επιλογή για καταναλωτές, σε ευθυγράμμιση με τα παγκόσμια πρότυπα αειφορίας.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών