Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου: Ανοδική πορεία εν μέσω πανδημίας

Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου: Ανοδική πορεία εν μέσω πανδημίας

Τα έσοδα του πρώτου 3μήνου διαμορφώθηκαν σε 1.066.895 ευρώ, έναντι στόχου 653.500 ευρώ σημειώνοντας αύξηση 63,3%

Συνεχίζεται η έντονη ανοδική πορεία του Oργανισμού Λιμένος Λαυρίου και το 2021 κόντρα στην κάμψη που έχει φέρει η πανδημία μετά τις θετικές επιδόσεις του 2020.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εταιρεία, τα αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του έτους είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικά με τα έσοδα να διαμορφώνονται σε 1.066.895 ευρώ έναντι στόχου 653.500 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 63,3%.
Αντιστοίχως, τα έξοδα για την ίδια περίοδο διαμορφώθηκαν σε 560.985 ευρώ έναντι στόχου 520.060 ευρώ.
Αποτέλεσμα αυτών είναι το ισοζύγιο του ΟΛΛΑΕ για το πρώτο τρίμηνο του 2021 να διαμορφωθεί στις 505.910 ευρώ, έναντι στόχου 133.440 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 279,1%.

Άνοδος παρά τη στέρηση εσόδων

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο ΟΛΛΑΕ, λόγω πανδημίας, στερήθηκε εσόδων λόγω της μείωσης της κίνησης στην ακτοπλοΐα και βεβαίως λόγω της μη είσπραξης μισθωμάτων, εφαρμόζοντας απόλυτα τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης των επιχειρήσεων.
Ο ΟΛΛΑΕ, αντιλαμβανόμενος την ανάγκη στήριξης της επιχειρηματικότητας, φροντίζει να εξοφλεί σε ελάχιστο χρόνο όλες τις υποχρεώσεις του προς τρίτους, συμβάλλοντας έτσι στην ενίσχυση της ρευστότητας των επιχειρήσεων.
Η διοίκηση του ΟΛΛΑΕ ευελπιστεί ότι το 2021 θα είναι μία ακόμη επιτυχημένη χρονιά, δεδομένου ότι αναμένεται η υλοποίηση της συμφωνίας που έχει επιτευχθεί για την εκκίνηση της κρουαζιέρας, αλλά και την αναμενόμενη αύξηση του μεταφορικού έργου της ακτοπλοΐας.

Οι στόχοι

'Αμεσοι στόχοι της διοίκησης του ΟΛΛΑΕ είναι:
1) Η πλήρης προσαρμογή των υποδομών και διαδικασιών στις ισχύουσες διεθνείς διατάξεις για τα σημεία εισόδου-εξόδου στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
2) Ολοκλήρωση των διαδικασιών αδειοδότησης πλωτών προβλητών για την προστασία του χώρου ελλιμενισμού τουριστικών σκαφών και αύξηση της δυναμικότητας του συγκεκριμένου τομέα.
3) Προώθηση σχεδίου μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του λιμένα και εξοικονόμηση δαπανών ενέργειας.
4) Κατασκευή του ήδη αδειοδοτημένου από το υπουργείο Ναυτιλίας έργου διαπλάτυνσης του ανατολικού finger pier, σε συνδυασμό με τη διεύρυνση της δραστηριότητας της κρουαζιέρας.
5) Περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του εμπορικού τομέα, με τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης