Έξι οι μνηστήρες...
Ειδικότερα, προσφορές υπέβαλαν τα εξής επενδυτικά σχήματα (με αλφαβητική σειρά):
• ABERTIS INFRAESTRUCTURAS S.A.
• ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.
• Ένωση προσώπων BRISA – AUTO ESTRADAS de PORTUGAL S.A. – RUBICONE MIDCO, B.V. –INTRAKAT A.E.
• Ένωση προσώπων MACQUARIE ASSET MANAGEMENT MOTORWAY HOLDINGS S.ar.l. – FINCOP INFRASTRUCTURE LTD
• Ένωση προσώπων VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESSIONS S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – MOBILITY PARTNER S.A.S.
• Ένωση προσώπων ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. – ΑΒΑΞ Α.Ε. – MERIDIAM EASTERN EUROPE INVESTMENTS 4 S.A.S.
Η διαδικασία αξιολόγησης των προσφορών σύμφωνα με τους όρους της πρόσκλησης υποβολής δεσμευτικών προσφορών θα εκκινήσει άμεσα.
Οι οικονομικές προσφορές των επενδυτών που πληρούν τους όρους του διαγωνισμού θα αποσφραγιστούν σε μελλοντική συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου, ακολουθώντας όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες.
Η Αττική Οδός είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος μήκους περίπου 70 χλμ. που κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1990 με τη μέθοδο της παραχώρησης.
Αποτελεί τον περιφερειακό οδικό άξονα της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και βασικό τμήμα του οδικού δικτύου του Νομού Αττικής. Πρόκειται για κλειστό αυτοκινητόδρομο με δύο ή τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ) ανά κατεύθυνση.
Σε ορισμένα τμήματα στο μέσον του οδικού άξονα, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, κινείται ο προαστιακός σιδηρόδρομος, που δεν αποτελεί μέρος της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού.
Περαιτέρω, ο αυτοκινητόδρομος της Αττικής Οδού αποτελεί τον συνδετικό κρίκο του οδικού άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι), καθώς συνδέει την Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας με την Εθνική Οδό Αθηνών - Κορίνθου, παρακάμπτοντας το κέντρο της Αθήνας.
Ο αυτοκινητόδρομος έχει ελεγχόμενες προσβάσεις και αποτελείται από δύο κάθετα, διασταυρούμενα μεταξύ τους, τμήματα, την Ελεύθερη Λεωφόρο Ελευσίνας – Σταυρού - Σπάτων, μήκους περίπου 52 χλμ., και τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Υμηττού, μήκους περίπου 13 χλμ. Στην Αττική Οδό εντάσσεται και τμήμα της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω, μήκους περίπου 5 χλμ.
Τα φαβορί για Αττική Οδό... αλλά η έκπληξη θα έρθει από Intrakat
Ενώ τα φαβορί είναι 2 ή 3 για την Αττική Οδό… καθώς στις 17 Ιουλίου στις 5 το απόγευμα… υποβλήθηκαν οι τελικές δεσμευτικές προσφορές… για ένα έργο τουλάχιστον 2 δισεκ… στην πράξη… υπάρχουν και deals στο παρασκήνιο που θα εμφανιστούν μετά την ολοκλήρωση της πλειοδοτικής διαδικασίας…
Δεν είναι μόνο το σχήμα Macquarie που είναι φαβορί αν και έχει σοβαρά προβλήματα στην Βρετανία με την υπό χρεοκοπία βρετανική εταιρία στην οποία συμμετέχει αλλά και η Intrakat η οποία φαίνεται ότι έχει προβεί σε κινήσεις που θα τις διασφαλίσουν ισχυρή παρουσία στο έργο ακόμη και εάν δεν πλειοδοτήσει…
Αρμόδια πηγή τόνισε ότι η έκπληξη θα έρθει από τον Intrakat… ακόμη και αν το σχήμα δεν πλειοδοτήσει στον διαγωνισμό… θα έχει ισχυρό ρόλο στο κατασκευαστικό σκέλος… στην επόμενη φάση...
Φαίνεται ότι υπάρχουν deals που θα αποκαλυφθούν μετά την διαγωνιστική διαδικασία και η Intrakat θα αποτελέσει έκπληξη...
Στην Intrakat πάντως εμφανίζονται πολύ αισιόδοξοι… για τον διαγωνισμό… ενώ και η Ισπανική Abertis εμφανίζεται αισιόδοξη…
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών