Η υγεία και η ασφάλεια, η ευελιξία και η ατομικότητα είναι οι κορυφαίες προτεραιότητες για τους ταξιδιώτες
Ο φόβος και η επιθυμία για ταξίδια στην εποχή του COVID-19, συνυπάρχουν.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα του GetYourGuide (GYG) σε ταξιδιώτες σε έξι χώρες. Την έρευνα πραγματοποίησε η Dynata, στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και τη Γερμανία.
* Το 56% σκοπεύουν να ταξιδέψουν εντός των επόμενων έξι μηνών, τους οποίους η έκθεση χαρακτηρίζει ως «πρόθυμους». Το 2020, αυτή η κατηγορία ήταν μόλις 40%.
* Το ποσοστό των «προσεκτικών» καταναλωτών – εκείνων που δεν ταξιδεύουν για τουλάχιστον 12 μήνες, μειώθηκε από 25% το 2020 σε 11% φέτος.
Λόγοι κράτησης για ταξίδι
Και στις έξι χώρες, οι κορυφαίοι παράγοντες κράτησης για ένα ταξίδι περιλαμβάνουν:
* Τον εμβολιασμό.
* Τη δυνατότητα να δουν φίλους και οικογένεια.
* Μείωση των ποσοστών μόλυνσης.
Τα κορυφαία εμπόδια στην κράτηση
* Ο φόβος μην κολλήσουν COVID-19.
* Ο φόβος της απομόνωσης.
* Ο φόβος εγκλωβισμού σε έναν προορισμό.
«Γνωρίζουμε ότι η νέα εποχή του ταξιδιού θα είναι διαφορετική, λέει ο Έμιλ Μαρτινσέκ, διευθυντής μάρκετινγκ της GYG.
Η υγεία και η ασφάλεια, η ευελιξία και η ατομικότητα είναι οι κορυφαίες προτεραιότητες για τους ταξιδιώτες».
Όσον αφορά στη συμμετοχή σε εκδρομές και δραστηριότητες, οι ερωτηθέντες θεωρούν τα αξιοθέατα σε εξωτερικούς χώρους και τις περιηγήσεις με τα πόδια ως τις πιο ασφαλείς.
Και τις δημόσιες συγκοινωνίες και το hop on-hop off buses ως λιγότερο ασφαλές.
Κίνητρα για δραστηριότητες στον προορισμό
Σχετικά με ποια κίνητρα θα μπορούσαν να τους ωθήσουν να δοκιμάσουν μια δραστηριότητα στον προορισμό και από τις έξι χώρες απάντησαν:
* Ευελιξία ακύρωσης και επιστροφή χρημάτων.
* Εκπτώσεις.
* Μικρός αριθμός συμμετεχόντων.
Για κρατήσεις περιηγήσεων και δραστηριοτήτων, οι ερωτηθέντες επιλέγουν «απευθείας μέσω του παρόχου δραστηριοτήτων» ως την προτιμώμενη μέθοδο.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα του GetYourGuide (GYG) σε ταξιδιώτες σε έξι χώρες. Την έρευνα πραγματοποίησε η Dynata, στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και τη Γερμανία.
* Το 56% σκοπεύουν να ταξιδέψουν εντός των επόμενων έξι μηνών, τους οποίους η έκθεση χαρακτηρίζει ως «πρόθυμους». Το 2020, αυτή η κατηγορία ήταν μόλις 40%.
* Το ποσοστό των «προσεκτικών» καταναλωτών – εκείνων που δεν ταξιδεύουν για τουλάχιστον 12 μήνες, μειώθηκε από 25% το 2020 σε 11% φέτος.
Λόγοι κράτησης για ταξίδι
Και στις έξι χώρες, οι κορυφαίοι παράγοντες κράτησης για ένα ταξίδι περιλαμβάνουν:
* Τον εμβολιασμό.
* Τη δυνατότητα να δουν φίλους και οικογένεια.
* Μείωση των ποσοστών μόλυνσης.
Τα κορυφαία εμπόδια στην κράτηση
* Ο φόβος μην κολλήσουν COVID-19.
* Ο φόβος της απομόνωσης.
* Ο φόβος εγκλωβισμού σε έναν προορισμό.
«Γνωρίζουμε ότι η νέα εποχή του ταξιδιού θα είναι διαφορετική, λέει ο Έμιλ Μαρτινσέκ, διευθυντής μάρκετινγκ της GYG.
Η υγεία και η ασφάλεια, η ευελιξία και η ατομικότητα είναι οι κορυφαίες προτεραιότητες για τους ταξιδιώτες».
Όσον αφορά στη συμμετοχή σε εκδρομές και δραστηριότητες, οι ερωτηθέντες θεωρούν τα αξιοθέατα σε εξωτερικούς χώρους και τις περιηγήσεις με τα πόδια ως τις πιο ασφαλείς.
Και τις δημόσιες συγκοινωνίες και το hop on-hop off buses ως λιγότερο ασφαλές.
Κίνητρα για δραστηριότητες στον προορισμό
Σχετικά με ποια κίνητρα θα μπορούσαν να τους ωθήσουν να δοκιμάσουν μια δραστηριότητα στον προορισμό και από τις έξι χώρες απάντησαν:
* Ευελιξία ακύρωσης και επιστροφή χρημάτων.
* Εκπτώσεις.
* Μικρός αριθμός συμμετεχόντων.
Για κρατήσεις περιηγήσεων και δραστηριοτήτων, οι ερωτηθέντες επιλέγουν «απευθείας μέσω του παρόχου δραστηριοτήτων» ως την προτιμώμενη μέθοδο.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών