Τελευταία Νέα
Το Παρασκήνιο της Αγοράς

Μια ματιά στα αποτελέσματα εξαμήνου της Lavipharm – Η στρατηγική της διοίκησης

tags :
Μια ματιά στα αποτελέσματα εξαμήνου της Lavipharm – Η στρατηγική της διοίκησης
Τα ίδια κεφάλαια παρέμειναν αρνητικά αλλά στα 8 εκατ. ευρώ από 9,9 εκατ. ευρώ
Σχετικά Άρθρα

Αύξηση τζίρου και μείωση κερδών εμφάνισε ο όμιλος Lavipharm στο εξάμηνο, αλλά με δεδομένη τη μεγάλη πτώση της μετοχής λόγω της επικείμενης αύξησης κεφαλαίου, η κερδοφορία δίνει πολύ καλή σχέση αποτίμησης προς κέρδη.
Ο τζίρος αυξήθηκε στα 21,2 εκατ. ευρώ από 19,5 εκατ. ευρώ με το μικτό αποτέλεσμα να αυξάνεται στα 8,5 εκατ. ευρώ από 8,3εκατ. ευρώ.
Ωστόσο τα καθαρά κέρδη είναι μειωμένα στα 1,9 εκατ. ευρώ από 2,6 εκατ. ευρώ καθώς στο φετινό εξάμηνο δεν υπήρχαν τα υψηλά έσοδα από παροχή υπηρεσιών που υπήρχαν στο περσινό.
Τα ίδια κεφάλαια παρέμειναν αρνητικά αλλά στα 8 εκατ. ευρώ από 9,9 εκατ. ευρώ, ενώ αρκετά καλά πήγαν οι λειτουργικές ταμειακές ροές επιτρέποντας τη μείωση του δανεισμού και την αύξηση των ταμειακών διαθεσίμων (2,74 εκατ. ευρώ).

H στρατηγική του ομίλου

Η στρατηγική της Εταιρείας και του Ομίλου στοχεύει: Στην αυστηρή επιλογή πελατολογίου για την αποφυγή επισφαλειών και τη διατήρηση του υψηλού ποσοστού εισπραξιμότητας. Στη διεύρυνση του δικτύου συνεργατών σε διάφορες χώρες τόσο της Ευρώπης όσο και διεθνώς με έμφαση στην έντονη εξαγωγική δραστηριότητα.
Στη σταθεροποίηση της ηγετικής θέσης της Εταιρείας στην ελληνική αγορά των OTC, η μόνη με σημάδια ανάκαμψης, καθώς και στην ανάπτυξη και παραγωγή νέων προϊόντων για συμπληρωματικές αγορές, με στόχο να εξασφαλιστούν σημαντικοί πόροι και να διευρυνθεί το πελατολόγιο των δραστηριοτήτων της.
Παράλληλα στοχεύει στη κυκλοφορία νέων επώνυμων προϊόντων στην αγορά του ConsumerHealthCare, τα οποία θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη πωλήσεων στα φαρμακεία και στην ενίσχυση τος χαρτοφυλακίου των εξαγωγών της. Στην ενίσχυση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της με νέα στις θεραπευτικές κατηγορίες όπου παραδοσιακά δραστηριοποιείται (Κ.Ν.Σ., Καρδιολογία, Ουρολογία), η οποία θα στηρίξει την ανταποδοτικότητα των προωθητικών ενεργειών και τη διείσδυσή της στην αγορά των γενόσημων φαρμάκων.
Σε επιβεβαίωση των ανωτέρω οι πωλήσεις των γενόσημων φαρμάκων υψηλής ποιότητας της Zentiva από τη Lavipharm στην ελληνική αγορά κατά την διάρκεια του Α΄ εξαμήνου του 2022 ανήλθαν σε 2,4 εκατ..
Επιπλέον, στην αναγνώριση από τις διεθνείς αγορές, του υψηλού «know-how» της Εταιρείας (σε επίπεδο R&D, Παραγωγής και Ποιοτικού Ελέγχου) ως προς την ανάπτυξη διαδερμικών συστημάτων, που δημιουργεί στέρεη βάση για συνεργασίες αναφορικά με την παραγωγή και την κυκλοφορία νέων προϊόντων, όπως για παράδειγμα στην αγορά της Άνοιας.
Η στρατηγική της Εταιρείας προϋποθέτει την στήριξη και τον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής βάσης της, τονίζεται στη λογιστική κατάσταση.

Γ.Κ.
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης