γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
Σε 1 μήνα είχε 120.000 downloads με περιεχόμενο τις τιμές των προϊόντων
Οι καταναλωτές έδειξαν πραγματικό ενδιαφέρον για το καλάθι αφού η επισκεψιμότητα είναι αδιάψευστος μάρτυρας ,σύμφωνα με τον κ Δοξαρά, που παρακολουθεί την ιστοσελίδα.
Συνολικά στην εφαρμογή σημειώθηκαν 360 χιλιάδες downloads από την αρχή της εφαρμογής. Να σημειωθεί ότι η πλατφόρμα υπάρχει τα τελευταία τρία χρόνια και τον τελευταίο μήνα σημειώθηκαν 120 χιλιάδες downloads.
Δηλαδή μέχρι τα 2,5 πρώτα χρόνια είχαμε 240 χιλιάδες downloads και τον τελευταίο μήνα που τρέχει το καλάθι υπήρξε αύξηση κατά 50% παραπάνω στο κατέβασμα της εφαρμογής.
Την Τετάρτη που βγαίνει το καινούριο καλάθι υπάρχει ένα peak στην επισκεψιμότητα στο site, βλέπουμε περίπου 230.200 μοναδικούς επισκέπτες που σημαίνει πάλι ότι οι καταναλωτές μπαίνουν και βλεπουν τις τιμές.
Ο κ. Δοξαράς σημείωσε ότι χαρακτηριστικό είναι ότι οι καταναλωτές επειδή έχουν τη δυνατότητα στον e-καταναλωτή να φτιάξουν τα δικά τους καλάθια, όχι μόνο με τα προϊόντα του καλαθιού αλλά και με τα 1300 προϊόντα που παίρνουμε καθημερινά από τις αλυσίδες, έχουν φτιάξει αυτή τη στιγμή πάνω από 220 χιλιάδες καλάθια, οπότε έχουμε και μια πολύ δομημένη πληροφορία για το πώς αγοράζουν αυτοί που χρησιμοποιούν την εφαρμογή.
Η ιστοσελίδα e-katanalotis δίνει τη δυνατότητα με βάση την τοποθεσία του χρήστη να του εμφανίσει τα καταστήματα των σούπερ μάρκετ της γειτονιάς τους διευκολύνοντας την σύγκριση τιμών.
Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ Άδωνις Γεωργιάδης ευχαρίστησε τους καταναλωτές για την επιλογή του καλαθιού Επίσης, απευθυνόμενος προς τους καταναλωτές είπε ότι αν με 360.000 downloads έχουμε πετύχει αυτά τα αποτελέσματα, εάν τα downloads φτάσουν στο 1 εκατομμύριο θα έχουμε πολύ καλύτερα.
Κάλεσε τους καταναλωτές να αξιοποιήσουν την εφαρμογή του e-ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ.
Το χαρακτήρισε ως ένα απίστευτο «όπλο» στα χέρια του καταναλωτή για να βοηθάει τον ελεύθερο ανταγωνισμό και να πιέζει τις αλυσίδες να πηγαίνουν τις τιμές προς τα κάτω.
Υπογράμμισε ότι όλοι να θυμόμαστε την ώρα που ψωνίζουμε κρατάμε στα χέρια μας τις τιμές της επόμενης εβδομάδος. Είναι τόσο απλό. Όταν εμείς οι καταναλωτές το καταλάβουμε αυτό, τότε όλα θα πάνε πολύ καλύτερα και η ακρίβεια που τόσο μας ταλανίζει θα αρχίσει να υποχωρεί.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου ο καταναλωτής που αγοράζει προϊόντα από το καλάθι γράφει σημαντικά οικονομικά οφέλη. Όπως προκύπτει από τα συγκεντρωτικά στοιχεία, κατά τη διάρκεια των 6 εβδομάδων λειτουργίας του «Καλαθιού του Νοικοκυριού», η μέση σταθμισμένη τιμή του καλαθιού σε σχέση με την πρώτη εβδομάδα ισχύος του μέτρου έχει υποχωρήσει κατά 12,47%, δηλαδή από τα 124,62 ευρώ έχει φτάσει στα 109,08 ευρώ. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, το κέρδος για τον καταναλωτή είναι 15.32 ευρώ ανά εβδομάδα, 66.4 ευρώ ανά μήνα και 796.74 ευρώ ανά έτος, σχεδόν 1.5 βασικό μισθό εξοικονόμηση ετησίως.
Το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων έβαλε σε εφαρμογή και το καλάθι του Αϊ Βασίλη που συγκροτείται από παιχνίδια τα οποία για πρώτη φορά θα έχουν ελεγχόμενο περιθώριο κέρδους. Στο καλάθι θα συμμετέχουν περίπου 20 αλυσίδες ( Jumbo , Μουστάκας κλπ)
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών