Η επόμενη γενιά της Mercedes-Benz CLA θα εφοδιάζεται με έναν νέο 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα, ο οποίος εξελίχθηκε από κοινού με την Geely και τη Renault, με τη Mercedes να έχει αναλάβει τη μηχανολογική βελτιστοποίηση.
Παρότι η κατασκευή του κινητήρα θα πραγματοποιείται στην Κίνα, θα μεταφέρεται στη Γερμανία για τις τελικές ρυθμίσεις και την προσθήκη των συστημάτων μείωσης εκπομπών ρύπων, ώστε να πληροί τα αυστηρά ευρωπαϊκά πρότυπα. Ο νέος κινητήρας θα αποδίδει 250 ίππους και 360 Nm ροπής, ενώ θα διαθέτει και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο αναμένεται να ενισχύσει την απόδοση και την ομαλή λειτουργία. Η χρήση εξωτερικών συνεργατών στην εξέλιξη κινητήρων δεν είναι κάτι καινούργιο για τη Mercedes, καθώς και στις προηγούμενες γενιές της CLA είχαν αξιοποιηθεί κινητήρες της Renault. Η συνεργασία της Mercedes με την Geely επεκτείνεται πέρα από τον κινητήρα, καθώς η Geely κατέχει ποσοστό 10% στη γερμανική μάρκα και συνεργάζονται σε κοινά project, όπως η παραγωγή των ηλεκτρικών Smart. Επιπλέον, η νέα CLA θα εξοπλίζεται με προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, τα οποία αναπτύχθηκαν από την κινεζική startup Momenta, στην οποία η Mercedes επενδύει από το 2017. Το σύστημα της Momenta θα επιτρέπει υποβοηθούμενη οδήγηση σε αστικό περιβάλλον χωρίς την ανάγκη χαρτών υψηλής ευκρίνειας, διευκολύνοντας την πλοήγηση σε πραγματικές συνθήκες (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών