Τελευταία Νέα
Κοινωνία

Ποιοι και για ποιο λόγο ταλαιπωρούν τους επιβάτες της Αθήνας;

Ποιοι και για ποιο λόγο ταλαιπωρούν τους επιβάτες της Αθήνας;
Tο επιβατικό κοινό δεν έχει ανάγκη από «προστάτες», καθώς μπορεί να κρίνει αυτούς που αποφασίζουν για την καθημερινότητά του
Ταλαιπωρία στο επιβατικό κοινό που χρησιμοποιεί το Μετρό, τον Ηλεκτρικό και τον Τραμ, επιφυλάσσουν οι εργαζόμενοι, καθώς την ερχόμενη εβδομάδα οι γενικές συνελεύσεις θα αποφασίσουν την περαιτέρω στάση τους, ενώ δεν αποκλείεται να συνεχισθούν οι κινητοποιήσεις.
Αύριο, Παρασκευή 3 Μαρτίου, τα μέσα σταθερής τροχιάς θα παραμείνουν ακινητοποιημένα για 24 ώρες, προκαλώντας «έμφραγμα» στην Αθήνα, καθώς οι επιβάτες θα μετακινηθούν με τα δικά τους ΙΧ.
Ο πρόεδρος των εργαζομένων στο Μετρό, κ. Σπύρος Ρεβύθης, είπε στο bankingnews ότι οι κινητοποιήσεις τους αποφασίστηκαν μετά τη νομοθετική ρύθμιση της κυβέρνησης, που επιτρέπει στους ιδιώτες να προσφέρουν υπηρεσίες στα μέσα σταθερής τροχιάς.
Η προοπτική της συνεργασίας του Μετρό με ιδιώτες μπορεί να φέρει την αύξηση των εισιτηρίων και το κόστος ανά επιβάτη να διπλασιασθεί ή και να τριπλασιασθεί, επισημαίνει ο πρόεδρος των εργαζομένων του Μετρό.
Ωστόσο, έκανε σαφές ότι η νομοθετική ρύθμιση της κυβέρνησης δεν αλλάζει το εργασιακό περιβάλλον και στην ουσία με τη στάση τους προσπαθούν να προστατεύσουν το επιβατικό κοινό από τα μελλοντικά δεινά που θα φέρει η συνεργασία με τους ιδιώτες.
Οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς ξεχνούν ότι και το επιβατικό κοινό έχει δικαιώματα και το πιο σημαντικό είναι ότι όταν το κόστος μιας υπηρεσίας είναι υψηλό ο καταναλωτής δεν την αγοράζει.
Μπορείς να μη χρησιμοποιείς τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, όταν το κόστος εισιτηρίου είναι απαγορευτικό; Μπορείς αν βρεθούν άλλες λύσεις.
Όμως, το επιβατικό κοινό δεν έχει ανάγκη από «προστάτες», καθώς μπορεί να κρίνει αυτούς που αποφασίζουν για την καθημερινότητά του.
Οι απεργιακές κινητοποιήσεις στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ήταν και θα παραμείνουν η πιο σκληρή και «βάρβαρη» απόφαση από εργαζόμενους για εργαζόμενους.
Πυρ ομάδων κατά των απεργιών ρίχνουν τα κόμματα της Βουλής, ο επιχειρηματικός και ο εμπορικός κόσμος που δεν κατανοούν τι εξυπηρετούν οι κινητοποιήσεις στα μέσα σταθερής τροχιάς.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστιος Σπίρτζης μιλώντας στο Ρ/Σ Κόκκινο είπε ότι δεν ιδιωτικοποιούνται οι συγκοινωνίες και για τη νομοθετική ρύθμιση τόνισε ότι επιτρέπει εκτός από τη ΣΤΑΣΥ, η Αττικό Μετρό να έχει συμβάσεις και με τη μητρική της εταιρεία τον ΟΑΣΑ.
Αυτό σημαίνει ότι κάποια θέματα μπορεί να τα διαχειρίζεται ο ΟΑΣΑ.
Κάποια άλλα η ΣΤΑΣΥ και κάποια άλλα η Αττικό Μετρό.
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω, ποιος είναι ο λόγος της απεργίας των εργαζομένων και των κινητοποιήσεων τους.
Και ποιες είναι και οι ανησυχίες τους.
Ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών, κ. Κώστας Καραμανλής, ανέφερε: «Είτε από τη θέση της Κυβέρνησης, είτε από αυτήν της Aξιωματικής Aντιπολίτευσης, η Νέα Δημοκρατία έχει σταθεί απέναντι στις απεργιακές κινητοποιήσεις, τελικό αποτέλεσμα των οποίων είναι η ταλαιπωρία των πολιτών. Οι επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας στα μέσα σταθερής τροχιάς, ανεξαρτήτως της ορθότητας των προβαλλομένων επιχειρημάτων από την πλευρά των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ., δεν αποτελεί την εξαίρεση. Κύρια, όμως, υπεύθυνη της όλης κατάστασης που επικρατεί είναι η “απούσα” Κυβέρνηση, η οποία - με προκλητική απάθεια - παρακολουθεί την καθημερινή ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, χωρίς να πράττει κάτι».

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr  

www.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης