«Tέτοιο κατασκεύασμα θέλει και τον ανάλογο μηχανισμό συντήρησης. Δεν μπορεί να έχουμε 20 χρόνια να σφίξουμε τις βίδες!», τόνισε ο Π. Καρύδης
«Γιατί συμβαίνει όλο αυτό; Προφανώς είναι έλλειψη συντήρησης», ανέφερε μιλώντας στον ΑΝΤ1 τη Δευτέρα 2/10, σημειώνοντας πως «πρέπει να υπάρχει πρωτόκολλο ελέγχου ανάλογα με το στοιχείο και τις περιβαλλοντικές συνθήκες. Τα ελατήρια πρέπει να ελέγχονται πολύ πιο συχνά, αλλιώτικα στην αρχή ή στο τέλος του καλοκαιριού, δεδομένου ότι έχουν ελαστικότητα και με την ζέστη και το κρύο συστέλλονται και διαστέλλονται».
Μάλιστα, αποκάλυψε πως επισκέφθηκε την γέφυρα στην Κατεχάκη, όπου υπάρχει στέγαστρο του Καλατράβα, λέγοντας ότι «στην Κατεχάκη, δαπάνησα 1,5 ώρα και έλεγξα τους τένοντες, τα ελατήρια, τα μπουλόνια, τα πάντα. Δεν υπάρχει τίποτα, είναι όλα μια χαρά. Τέτοιος έλεγχος πρέπει να γίνεται παντού».
Σε ό,τι αφορά το εγχειρίδιο συντήρησης που όπως αποκάλυψε ο ΑΝΤ1 στις 1/10 είχε αφήσει ο Καλατράβα στην Αθήνα και έχει χαθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ο κ. Καρύδης ανέφερε ότι είναι σημαντικό το εγχειρίδιο συντήρησης, σημειώνοντας ότι «τέτοιο κατασκεύασμα θέλει και τον ανάλογο μηχανισμό συντήρησης. Δεν μπορεί να έχουμε 20 χρόνια να σφίξουμε τις βίδες!».
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Καρύδης έχει εκτιμήσει πως θα πάρει αρκετό χρόνο η επισκευή του ΟΑΚΑ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών