Ο πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ ο οποίος είχε τοποθετηθεί δημόσια μόλις έγινε γνωστή η ποινική του δίωξη, βαρύνεται με το κακούργημα της διατάραξης ασφάλειας των συγκοινωνιών δια παραλείψεως και για τα πλημμελήματα της ανθρωποκτονίας, της βαριάς σωματικής βλάβης και ελαφράς σωματικής βλάβης από αμέλεια κατά συρροή δια παραλείψεως
Ελεύθερος χωρίς περιοριστικούς όρους αφέθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής 20/10 ο πρόεδρος του ΟΣΕ την περίοδο Νοέμβριος 2019 – Ιούνιος 2020, μετά την πολύωρη απολογία του για την τραγωδία στα Τέμπη, στον ειδικό εφέτη ανακριτή (διήρκεσε σχεδόν πέντε ώρες).
Ο πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ ο οποίος είχε τοποθετηθεί δημόσια μόλις έγινε γνωστή η ποινική του δίωξη, βαρύνεται με το κακούργημα της διατάραξης ασφάλειας των συγκοινωνιών δια παραλείψεως και για τα πλημμελήματα της ανθρωποκτονίας, της βαριάς σωματικής βλάβης και ελαφράς σωματικής βλάβης από αμέλεια κατά συρροή δια παραλείψεως.
Σήμερα κλήθηκε να απολογηθεί στον εφέτη ανακριτή που διερευνά την υπόθεση του δυστυχήματος Τεμπών, αναφορικά με την εμπλοκή στην μη διασφάλιση συντήρησης των συστημάτων ασφαλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο όπως το ψηφιακό σύστημα επικοινωνίας GSM-R και τα συστήματα σηματοδότησης.
Υπενθυμίζεται ότι τα συγκεκριμένα συστήματα σύμφωνα και με τα πορίσματα πραγματογνωμόνων, δεν λειτουργούσαν το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου που συγκρούστηκαν οι δύο αμαξοστοιχίες στα Τέμπη με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 57 άτομα.
www.bankingnews.gr
Ο πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ ο οποίος είχε τοποθετηθεί δημόσια μόλις έγινε γνωστή η ποινική του δίωξη, βαρύνεται με το κακούργημα της διατάραξης ασφάλειας των συγκοινωνιών δια παραλείψεως και για τα πλημμελήματα της ανθρωποκτονίας, της βαριάς σωματικής βλάβης και ελαφράς σωματικής βλάβης από αμέλεια κατά συρροή δια παραλείψεως.
Σήμερα κλήθηκε να απολογηθεί στον εφέτη ανακριτή που διερευνά την υπόθεση του δυστυχήματος Τεμπών, αναφορικά με την εμπλοκή στην μη διασφάλιση συντήρησης των συστημάτων ασφαλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο όπως το ψηφιακό σύστημα επικοινωνίας GSM-R και τα συστήματα σηματοδότησης.
Υπενθυμίζεται ότι τα συγκεκριμένα συστήματα σύμφωνα και με τα πορίσματα πραγματογνωμόνων, δεν λειτουργούσαν το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου που συγκρούστηκαν οι δύο αμαξοστοιχίες στα Τέμπη με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 57 άτομα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών