Τελευταία Νέα
Κοινωνία

Το δράμα ιδιοκτήτη Airbnb: Κινέζος πελάτης άφησε «φέσι» 3.500 ευρώ - Η συσκευή που συνέδεσε και πώς να μην πέσετε στην παγίδα

Το δράμα ιδιοκτήτη Airbnb: Κινέζος πελάτης άφησε «φέσι» 3.500 ευρώ - Η συσκευή που συνέδεσε και πώς να μην πέσετε στην παγίδα
Ο πελάτης είχε συνδέσει μια συσκευή με το ρούτερ και έκανε τηλεφωνήματα στην Κίνα καθημερινά επί ώρες ολόκληρες
Υπάλληλος κατασκευαστικής είναι ο Κινέζος που άφησε φέσι ύψους 3.500 ευρώ σε ιδιοκτήτη Airbnb.
Το περιστατικό συνέβη στον πρόεδρο του Συλλόγου Διαχειριστών Ακινήτων Ανδρέα Χίου, ο οποίος περιέγραψε πώς έγινε σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ.
«Αυτό που έκανε αυτός ο Κινέζος πελάτης το αντιληφθήκαμε ύστερα από 1,5 μήνα αφού ήρθε ένας λογαριασμός τηλεφώνου ύψους 3.500 ευρώ. Ο πελάτης αυτός είχε συνδέσει μια συσκευή με το ρούτερ και έκανε τηλεφωνήματα στην Κίνα καθημερινά επί ώρες ολόκληρες. Έτσι μαζεύτηκε ένα τεράστιο ποσό το οποίο κληθήκαμε να το πληρώσουμε εμείς» αποκάλυψε.
«Υπάρχει το ρούτερ για το ίντερνετ το οποίο το έχουμε όλοι. Πίσω από το ρούτερ υπάρχει υποδοχή και δύο πράσινα κουμπιά τα οποία λένε “phone 1” και “phone 2”. Στα ακίνητα που είναι για βραχυχρόνια μίσθωση δεν τα χρησιμοποιούμε, δεν έχουν κάποιο σταθερό τηλέφωνο γιατί δεν χρειάζεται. Το χρειαζόμαστε μόνο για το wifi. Ο πελάτης αυτός μάλλον αγόρασε ή είχε μαζί του μια συσκευή τηλεφώνου που την έβαλε στο μπριζάκι και άρχισε και έπαιρνε κανονικά τηλεφωνήματα» είπε.
«Έχω αναρτήσει την όλη την υπόθεση στην Airbnb αλλά προς το παρόν δεν έχει γίνει τίποτα απολύτως» σχολίασε.
Επίσης ανέφερε πως έκανε διακανονισμό με τον πάροχο και πως έπεσε κάτω από το μισό το αρχικό χρέος και τώρα το εξοφλεί σε δόσεις. Ο πάροχος έκοψε το 50% του ποσού και μας έκανε ρύθμιση για το υπόλοιπο είπε μεταξύ άλλων. «Προσπάθησα να πάρω τηλέφωνο στα νούμερα αλλά έβγαινε μια εταιρεία στην οποία οι εργαζόμενοι μιλούσαν κινέζικα δεν μιλούσαν καν Αγγλικά».

Έχουν γίνει πολλές τέτοιου είδους απάτες

Τέλος είπε πως έχουν γίνει πολλές τέτοιου είδους απάτες. «Έχω μιλήσει με συναδέλφους για το θέμα αυτό και εκείνοι την έχουν πατήσει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Θα ήθελα να πω πως υπάρχει μια λύση σε αυτό το πρόβλημα: Η λύση δεν είναι -όπως μου είπαν πολλοί να κάνεις φραγή -από το τηλέφωνο. Δηλαδή να βάλεις πάνω μια συσκευή και να πατήσεις κάποιους κωδικούς που δίνει ο πάροχος και να κάνεις φραγή εξερχομένων κλήσεων. Εάν κάποιος βάλει ένα τηλέφωνο δικό του μπορεί να απενεργοποιήσει αυτή την φραγή, να βάλει τον κωδικό ανάποδα και να απενεργοποιήσει την φραγή. Μου είπε ο πάροχος πως η λύση σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πάρει κανείς τον πάροχο κατευθείαν και να ζητήσεις τηλεφωνικά να γίνει η φραγή εξερχομένου έτσι ώστε να μην μπορεί κανείς από τη συσκευή να απενεργοποιήσει. Θα πρέπει να ξανά να πάρουμε εμείς οι ίδιοι για να γίνει η ταυτοποίηση για να απενεργοποιηθεί πάλι η φραγή».

www.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης