Στους στόχους του υπουργείου είναι να αυξηθούν σε 5.000 οι υπηρεσίες του gov.gr
Άλλωστε, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δ. Παπαστεργίου, από την πρώτη κιόλας ημέρα που ανέλαβε τα καθήκοντά του ξεκαθάρισε ότι στο στόχαστρο βρίσκεται η εξυπηρέτηση των πολιτών και «πώς θα μπορέσουμε μέσω της ψηφιακής διακυβέρνησης να δώσουμε στους πολίτες να καταλάβουν ότι τελικά υπάρχουν άνθρωποι, δομές, υποδομές οι οποίες σκέφτονται όλο το 24ωρο για εκείνους».
Μάλιστα, ο κ. Παπαστεργίου θα δώσει έμφαση και σε τομείς, όπως η κυβερνοασφάλεια, η τεχνητή νοημοσύνη που βρίσκει εφαρμογή σε κλάδους όπως η τηλεϊατρική, με χειρουργεία εξ αποστάσεως, αλλά και η αυτοκίνηση, καθώς οχήματα όπως είναι τα φορτηγά θα μπορούν να κινούνται χωρίς οδηγό.
Επίσης, ψηλά στην ατζέντα βρίσκεται και η ψηφιοποίηση των δήμων, καθώς σύμφωνα με τον κ. Παπαστεργίου «τα 90 εκατ. ευρώ του Ταμείου Ανάκαμψης και τα 232 εκατ. από το ΕΣΠΑ θα κατευθυνθούν σε έργα που έχουν ανάγκη οι δήμοι».
Περί ακινήτων
Μεταξύ των προτεραιοτήτων του υπουργείου είναι η ανακοίνωση του ψηφιακού φακέλου μεταβίβασης ακινήτου.
Σε πρώτη φάση το ψηφιακό σύστημα θα λειτουργήσει πιλοτικά και θα χρησιμοποιούν συμβολαιογράφοι και θα αντλήσουν ψηφιακά τα χαρτιά ου ζητούν από τους πολίτες.
Έτσι, ο συμβολαιογράφος θα μπορεί να αντλεί όλα τα στοιχεία, τα έγγραφα τα οποία αφορούν το ακίνητο, αυτόματα από την πλατφόρμα.
Εφαρμογή My Health
Σε ό,τι αφορά τον ψηφιακό ιατρικό φάκελο που βρίσκεται στην εφαρμογή MyHealth app, περιλαμβάνει εκτός των ιατρικών παραπεμπτικών και των ψηφιακών ραντεβού στον προσωπικό γιατρό, και τις εξετάσεις του πολίτη, ενώ «εμπλουτίζεται» από νοσοκομεία, κλινικές και διαγνωστικά κέντρα μέσω του gov.gr (myhealth.gov.gr) ή εναλλακτικά μέσω της εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα MyHealth, όπου οι πολίτες μπορούν να εκδώσουν αποτελέσματα εξετάσεων και πιστοποιητικά νοσηλείας ή επίσκεψης.
Στόχος του υπουργείου είναι η πλήρης ανάπτυξη του συστήματος ώστε να καλύπτεται το σύνολο των δημόσιων και ιδιωτικών δομών υγείας εντός του 2023, ενώ το ιστορικό εξετάσεων και νοσηλειών θα πηγαίνει σε βάθος ετών.
Αύξηση των υπηρεσιών μέσω του gov.gr
Στους στόχους είναι να αυξηθούν σε 5.000 οι υπηρεσίες του gov.gr, της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του κράτους, ώστε οι συναλλαγές του πολίτη με το Δημόσιο να γίνονται από απόσταση. Ο σχεδιασμός προβλέπει να έχει ψηφιοποιηθεί και ενταχθεί στο gov.gr πάνω από το 90% των υπηρεσιών του κράτους.
Ήδη, από το 2019 μέχρι σήμερα, από τις 501 ψηφιακές υπηρεσίες το gov.gr μετρά 1.556 υπηρεσίες.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών