Άμεση θα είναι όπως όλα δείχνουν η κερδοφορία της Discovery που είχε επενδύσει 1.5 δισ. δολάρια για τα δικαιώματα προβολής των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ευρώπη.
Στην πρώτη εβδομάδα διεξαγωγής της Ολυμπιάδας του Τόκιο, η αμερικανική πολυεθνική εταιρεία μέσων μαζικής ενημέρωσης βλέπει την επένδυση της να αποδίδει. Η Discovery Communications είχε αγοράσει τα δικαιώματα προβολής των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ευρώπη για την περίοδο 2018-24 έναντι 1.5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και τα πρώτα δείγματα μαρτυρούν ότι θα υπάρξει άμεση εξαργύρωση.
Την πρώτη εβδομάδα, στις συνδρομητικές υπηρεσίες των Discovery+ και Eurosport προβλήθηκαν συνολικά πάνω από 750 εκατομμύρια λεπτά σχετικά με τους Ολυμπιακούς του Τόκιο. Το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα είναι σχεδόν 18 φορές μεγαλύτερο από το αντίστοιχο των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2018 στην Πιόνγκτσανγκ της Νότιας Κορέας.
Την στιγμή που η Discovery καταγράφει ρεκόρ τηλεθέασης στην Ευρώπη, η NBCUniversal που ελέγχει τα δικαιώματα των Ολυμπιακών Αγώνων στις ΗΠΑ, βλέπει την τηλεθέαση της κατά 42% μειωμένη συγκριτικά με την Ολυμπιάδα του Ριο (2016).
Η εταιρεία από τη Νέα Υόρκη, πληρώνοντας συνολικά 12 δισ. δολάρια, έχει εξασφαλίσει την προβολή των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αμερική μέχρι το 2032. Το μεγαλύτερο μέρος των κερδών της προέρχεται μέσω των διαφημίσεων, αφού 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου έχουν πωληθεί μέχρι και για 1.25 εκατομμύρια δολάρια.
Πάνος Σταμούλης
Σχόλια αναγνωστών