Για πρώτη φορά στην τουριστική ιστορία του νησιού, εισάγονται δύο απευθείας πτήσεις ανά εβδομάδα, που θα το συνδέουν με το Άμπου Ντάμπι
Αεροπορική γέφυρα θα συνδέει, από 12 Ιουλίου, το νησί της Ρόδου με την πρωτεύουσα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, από την αεροπορική εταιρεία WizzΑir.
Για πρώτη φορά στην τουριστική ιστορία του νησιού, εισάγονται δύο απευθείας πτήσεις ανά εβδομάδα, (κάθε Δευτέρα και Παρασκευή), που θα το συνδέουν με το Άμπου Ντάμπι, μέχρι τουλάχιστον και τον μήνα Σεπτέμβριο.
Παράλληλα, η ανοδική πορεία των διεθνών αφίξεων συνεχίζεται για τα τέσσερα διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου, αφού οι πρώτες έξι μέρες του Ιουνίου σημειώνουν αύξηση της τάξης του 50% σε σύγκριση με το τελευταίο εξαήμερο του Μαΐου, παρά και τις αποφάσεις της βρετανικής κυβέρνησης που λειτουργούν αποτρεπτικά για την κορυφαία “δεξαμενή” τουριστών για τα νησιά του Ν. Αιγαίου.
Η αυξητική τάση στις διεθνείς αφίξεις για Ρόδο, Κω, Μύκονο και Σαντορίνη αποτυπώνεται στα επίσημα στοιχεία της Fraport, σύμφωνα με τα οποία, από την 1η έως την 6 η Ιουνίου, τα αεροδρόμια του Ν. Αιγαίου υποδέχθηκαν περισσότερες από 150 διεθνείς πτήσεις που μετέφεραν στα νησιά περισσότερους από 40.000 ξένους επισκέπτες. Πιο αναλυτικά, οι διεθνείς αφίξεις έχουν ως εξής:
Αφίξεις Εξωτερικού 1-6 Ιουνίου
Ρόδος: 18.132
Κως: 9.922
Μύκονος: 5.559
Σαντορίνη: 6.508
Στα παραπάνω στοιχεία δεν περιλαμβάνονται οι επιβάτες που μετακινούνται μέσω του διεθνούς αεροδρομίου “Ελευθέριος Βενιζέλος” με πτήσεις εσωτερικού αλλά και οι επιβάτες που μετακινούνται μέσω του ακτοπλοϊκού δικτύου.
Σύμφωνα πάντοτε με τα επίσημα στοιχεία της Fraport, οι Γερμανοί συνεχίζουν και το 2021 την “παράδοση” που τους θέλει κορυφαία αγορά προσέλκυσης τουριστών για τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, κατέχοντας την πρώτη θέση μεταξύ των αφιχθέντων επιβατών στη Ρόδο και την Κω, με δεύτερους προς το παρόν για τα δύο αυτά νησιά τους Πολωνούς, οι οποίοι συνεχίζουν την αυξητική τάση που παρουσίασαν την περυσινή χρονιά. Αντίστοιχα, για τα διεθνή αεροδρόμια των Κυκλάδων, οι Γάλλοι, οι Γερμανοί και οι Ελβετοί καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις, ενώ η Μύκονος δέχεται και ένα μέρος των επισκεπτών (της τάξης του 10%) από το Κατάρ.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Για πρώτη φορά στην τουριστική ιστορία του νησιού, εισάγονται δύο απευθείας πτήσεις ανά εβδομάδα, (κάθε Δευτέρα και Παρασκευή), που θα το συνδέουν με το Άμπου Ντάμπι, μέχρι τουλάχιστον και τον μήνα Σεπτέμβριο.
Παράλληλα, η ανοδική πορεία των διεθνών αφίξεων συνεχίζεται για τα τέσσερα διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου, αφού οι πρώτες έξι μέρες του Ιουνίου σημειώνουν αύξηση της τάξης του 50% σε σύγκριση με το τελευταίο εξαήμερο του Μαΐου, παρά και τις αποφάσεις της βρετανικής κυβέρνησης που λειτουργούν αποτρεπτικά για την κορυφαία “δεξαμενή” τουριστών για τα νησιά του Ν. Αιγαίου.
Η αυξητική τάση στις διεθνείς αφίξεις για Ρόδο, Κω, Μύκονο και Σαντορίνη αποτυπώνεται στα επίσημα στοιχεία της Fraport, σύμφωνα με τα οποία, από την 1η έως την 6 η Ιουνίου, τα αεροδρόμια του Ν. Αιγαίου υποδέχθηκαν περισσότερες από 150 διεθνείς πτήσεις που μετέφεραν στα νησιά περισσότερους από 40.000 ξένους επισκέπτες. Πιο αναλυτικά, οι διεθνείς αφίξεις έχουν ως εξής:
Αφίξεις Εξωτερικού 1-6 Ιουνίου
Ρόδος: 18.132
Κως: 9.922
Μύκονος: 5.559
Σαντορίνη: 6.508
Στα παραπάνω στοιχεία δεν περιλαμβάνονται οι επιβάτες που μετακινούνται μέσω του διεθνούς αεροδρομίου “Ελευθέριος Βενιζέλος” με πτήσεις εσωτερικού αλλά και οι επιβάτες που μετακινούνται μέσω του ακτοπλοϊκού δικτύου.
Σύμφωνα πάντοτε με τα επίσημα στοιχεία της Fraport, οι Γερμανοί συνεχίζουν και το 2021 την “παράδοση” που τους θέλει κορυφαία αγορά προσέλκυσης τουριστών για τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, κατέχοντας την πρώτη θέση μεταξύ των αφιχθέντων επιβατών στη Ρόδο και την Κω, με δεύτερους προς το παρόν για τα δύο αυτά νησιά τους Πολωνούς, οι οποίοι συνεχίζουν την αυξητική τάση που παρουσίασαν την περυσινή χρονιά. Αντίστοιχα, για τα διεθνή αεροδρόμια των Κυκλάδων, οι Γάλλοι, οι Γερμανοί και οι Ελβετοί καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις, ενώ η Μύκονος δέχεται και ένα μέρος των επισκεπτών (της τάξης του 10%) από το Κατάρ.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών