Σύμφωνα με την έρευνα με τίτλο «Προορισμός «I Do», ένα εντυπωσιακό 85% των ερωτηθέντων στην Ινδία είτε έχουν ήδη κάνει είτε σχεδιάζουν γάμο προορισμού, με τον Gen Z να ηγείται της χρέωσης
Ιδιαίτερα έντονη είναι η «στροφή» των Ινδών προς τους γαμήλιους προορισμούς μεταξύ μάλιστα των νεότερων ζευγαριών.
Σχεδόν οι μισοί (49%) των ερωτηθέντων Gen Z να εκφράζουν την επιθυμία να παντρευτούν σε μια ονειρεμένη τοποθεσία, σε σύγκριση με το 33% των Millennials.
Πρόσφατη έρευνα της Skyscanner, αποκαλύπτει μια αυξανόμενη τάση μεταξύ των ινδικών ζευγαριών να γιορτάζουν τους γάμους τους σε εξωτικούς προορισμούς.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχεδόν οι μισοί (49%) των ερωτηθέντων Gen Z να εκφράζουν την επιθυμία να παντρευτούν σε μια ονειρεμένη τοποθεσία, σε σύγκριση με το 33% των Millennials.
Πρόσφατη έρευνα της Skyscanner, αποκαλύπτει μια αυξανόμενη τάση μεταξύ των ινδικών ζευγαριών να γιορτάζουν τους γάμους τους σε εξωτικούς προορισμούς.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών