Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Sojern: Οι κυρίαρχες τάσεις στο τουριστικό μάρκετινγκ προορισμών

Sojern: Οι κυρίαρχες τάσεις στο τουριστικό μάρκετινγκ προορισμών
Tο 63% χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη (AI) αυτήν τη στιγμή, ενώ στρέφεται προς δυναμικές 12μηνες καμπάνιες έναντι των παραδοσιακών εποχιακών
Tο 85% των οργανισμών διαχείρισης προορισμών (DMO’s) διατηρούν ή αυξάνουν τους προϋπολογισμούς τους για ψηφιακή διαφήμιση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Αυτό υπογραμμίζει η τελευταία έκθεση της Sojern, «State of Destination Marketing 2025».

Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης