Η Ferrari προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις με την απόφασή της να εξοπλίσει το νέο της hypercar με έναν twin-turbo V6 κινητήρα, αντί για τον εμβληματικό V12 που πολλοί πίστευαν ότι θα φορούσε το αυτοκίνητο.
Ενώ η Purosangue SUV κυκλοφορεί με V12 κάτω από το καπό, το κορυφαίο hypercar της μάρκας επέλεξε έναν πιο σύγχρονο και υψηλών επιδόσεων V6 κινητήρα, κάτι που δεν ενθουσίασε τους παραδοσιακούς φίλους της Ferrari.
Σύμφωνα με τον Επικεφαλής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Ferrari, Enrico Galliera, η επιλογή αυτή δεν ήταν τυχαία.
Όπως εξήγησε πρόσφατα στο βρετανικό Auto Express, η Ferrari αποφάσισε να εξοπλίσει την F80 με τον πιο εξελιγμένο και αποδοτικό κινητήρα που είχε στη διάθεσή της, στέλνοντας έτσι το μήνυμα ότι η εταιρεία δεν δεσμεύεται από τη νοσταλγία όταν πρόκειται για κρίσιμες τεχνολογικές αποφάσεις.
Ο Galliera ανέφερε πως η ομάδα εξέτασε το ενδεχόμενο χρήσης του εμβληματικού V12, αλλά κατέληξε ότι ο V6 ήταν η καλύτερη τεχνική λύση.
Σχετικά με το αν εξετάστηκε η προσθήκη ενός ηλεκτρικού ή plug-in hybrid κινητήρα, η απάντηση ήταν κατηγορηματική: «Όχι, πιστεύουμε ότι για την ώρα αυτή είναι η καλύτερη τεχνική λύση».
Ο twin-turbo V6 της F80, με χωρητικότητα 3.0 λίτρων, μπορεί να μοιράζεται κοινή αρχιτεκτονική με τον κινητήρα του 296 GTB, αλλά απέχει πολύ από μία απλή αντιγραφή. Δανειζόμενος τεχνολογία από το Le Mans hypercar της Ferrari, το 499 P, ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει 900 ίππους, ξεπερνώντας τους 830 ίππους του 6,5 λίτρων V12 που της Ferrari 12Cilindri.
Επιπλέον, η F80 διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι ανεβάζουν τη συνολική ισχύ στους 1.200 ίππους.
Αυτό το συνδυασμένο αποτέλεσμα επιτρέπει στο F80 να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 2,15 δευτερόλεπτα, χρόνος που το καθιστά κατά περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο ταχύτερο από τη νέα McLaren W1, η οποία με τον υβριδικό V8 κινητήρα της αποδίδει 1.275 ίππους.
Ωστόσο, η Ferrari συνεχίζει να αποδεικνύει ότι οι μηχανικοί της έχουν τη γνώση και την ικανότητα να κυριαρχούν στις επιδόσεις (διαβάστε περισσότερα)
Σύμφωνα με τον Επικεφαλής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Ferrari, Enrico Galliera, η επιλογή αυτή δεν ήταν τυχαία.
Όπως εξήγησε πρόσφατα στο βρετανικό Auto Express, η Ferrari αποφάσισε να εξοπλίσει την F80 με τον πιο εξελιγμένο και αποδοτικό κινητήρα που είχε στη διάθεσή της, στέλνοντας έτσι το μήνυμα ότι η εταιρεία δεν δεσμεύεται από τη νοσταλγία όταν πρόκειται για κρίσιμες τεχνολογικές αποφάσεις.
Ο Galliera ανέφερε πως η ομάδα εξέτασε το ενδεχόμενο χρήσης του εμβληματικού V12, αλλά κατέληξε ότι ο V6 ήταν η καλύτερη τεχνική λύση.
Σχετικά με το αν εξετάστηκε η προσθήκη ενός ηλεκτρικού ή plug-in hybrid κινητήρα, η απάντηση ήταν κατηγορηματική: «Όχι, πιστεύουμε ότι για την ώρα αυτή είναι η καλύτερη τεχνική λύση».
Ο twin-turbo V6 της F80, με χωρητικότητα 3.0 λίτρων, μπορεί να μοιράζεται κοινή αρχιτεκτονική με τον κινητήρα του 296 GTB, αλλά απέχει πολύ από μία απλή αντιγραφή. Δανειζόμενος τεχνολογία από το Le Mans hypercar της Ferrari, το 499 P, ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει 900 ίππους, ξεπερνώντας τους 830 ίππους του 6,5 λίτρων V12 που της Ferrari 12Cilindri.
Επιπλέον, η F80 διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι ανεβάζουν τη συνολική ισχύ στους 1.200 ίππους.
Αυτό το συνδυασμένο αποτέλεσμα επιτρέπει στο F80 να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 2,15 δευτερόλεπτα, χρόνος που το καθιστά κατά περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο ταχύτερο από τη νέα McLaren W1, η οποία με τον υβριδικό V8 κινητήρα της αποδίδει 1.275 ίππους.
Ωστόσο, η Ferrari συνεχίζει να αποδεικνύει ότι οι μηχανικοί της έχουν τη γνώση και την ικανότητα να κυριαρχούν στις επιδόσεις (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών