Η Stellantis παρουσίασε την πλατφόρμα STLA Frame, μια νέα τεχνολογία που υπόσχεται ευελιξία στην παραγωγή αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης, υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων.
Η πλατφόρμα αυτή, σχεδιασμένη κυρίως για μεγάλου μεγέθους SUV και pickup φορτηγά με αμάξωμα τύπου «body-on-frame», αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Stellantis για την προσαρμογή στις προκλήσεις της μεταβατικής περιόδου προς την ηλεκτροκίνηση.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η πλατφόρμα μπορεί να υποστηρίξει τεχνολογίες όπως κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά, ηλεκτρικά με μπαταρία, υδρογόνο και οχήματα με range extenders.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, σε δήλωσή του στις 19 Νοεμβρίου, ανέφερε ότι η εταιρεία παραμένει επικεντρωμένη στην εφαρμογή του στρατηγικού της σχεδίου, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία.
Η πλατφόρμα STLA Frame θα χρησιμοποιηθεί αρχικά στα μοντέλα των Jeep και Ram, με την εταιρεία να επιδιώκει την κάλυψη των διαφορετικών αναγκών της αγοράς μέσω μιας πιο προσαρμοστικής προσέγγισης στην παραγωγή.
Σε αντίθεση με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Stellantis διατηρεί την ευελιξία της στις επιλογές κινητήριων μονάδων, κάτι που αναμένεται να της δώσει πλεονέκτημα σε αγορές όπως των Ηνωμένων Πολιτειών, όπου η ζήτηση για EV παραμένει χαμηλότερη από το αναμενόμενο.
Η Stellantis έχει θέσει στόχο να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια. Μέχρι το 2030, φιλοδοξεί το 100% των πωλήσεών της στην Ευρώπη να αφορά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ενώ για τις Ηνωμένες Πολιτείες, ο στόχος είναι το 50% των επιβατικών αυτοκινήτων και των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων να είναι ηλεκτρικά (διαβάστε περισσότερα)
Σύμφωνα με την εταιρεία, η πλατφόρμα μπορεί να υποστηρίξει τεχνολογίες όπως κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά, ηλεκτρικά με μπαταρία, υδρογόνο και οχήματα με range extenders.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, σε δήλωσή του στις 19 Νοεμβρίου, ανέφερε ότι η εταιρεία παραμένει επικεντρωμένη στην εφαρμογή του στρατηγικού της σχεδίου, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία.
Η πλατφόρμα STLA Frame θα χρησιμοποιηθεί αρχικά στα μοντέλα των Jeep και Ram, με την εταιρεία να επιδιώκει την κάλυψη των διαφορετικών αναγκών της αγοράς μέσω μιας πιο προσαρμοστικής προσέγγισης στην παραγωγή.
Σε αντίθεση με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Stellantis διατηρεί την ευελιξία της στις επιλογές κινητήριων μονάδων, κάτι που αναμένεται να της δώσει πλεονέκτημα σε αγορές όπως των Ηνωμένων Πολιτειών, όπου η ζήτηση για EV παραμένει χαμηλότερη από το αναμενόμενο.
Η Stellantis έχει θέσει στόχο να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια. Μέχρι το 2030, φιλοδοξεί το 100% των πωλήσεών της στην Ευρώπη να αφορά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ενώ για τις Ηνωμένες Πολιτείες, ο στόχος είναι το 50% των επιβατικών αυτοκινήτων και των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων να είναι ηλεκτρικά (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών