Ανήκει σε μία κατηγορία που συγκεντρώνει τεράστιο ενδιαφέρον, το μεγαλύτερο ίσως μετά τα μικρά και μεσαία SUV’s και φυσικά απευθύνεται σε ευρύ κοινό, από νέους οδηγούς μέχρι και μία μικρή οικογένεια με δύο παιδιά.
Αν σας έλεγαν πριν από λίγα χρόνια πως ένα κινέζικο μοντέλο θα τολμούσε να κοιτάξει στα μάτια αντιπάλους «μύθους» όπως το Toyota Yaris θα σας φαινόταν σαν ανέκδοτο.
Και όμως, η MG σοβαρολογεί και με το MG3 Hybrid+ «εγκαινιάζει» την κατηγορία των… προσιτών sport υβριδικών σουπερμίνι.
Επιλογές για κάποιον που θέλει ένα υβριδικό all around μικρό για όλες τις δουλειές υπάρχουν στην αγορά αρκετές.
Η αλήθεια όμως είναι αν το σκεφτείς προσεκτικά, πως είτε αυτές δεν αφορούν ένα φουλ υβριδικό μοντέλο (υπό την έννοια ότι θα δουν βαρβάτη διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου) είτε εκείνο δεν θα είναι και τόσο προσιτό οικονομικά.
Σίγουρα πάντως δεν θα είναι σε θέση να καλύψει την ανάγκη για σπιρτάδα και επιδόσεις που αναζητά μία μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού.
Οι Κινέζοι λοιπόν, αυθεντίες στο να συγκεντρώνουν απαντήσεις σε όλα τα «θέλω» του πελάτη, δημιούργησαν το πρώτο τους αυτοφορτιζόμενο σουπερμίνι και μάλιστα με ευρωπαϊκές προδιαγραφές, έχοντας ως στόχο να τα βάλει με τα μεγαθήρια όπως το Renault Clio, το Yaris ή το Honda Jazz.
Εκεί κοντά κατατάσσεται και από πλευράς διαστάσεων άλλωστε, με το μήκος του να φθάνει τα 4,113 μέτρα, το μεταξόνιο τα 2,57 μέτρα και το φάρδος τα 1,797 μέτρα (ανάμεσα δηλαδή στο Yaris και το Yaris Cross και ελάχιστα μακρύτερο από το Jazz Crosstar.
Ανήκει σε μία κατηγορία που συγκεντρώνει τεράστιο ενδιαφέρον, το μεγαλύτερο ίσως μετά τα μικρά και μεσαία SUV’s και φυσικά απευθύνεται σε ευρύ κοινό, από νέους οδηγούς μέχρι και μία μικρή οικογένεια με δύο παιδιά.
Ισορροπημένο σχεδιαστικά, δεν προσπαθεί να τραβήξει την προσοχή με κάποια ακρότητα ή αχρείαστα ρίσκα, ενώ προς τιμήν του δεν έχει καθόλου αντιγραφικές τάσεις σε σχέση με άλλα γνωστά μοντέλα.
Είναι αρκετά σύγχρονο με μπόλικες ακμές και σπορ γραμμές, στη φιλοσοφία του μεγαλύτερου ηλεκτρικού MG4.
Τόσο στο καπό, όσο και στα πλαϊνά, οι δύο οριζόντιες γραμμές χαρίζουν τον απαραίτητο αθλητικό τόνο, ενώ οι μεγάλες καθαρές επιφάνειες παραπέμπουν σε Opel Corsa με λίγη φαντασία.
Στο εσωτερικό βέβαια δεν συναντάμε την ίδια… μετριοφροσύνη από πλευράς MG.
Δύο μεγάλες οθόνες μεγέθους 7 και 10,25 ιντσών σου φωτίζουν το μάτι και έπειτα τα υλικά και οι όμορφοι φυσικοί διακόπτες σου αφήνουν αρκετά καλή εντύπωση.
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
www.bankingnews.gr
Και όμως, η MG σοβαρολογεί και με το MG3 Hybrid+ «εγκαινιάζει» την κατηγορία των… προσιτών sport υβριδικών σουπερμίνι.
Επιλογές για κάποιον που θέλει ένα υβριδικό all around μικρό για όλες τις δουλειές υπάρχουν στην αγορά αρκετές.
Η αλήθεια όμως είναι αν το σκεφτείς προσεκτικά, πως είτε αυτές δεν αφορούν ένα φουλ υβριδικό μοντέλο (υπό την έννοια ότι θα δουν βαρβάτη διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου) είτε εκείνο δεν θα είναι και τόσο προσιτό οικονομικά.
Σίγουρα πάντως δεν θα είναι σε θέση να καλύψει την ανάγκη για σπιρτάδα και επιδόσεις που αναζητά μία μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού.
Οι Κινέζοι λοιπόν, αυθεντίες στο να συγκεντρώνουν απαντήσεις σε όλα τα «θέλω» του πελάτη, δημιούργησαν το πρώτο τους αυτοφορτιζόμενο σουπερμίνι και μάλιστα με ευρωπαϊκές προδιαγραφές, έχοντας ως στόχο να τα βάλει με τα μεγαθήρια όπως το Renault Clio, το Yaris ή το Honda Jazz.
Εκεί κοντά κατατάσσεται και από πλευράς διαστάσεων άλλωστε, με το μήκος του να φθάνει τα 4,113 μέτρα, το μεταξόνιο τα 2,57 μέτρα και το φάρδος τα 1,797 μέτρα (ανάμεσα δηλαδή στο Yaris και το Yaris Cross και ελάχιστα μακρύτερο από το Jazz Crosstar.
Ανήκει σε μία κατηγορία που συγκεντρώνει τεράστιο ενδιαφέρον, το μεγαλύτερο ίσως μετά τα μικρά και μεσαία SUV’s και φυσικά απευθύνεται σε ευρύ κοινό, από νέους οδηγούς μέχρι και μία μικρή οικογένεια με δύο παιδιά.
Ισορροπημένο σχεδιαστικά, δεν προσπαθεί να τραβήξει την προσοχή με κάποια ακρότητα ή αχρείαστα ρίσκα, ενώ προς τιμήν του δεν έχει καθόλου αντιγραφικές τάσεις σε σχέση με άλλα γνωστά μοντέλα.
Είναι αρκετά σύγχρονο με μπόλικες ακμές και σπορ γραμμές, στη φιλοσοφία του μεγαλύτερου ηλεκτρικού MG4.
Τόσο στο καπό, όσο και στα πλαϊνά, οι δύο οριζόντιες γραμμές χαρίζουν τον απαραίτητο αθλητικό τόνο, ενώ οι μεγάλες καθαρές επιφάνειες παραπέμπουν σε Opel Corsa με λίγη φαντασία.
Στο εσωτερικό βέβαια δεν συναντάμε την ίδια… μετριοφροσύνη από πλευράς MG.
Δύο μεγάλες οθόνες μεγέθους 7 και 10,25 ιντσών σου φωτίζουν το μάτι και έπειτα τα υλικά και οι όμορφοι φυσικοί διακόπτες σου αφήνουν αρκετά καλή εντύπωση.
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών