
Η μιλανέζικη φίρμα προετοιμάζεται για τη διάδοχη κατάσταση των Stelvio και την Giulia, των οποίων οι τωρινές γενιές θα σταματήσουν να παράγονται από αυτό το καλοκαίρι.
Η επόμενη Alfa Romeo Stelvio (στις εικόνες βλέπετε την τωρινή γενιά) έκανε την εμφάνισή της σε δοκιμές εξέλιξης στη βόρεια Σουηδία, σηματοδοτώντας το τέλος εποχής για το σημερινό μοντέλο.
Το πρωτότυπο που απαθανατίστηκε από τους παπαράτσι δείχνει αισθητά μακρύτερο και με πιο κεκλιμένη γραμμή οροφής, σε σύγκριση με το μοντέλο που αντικαθιστά.
Το εμπρός μέρος θα υιοθετεί το στιλ της μικρότερης Junior, με διαιρούμενους προβολείς και τα φώτα ημέρας τοποθετημένα κάτω από το καπό.
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα νέα φωτιστικά σώματα σε σχήμα βέλους, τα οποία σχηματίζουν ένα περίγραμμα που παραπέμπει σε ασπίδα δημιουργώντας ένα ξεχωριστό φωτεινό ίχνος.
Η νέα Stelvio θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large του ομίλου Stellantis, η οποία μπορεί να υποστηρίξει τόσο υβριδικές όσο και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, καθώς και συστοιχίες μπαταριών έως 118 kWh.
Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας και ανάλογα με την έκδοση, η αυτονομία ενδέχεται να φτάνει έως και τα 800 χιλιόμετρα (διαβάστε περισσότερα)
Το πρωτότυπο που απαθανατίστηκε από τους παπαράτσι δείχνει αισθητά μακρύτερο και με πιο κεκλιμένη γραμμή οροφής, σε σύγκριση με το μοντέλο που αντικαθιστά.
Το εμπρός μέρος θα υιοθετεί το στιλ της μικρότερης Junior, με διαιρούμενους προβολείς και τα φώτα ημέρας τοποθετημένα κάτω από το καπό.
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα νέα φωτιστικά σώματα σε σχήμα βέλους, τα οποία σχηματίζουν ένα περίγραμμα που παραπέμπει σε ασπίδα δημιουργώντας ένα ξεχωριστό φωτεινό ίχνος.
Η νέα Stelvio θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large του ομίλου Stellantis, η οποία μπορεί να υποστηρίξει τόσο υβριδικές όσο και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, καθώς και συστοιχίες μπαταριών έως 118 kWh.
Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας και ανάλογα με την έκδοση, η αυτονομία ενδέχεται να φτάνει έως και τα 800 χιλιόμετρα (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών