Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το πολύ ενδιαφέρον Fiat 600e

tags :
Δοκιμάζουμε το πολύ ενδιαφέρον Fiat 600e
Τι συμβαίνει όταν μια καλή πλατφόρμα (eCMP) συνδυάζεται με ένα αποδοτικό ηλεκτρικό σύστημα και όλα μαζί ντύνονται με ένα κοστούμι ιταλικής φινέτσας και υπογραφής;
Μερικά χρόνια πριν, το FIAT 500e, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο νέας γενιάς της ιταλικής φίρμας είχε δημιουργήσει αίσθηση με την κομψότητα και με το αποδοτικό, made in Italy σύστημα διαχείρισης της ηλεκτρικής ενέργειας που διέθετε. Τώρα είναι η σειρά του μεγαλύτερου, 600e (εδώ η δοκιμή του Fiat 600 Hybrid 1.2 100 PS) να δώσει τα διαπιστευτήριά του, υπό την αιγίδα πλέον της Stellantis.

Σεβόμενος την ιστορία του ονόματος και με εμφανή διάθεση να βασιστεί επάνω στον ιδιαίτερο χαρακτήρα του 500, ο Dario Pellegrino, υπό την επίβλεψη του διευθυντή σχεδιασμού της FIAT, François Leboine, κατάφερε να δημιουργήσει ένα πραγματικά φρέσκο και καλαίσθητο οπτικά αποτέλεσμα.

Και αυτό δεν αντανακλά την υποκειμενική άποψη του γράφοντα αλλά γίνεται άμεσα εμφανές στο δρόμο, από τον τρόπο που στέφουν οι περαστικοί το βλέμμα τους για να το χαζέψουν.

Με μήκος 4,17 μέτρα, το ιταλικό μοντέλο στοχεύει στην καρδιά των B-SUV. Και παρότι προσφέρεται αποκλειστικά ως προσθιοκίνητο, χάρη σε λεπτομέρειες όπως τα μαύρα προστατευτικά των θόλων, τα μαρσπιέ και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος των 19,9 εκ., χαρίζει μία επιπρόσθετη νότα περιπέτειας.

Η ίδια μίνιμαλ αισθητική αντανακλάται και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, το οποίο χαρακτηρίζεται από την απλότητα. Είναι προφανές πως οι άνθρωποι της FIAT δεν ακολούθησαν την πεπατημένη.

Η όμορφη διχρωμία της καμπίνας, ο πεπλατυσμένος σχεδιασμός του ταμπλό και η μεγάλη κεντρική θήκη για αντικείμενα με το αναδιπλούμενο πολύπτυχο καπάκι που θυμίζει θήκη ακριβού τάμπλετ, είναι μερικά από τα στοιχεία που διαφοροποιούν τη συγκεκριμένη πρόταση.

Αναφορικά με τα χρησιμοποιούμενα υλικά, θετικά αποτιμάται η χρήση vegan δερμάτινων επενδύσεων για τα καθίσματα στην έκδοση La Prima της δοκιμής, καθώς και η εικόνα των περισσότερων πλαστικών του ταμπλό.

Στην προσπάθεια ωστόσο να διατηρηθεί το κόστος σε όσο το δυνατό χαμηλότερα επίπεδα, υπάρχουν και μερικές επιφάνειες με πιο σκληρά πλαστικά.

Περνώντας στη θέση οδήγησης, αυτή ρυθμίζεται εύκολα στα μέτρα του οδηγού και προσφέρει καλή περιμετρική ορατότητα. Το τιμόνι είναι όμορφο και με σωστή διάμετρο, χωρίς ωστόσο να μεταφέρει ιδιαίτερη πληροφόρηση από το δρόμο.

Πίσω από αυτό αντικρίζει κανείς ένα μικρό ψηφιακό πίνακα οργάνων 7” που προβάλλει τις βασικές πληροφορίες ενώ πιο δεξιά, στο κέντρο της κονσόλας, υπάρχει μία ευρυγώνια οθόνη 10,25” για το infotainment

Διαβάστε περισσότερα

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης

Chania