Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το πας-παντού Dacia Bigster 1.2 TCe 130 4×4

tags :
Δοκιμάζουμε το πας-παντού Dacia Bigster 1.2 TCe 130 4×4
Τη στιγμή που τα σκληροπυρηνικά SUV με ύπαρξη τετρακίνησης και καλή τιμή αγοράς είναι είδος υπό εξαφάνιση, η Dacia κάνει μπάσιμο στα C SUV με μια αρκετά… value for money πρόταση.
Η ύπαρξη του Duster εδώ και τρεις συνεχόμενες γενιές μας έχει κάνει να εμπεδώσουμε για τα καλά το τι έχει στο μυαλό της η Dacia. Οι Ρουμάνοι δεν επιδιώκουν απλά να κατασκευάζουν φθηνά αυτοκίνητα, ούτε έχουν ξεμείνει από ιδέες. Έχουν βρει την ταυτότητα τους και καλύπτουν με επιτυχία ένα σοβαρό κενό που άφησε η εξέλιξη της αυτοκίνησης μέσα στο χρόνο. Τα SUV λοιπόν ακολούθησαν την τάση των ανθρώπων. Έγιναν αστικά, soft και φλύαρα με περγαμηνές που μπορούν να σου φτιάξουν τη διάθεση αλλά όχι να σε πάνε πέρα από τα καθιερωμένα. Θα πείτε: Μα καλά, δεν υπάρχουν νομίζεις ικανά SUV; Φυσικά και υπάρχουν απλά συνήθως πλησιάζουν τα 40 χιλιάρικα και τα βλέπεις και σπάνια στο δρόμο. Τι έκανε λοιπόν η Dacia; Είδε ότι το Duster τα πηγαίνει περίφημα και πάνω στο δικό του μοτίβο προχώρησε σε κάτι ελαφρώς μεγαλύτερο και λίγο πιο τολμηρό. Το Bigster.
Το SUV της κατηγορίας C φθάνει τα 4,570 μέτρα σε μήκος (+23 εκατοστά σε σχέση με το Duster), γεγονός που το κάνει ένα από τα πιο compact SUV της εν λόγω κατηγορίας. Έχει διατηρήσει την “τετράγωνη” σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας, με έντονη γεωμετρία, διακριτικά αλλά σύγχρονα φωτιστικά σώματα LED στις άκρες του αμαξώματος και λιτό τελείωμα στο πίσω μέρος, η απλότητα του οποίου σπάει με hardcore λεπτομέρειες. Μερικές από αυτές είναι το μεγάλο προφίλ ελαστικών, τα προστατευτικά μαρσπιέ και η διχρωμία οροφής όταν αυτή επιλεγεί από τον υποψήφιο αγοραστή. Το “σκληρό” προφίλ συνεχίζεται πιο έντονα μπαίνοντας στο εσωτερικό του Bigster, με τα πατάκια από ανθεκτικό καουτσούκ, το “σκαφάκι” στις αποσκευές και τα ανθεκτικά υλικά στο ταμπλό και στα εσωτερικά των θυρών.
Οι ταπετσαρίες από micro-cloud υλικό καθαρίζονται πολύ εύκολα, περνώντας το μήνυμα ότι «εδώ δε μασάμε από λάσπες». Οι θήκες για αντικείμενα και μπουκαλάκια είναι αρκετές μαζί με μία τετραγωνισμένη αποσπώμενη πασπαρτού πατέντα που κουμπώνει εμπρός ή πίσω. Οι χώροι όπως υποψιαζόμασταν είναι εξαιρετικοί από πλευράς διαθέσιμου ύψους, όπως και για τα γόνατα των επιβατών πίσω, ενώ το πλαίσιο δεν επιτρέπει ιδιαίτερη «άπλα» στον μεσαίο πίσω επιβάτη. Το πορτμπαγκάζ πάντως είναι… όλα τα λεφτά, καθώς στην έκδοση με ρεζέρβα φθάνει τα 556 λίτρα, χωρίς αυτή τα 629 λίτρα και με πεσμένα τα πίσω καθίσματα πας για… μετακόμιση 1.856 λίτρων. Η απλότητα στον κόσμο του Bigster δίνει ταυτότητα στον εκτός δρόμου χαρακτήρα που θέλει να περάσει η Dacia στο κοινό της. Ακόμα και το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων είναι κάτι που πάει να εκλείψει γενικότερα, ενώ πιθανότατα το βλέπουμε για πρώτη και τελευταία φορά και στο μοντέλο της ρουμανικής εταιρείας (διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης