Το 11% του αντίπαλου δέους της Tesla, Nikola, απέκτησε η General Moto
To 11% του αντίπαλου δέους της Tesla, της startup Nikola Corporation, απέκτησε η General Motors.
Επίσης, βάσει της συμφωνίας που υπεγράφη, η GM έχει το δικαίωμα να ορίσει δικό της άνθρωπο στο Διοικητικό Συμβούλιο.
Επίσης θα λάβει μερίδια 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων στη Nikola, η οποία εκτιμά, κατόπιν αυτών των εξελίξεων, πως θα εξοικονομήσει πάνω από 4 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς η GM θα την προμηθεύει μπαταρίες και κινητήρες.
Η Nikola θα κάνει χρήση του συστήματος μπαταριών Ultrium της GM και την τεχνολογία καυσίμων Hydrotec.
Ανάλογα πλεονεκτήματα θα έχει και η GM, η οποία θα είναι αποκλειστικός προμηθευτής κυψελών καυσίμου παγκοσμίως (εκτός Ευρώπης) στη Nikola για φορτηγά κλάσης 7/8.
Ειδικότερα, η General Motors συνήψε συνεργασία με τη Nikola Corp, εκκινώντας με το φορτηγό «Nikola Badger.
Κάτι τέτοιο στην πράξη θα περιλαμβάνει μείωση κόστους και για σε άλλα μοντέλα.
Το Badger θα είναι διαθέσιμο το 2022, ενώ τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά της GM αναμένονται στα τέλη του επόμενου έτους.
Tesla VS Nikola
Οι πιθανότητες να ανταγωνιστεί η Nikola Corporation την Tesla φαίνεται να μειώνονται.
Η Nikola Corporation, μια εταιρεία που συχνά συγκρίνεται με την Tesla, εισήλθε στο χρηματιστήριο στις 4 Ιουνίου 2020, ωστόσο η αρχική χρηματιστηριακή αξία της έχει μειωθεί σημαντικά από τότε.
Εν τω μεταξύ, η αξία του πιο γνωστού ανταγωνιστή της έχει αυξηθεί και καταγράφει μάλιστα υψηλές τιμές, τις οποίες ο «νεοφερμένος» δύσκολα θα μπορέσει να ξεπεράσει μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα.
Κατά την αρχική εβδομάδα διαπραγμάτευσης, οι μετοχές της Nikola αυξήθηκαν κατά 93% και η κεφαλαιοποίηση της αγοράς έφτασε τα 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ωστόσο, η αξία της μετοχής έχει αλλάξει σημαντικά.
Οι τιμές της που ήταν ακριβώς κάτω από 80 δολάρια στις 2 Σεπτεμβρίου 2020, μειώθηκαν σε 41 δολάρια ανά μετοχή, γεγονός που αντιπροσωπεύει πτώση 49%. Η αρχική ευφορία στην αγορά των επενδυτών από την IPO φαίνεται να έχει εξαφανιστεί και οι μετοχές επιστρέφουν αργά σε επίπεδα παρόμοια με αυτά από τις αρχές Ιουνίου.
Η κατάρρευση συνδέεται όχι μόνο με την τρέχουσα αβέβαιη πανδημική περίοδο λόγω COVID-19, αλλά και με το γεγονός ότι, παρόλο που η κοινωνία επικεντρώνεται στην παραγωγή αυτοκινήτων με υδρογόνο, η εταιρεία δεν έχει ακόμη δημοσιεύσει αποτελέσματα.
Κανένα αυτοκίνητο δεν έχει κυκλοφορήσει, κανένα μοντέλο οχήματος δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα.
Η εταιρεία μάλιστα σχεδιάζει να αρχίσει να λειτουργεί το επόμενο έτος.
www.bankingnews.gr
Επίσης, βάσει της συμφωνίας που υπεγράφη, η GM έχει το δικαίωμα να ορίσει δικό της άνθρωπο στο Διοικητικό Συμβούλιο.
Επίσης θα λάβει μερίδια 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων στη Nikola, η οποία εκτιμά, κατόπιν αυτών των εξελίξεων, πως θα εξοικονομήσει πάνω από 4 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς η GM θα την προμηθεύει μπαταρίες και κινητήρες.
Η Nikola θα κάνει χρήση του συστήματος μπαταριών Ultrium της GM και την τεχνολογία καυσίμων Hydrotec.
Ανάλογα πλεονεκτήματα θα έχει και η GM, η οποία θα είναι αποκλειστικός προμηθευτής κυψελών καυσίμου παγκοσμίως (εκτός Ευρώπης) στη Nikola για φορτηγά κλάσης 7/8.
Ειδικότερα, η General Motors συνήψε συνεργασία με τη Nikola Corp, εκκινώντας με το φορτηγό «Nikola Badger.
Κάτι τέτοιο στην πράξη θα περιλαμβάνει μείωση κόστους και για σε άλλα μοντέλα.
Το Badger θα είναι διαθέσιμο το 2022, ενώ τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά της GM αναμένονται στα τέλη του επόμενου έτους.
Tesla VS Nikola
Οι πιθανότητες να ανταγωνιστεί η Nikola Corporation την Tesla φαίνεται να μειώνονται.
Η Nikola Corporation, μια εταιρεία που συχνά συγκρίνεται με την Tesla, εισήλθε στο χρηματιστήριο στις 4 Ιουνίου 2020, ωστόσο η αρχική χρηματιστηριακή αξία της έχει μειωθεί σημαντικά από τότε.
Εν τω μεταξύ, η αξία του πιο γνωστού ανταγωνιστή της έχει αυξηθεί και καταγράφει μάλιστα υψηλές τιμές, τις οποίες ο «νεοφερμένος» δύσκολα θα μπορέσει να ξεπεράσει μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα.
Κατά την αρχική εβδομάδα διαπραγμάτευσης, οι μετοχές της Nikola αυξήθηκαν κατά 93% και η κεφαλαιοποίηση της αγοράς έφτασε τα 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ωστόσο, η αξία της μετοχής έχει αλλάξει σημαντικά.
Οι τιμές της που ήταν ακριβώς κάτω από 80 δολάρια στις 2 Σεπτεμβρίου 2020, μειώθηκαν σε 41 δολάρια ανά μετοχή, γεγονός που αντιπροσωπεύει πτώση 49%. Η αρχική ευφορία στην αγορά των επενδυτών από την IPO φαίνεται να έχει εξαφανιστεί και οι μετοχές επιστρέφουν αργά σε επίπεδα παρόμοια με αυτά από τις αρχές Ιουνίου.
Η κατάρρευση συνδέεται όχι μόνο με την τρέχουσα αβέβαιη πανδημική περίοδο λόγω COVID-19, αλλά και με το γεγονός ότι, παρόλο που η κοινωνία επικεντρώνεται στην παραγωγή αυτοκινήτων με υδρογόνο, η εταιρεία δεν έχει ακόμη δημοσιεύσει αποτελέσματα.
Κανένα αυτοκίνητο δεν έχει κυκλοφορήσει, κανένα μοντέλο οχήματος δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα.
Η εταιρεία μάλιστα σχεδιάζει να αρχίσει να λειτουργεί το επόμενο έτος.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών