σύμβολα :
Φουρλής Α.Ε.(KO)
Τα αναπάντητα ερωτήματα της συμφωνίας που ανακοινώθηκε…
Αγοράστρια εταιρεία του συνόλου των μετοχών της θυγατρικής εταιρείας του ομίλου Φουρλή Sneakers Market, η οποία είχε το δικαίωμα χρήσης του σήματος “The Athlete’s Foot” ήταν η TAF Global Holding AG, θυγατρική της Arklyz Group AG, η οποία έχει αποκτήσει τα δικαιώματα του σήματος “The Athlete’s Foot” παγκοσμίως.
Η συμφωνία για το “The Athlete’s Foot” είχε γίνει το 2014 και αφορούσε σε Ελλάδα και Τουρκία και υποτίθεται ότι θα γίνονταν ευρύ δίκτυο καταστημάτων πράγμα που δεν συνέβη.
«Έμφαση στην Intersport»
Σημιεώνεται ότι η TAF διαχωρίστηκε από την Intersport και μεταφέρθηκε στην εταιρεία Sneakers Market όπως αναφερόταν στην έκθεση εκτίμησης για τη διάσπαση «με γνώμονα το συμφέρον της διασπώμενης (δηλαδή της Intersport) και του ομίλου Fourlis εν γένει, στο πλαίσιο υλοποίησης στρατηγικής που αποσκοπεί στην απόκτηση μεγαλύτερης οργανωτικής αυτονομίας και ευελιξίας για να ανταποκριθεί ο όμιλος αποτελεσματικότερα στις σύγχρονες ανάγκες μέσα από το διαχωρισμό των δραστηριοτήτων λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών».
Τότε στελέχη του ομίλου σε δηλώσεις τους είχαν αναφέρει πως θα δοθεί έμφαση στην ανάπτυξη της Intersport και ότι δεν είχε νόημα να κρατήσουν το σήμα αφού η TAF παγκοσμίως είχε αποκτήσει όλες τις εταιρίες franchising και ταυτόχρονα το αποτύπωμα ήταν πολύ μικρό για την Ελλάδα.
Η εγκατάλειψη της στρατηγικής
Τώρα είκοσι μήνες μετά φαίνεται ότι η στρατηγική ενίσχυσης του Intersport και έμφασης στο συγκεκριμένο brand εγκαταλείπεται με την ανακοίνωση συμφωνίας με την Foot Locker.
Και ο κ. Βασίλης Φουρλής μιλά για συμπληρωματικότητα της Intersport με τη Foot Locker η οποία αναζητείται καθώς είναι ανταγωνιστική η δραστηριότητά τους κατά ένα μέρος και επιπλέον περιλαμβάνει και το κομμάτι της μόδας το οποίο είχε η TAF και ήταν κάτι που δεν είχε ενδιαφέρον το … 2022.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώθηκαν «ο Όμιλος Fourlis σκοπεύει να εξαγοράσει το υπάρχον δίκτυο καταστημάτων της Foot Locker στην Ελλάδα και τη Ρουμανία, το οποίο περιλαμβάνει επί του παρόντος 6 καταστήματα (3 φυσικά καταστήματα και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα και 3 φυσικά καταστήματα στη Ρουμανία), ενώ ταυτόχρονα ο Όμιλος συνάπτει αποκλειστικές συμφωνίες αδειοδότησης (licensing agreements) με την Foot Locker για την ανάπτυξη των αγορών της Ελλάδας και της Ρουμανίας, με παράλληλη επέκταση του δικτύου της μέσω της δημιουργίας καταστημάτων σε 6 επιπλέον χώρες στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Συγκεκριμένα, στη Βουλγαρία, την Κύπρο, τη Σλοβενία, την Κροατία, τη Βοσνία & Ερζεγοβίνη και το Μαυροβούνιο».
Τα ερωτήματα
Βέβαια είναι ένα ζήτημα ότι υπάρχει συμφωνία και ταυτόχρονα δεν έχει κλείσει (κατά τα λεγόμενα του ομίλου) το θέμα των καταστημάτων που λειτουργεί η Foot Locker στην Ελλάδα. Όπως αποτελεί ένα ακόμα μεγαλύτερο ερώτημα πόσα καταστήματα θα λειτουργήσουν.
Ο όμιλος Φουρλή μιλά για δυνατότητα να αναπτύξει περισσότερα από 100 φυσικά καταστήματα στην περιοχή, παράλληλα με 8 ηλεκτρονικά καταστήματα.
Δεν μιλά όμως για δεσμεύσεις και ρήτρες που έχουν αναληφθεί δεδομένου ότι συμφωνία franchising και μάλιστα με έναν κολοσσό όπως η Foot Locker δεν μπορεί να υπάρξει.
Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών