Η ACEA έχει ζητήσει ευελιξία στους στόχους για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα
Μιλώντας σε δημοσιογράφους, υποστήριξε ότι τα χρήματα αυτά πρέπει «να παραμένουν στα ταμεία των εταιρειών, για τον εκσυγχρονισμό της δικής τους βιομηχανίας».
Η Γερμανία διαθέτει μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη και τα πρόστιμα θα μπορούσαν να πλήξουν σημαντικά και τη γερμανική οικονομία. Ηδη από τον Σεπτέμβριο, οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες ζητούν βοήθεια ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στους κανόνες που έχει επιβάλει η ΕΕ για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, στο πλαίσιο της προσπάθειας αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής, εν μέσω φόβων για υψηλά πρόστιμα από το 2025.
Επισημαίενατι πως η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) έχει ζητήσει ευελιξία στους στόχους για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα το 2025 και παράταση του χρόνου προσαρμογής.
Οι ευρωπαϊκοί κανόνες απαιτούν μείωση κατά 15%, σε σχέση με τα επίπεδα του 2021, στη μέση ποσότητα άνθρακα που εκπέμπεται ανά αυτοκίνητο ανά χιλιόμετρο. Μέχρι το 2030 απαιτείται μείωση κατά 55% των εκπομπών καυσαερίων και συνολική σταδιακή κατάργησή τους έως το 2035.
Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, θα πρέπει να επιτευχθεί κατακόρυφη αύξηση της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων και η ACEA εκτιμά ότι περίπου 1,4 εκατομμύρια σημεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται ετησίως έως το 2030 (σχεδόν δεκαπλάσια νούμερα από αυτά του 2023).
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών