Τελευταία Νέα
Πολιτική

Σταϊκούρας για καταστροφές κακοκαιρίας Bora: Παγκόσμιο φαινόμενο λόγω των ακραίων φαινομένων - Υποδομές 10ετιών

Σταϊκούρας για καταστροφές κακοκαιρίας Bora: Παγκόσμιο φαινόμενο λόγω των ακραίων φαινομένων - Υποδομές 10ετιών
Στη Ρόδο την επόμενη διετία θα γίνουν έργα 1.4 δις, κυρίως οδικά, τα οποία θα αρχίσουν στις αρχές του 2025, ανέφερε ο Χρ.  Σταϊκούρας
Με την καταστροφική κακοκαιρία Bora να σαρώνει τη χώρα έως και την Τρίτη 2/12, αφήνοντας πίσω της τεράστες ζημιές, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, εξήγησε ότι "αυτό δεν γίνεται μόνο στην Ελλάδα, γίνεται σε όλο τον κόσμο όπως βλέπετε, γιατί οι υποδομές είχαν φτιαχτεί πριν από δεκαετίες, με άλλες κλιματικές συνθήκες, τώρα έχουμε ακραία φαινόμενα".
Ο κ. Σταϊκούρας μιλώντας στον ΣΚΑΪ ανέφερε ότι "ξεκινώντας από την Θεσσαλία, κάνουμε πιο ανθεκτικές υποδομές - το κάναμε ήδη στην περίπτωση του Ιανού. Τις επόμενες εβδομάδες θα "τρέξουν" 8 ταυτόχρονα έργα για πιο ανθεκτικές υποδομές σε οδικά δίκτυα γέφυρες και σιδηρόδρομο.
Για τη Ρόδο, την επόμενη διετία θα γίνουν έργα 1.4 δις, κυρίως οδικά, τα οποία θα αρχίσουν στις αρχές του 2025".
Για τα αντιπλημμυρικά έργα, είπε ότι έχουμε "στην Αττική 7 έργα του υπουργείου, πέρα από αυτά της Περιφέρειας. Κάποια θα παραδοθούν εντός του 2025 και σε κάποια έχουμε εκπλήξεις από ακραίες αντιδράσεις που αφορούν κάποια αττικόψαρα ή άλλα περιστατικά, τα οποία προκαλούν πρόβλημα στη χρηματοδότηση από την Ευρώπη".

Μετρό Θεσσαλονίκης

Κάνοντας αναφορά στο Μετρό Θεσσαλονίκης, τόνισε πως είναι "το πιο σημαντικό έργο που έχει υλοποιηθεί σε αστικό ιστό τα τελευταία χρόνια".
Ωστόσο, για τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν τις 2 προηγούμενες ημέρες μετά τα εγκαίνια, δήλωσε πως "δεν υπάρχει περίπτωση ένα τέτοιο μεγάλο δημόσιο έργο να μην έχει θέματα – κάποια τα γνωρίζαμε κάποια προέκυψαν και θα διορθωθούν.
Ένα πρόβλημα το οποίο το γνωρίζαμε και θέλει υπομονή από τους πολίτες, είναι να εγκλιματιστούν με την έννοια της προσωποποιημένης κάρτας και το πώς βγαίνουν τα εισιτήρια
Επίσης, είχαμε πολύ άσχημες καιρικές συνθήκες. Εντοπίσαμε σε δύο σταθμούς προβλήματα με το ασανσέρ. Γιατί; Εκτός του σταθμού έπρεπε να μπει ένα στέγαστρο που οι αρχιτέκτονες έλεγαν να μην μπει για λόγους αισθητικής. όμως, για λόγους ουσίας χρειάζεται".
Για τα επόμενα βήματα του έργου, μίλησε για την επέκταση προς την Καλαμαριά, λεγοντας ότι "οι 5 επιπλέον σταθμοί θα δοθούν στους πολίτες σε ένα χρόνο από σήμερα, μέχρι το τέλος του 2025».
Για την επέκταση στα δυτικά, Τούμπα, Χαριλάου και αεροδρόμιο σημείωσε πως "πρέπει πρώτα να βρούμε τα χρηματοδοτικά εργαλεία – δεν μπορούμε να δώσουμε ακόμα χρονοδιάγραμμα".

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης