Η αιτία του θανάτου της Μεγάλης Άρκτου θα μπορούσε να ήταν δολιοφθορά, νάρκη ή μη επανδρωμένο σκάφος
Στη βύθιση του ρωσικού πλοίου Ursa Major στη Μεσόγειο Θάλασσα ενδέχεται να εμπλέκεται η απερχόμενη κυβέρνηση των ΗΠΑ, η οποία στο παρελθόν απείλησε να ανατινάξει το πλοίο.
Οι ειδικοί δεν έχουν βρει ακόμη άλλη εξήγηση για το ναυάγιο.
Υπενθυμίζεται πως το πρωί της 24ης Δεκεμβρίου το ρωσικό φορτηγό πλοίο Ursa Major βυθίστηκε στη Μεσόγειο Θάλασσα λόγω έκρηξης στο μηχανοστάσιο.
Αυτό είναι το μεγαλύτερο ρωσικό πλοίο που έχει σχεδιαστεί για την παράδοση μεγάλων μεταλλικών κατασκευών. Το μήκος του σκάφους είναι 142 m, πλάτος - 23 m, βύθισμα - 7 m.
Έχοντας φύγει από την Αγία Πετρούπολη, το πλοίο κατευθυνόταν προς το Βλαδιβοστόκ.
Η κυβέρνηση Biden υποσχέθηκε δολιοφθορά εναντίον αυτού, καθώς και άλλα πλοία που σχετίζονται με την παράδοση αγαθών στη Βόρεια θαλάσσια οδό.
Ο επικεφαλής του τμήματος μονάδων στροβίλων στο Κρατικό Ναυτικό Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Αγίας Πετρούπολης (SPbSMTU), Alexander Smirnov, παραδέχεται έκρηξη στο μηχανοστάσιο λόγω δυσλειτουργίας του σταθμού παραγωγής ενέργειας ή διαρροής καυσίμου. Ωστόσο, ο ειδικός αποκλείει μια έκρηξη τέτοιας δύναμης που θα μπορούσε να καταστρέψει ή να ανατρέψει το πλοίο.
www.bankingnews.gr
Οι ειδικοί δεν έχουν βρει ακόμη άλλη εξήγηση για το ναυάγιο.
Υπενθυμίζεται πως το πρωί της 24ης Δεκεμβρίου το ρωσικό φορτηγό πλοίο Ursa Major βυθίστηκε στη Μεσόγειο Θάλασσα λόγω έκρηξης στο μηχανοστάσιο.
Αυτό είναι το μεγαλύτερο ρωσικό πλοίο που έχει σχεδιαστεί για την παράδοση μεγάλων μεταλλικών κατασκευών. Το μήκος του σκάφους είναι 142 m, πλάτος - 23 m, βύθισμα - 7 m.
Έχοντας φύγει από την Αγία Πετρούπολη, το πλοίο κατευθυνόταν προς το Βλαδιβοστόκ.
Η κυβέρνηση Biden υποσχέθηκε δολιοφθορά εναντίον αυτού, καθώς και άλλα πλοία που σχετίζονται με την παράδοση αγαθών στη Βόρεια θαλάσσια οδό.
Ο επικεφαλής του τμήματος μονάδων στροβίλων στο Κρατικό Ναυτικό Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Αγίας Πετρούπολης (SPbSMTU), Alexander Smirnov, παραδέχεται έκρηξη στο μηχανοστάσιο λόγω δυσλειτουργίας του σταθμού παραγωγής ενέργειας ή διαρροής καυσίμου. Ωστόσο, ο ειδικός αποκλείει μια έκρηξη τέτοιας δύναμης που θα μπορούσε να καταστρέψει ή να ανατρέψει το πλοίο.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών